סליחה אם הפרעתי למישהו לתפוס שלווה

מה זה קשור לנורי אל עוקבי?

מה הקשר שלו ל-22 "מדינות ערב"?
אם, לתפיסתך, מדינת ישראל אינה מדינת כל אזרחיה, אז מהי המדינה של אותם אזרחי ישראל, שישראל "אינה מדינתם"? השאלה מובנת?

מי שמדבר על "שנאה"!
יש לך הסבר אחר לקרציותך בפורום זה זולת שנאה ביולוגית?
אני רואה, למשל, סוגים שונים של אנשים שונאי חתולים (אני מדבר עכשיו על שנאה ביולוגית כשלעצמה, ולא משווה בין האובייקטים של השנאה).
ישנם העוקפים אותם, משתדלים לא להתקל בהם, פונים לעירייה בתלונות ואפילו מחבלים ברכושם של מאכילי חתולים.
אך יש סוג אחר של שונאי חתולים: הם מחפשים את החתולים שנואי נפשם, משתדלים לתקוף אותם, להתעלל בהם, לפגוע בהם. ככה בנויה הפסיכולוגיה שלהם.
 

הפרבולה

New member
תסלח לי אני הקורבן פה לא "החתולים"

אני לא מחפש את "החתולים" הם אלו שתוקפים אותי , פיזית למשל על ידי ירי טילים על ישראל , וגם עלי ידי תביעות אבסורידיות ("נסיגה לקווי 67 , זכות השיבה" ) ועל ידי טרור מדיני ( חרמות מסוגים שונים ).
אין מדינה בעולם שכל כך הרבה גורמים מאימים על קיומה כמו מדינת ישראל מאז הקמתה. אז זכותי להלחם נגד אותם "חתולים" בכל פורם ואתר ומקום על פני כדור הארץ.
&nbsp
מה חשבתם שתארגנו חרמות על ישראל , ותקראו לאומנים לא להופיע בישראל ואנחנו נגביל את עצמינו להביע את דעתינו בפורום מפלגת העבודה בלבד ?
 
למה אתה מתחזה לטמבל?

הרי אני יודע שאתה לא טמבל!
ברור שבפורום הזה אתה הקרצייה - אף אחד לא גרר אותך לכאן בכוח.
רק בגלל השנאה הביולוגית שלך לערבים אתה רוצה להרוס את הפורום הצנוע הזה.

אתה מבין מצוין שאין לתושבי הכפר אל-ערקיב שום קשר לטילים, ואפילו לא לקווי 67 ולא לחרמות. אז למה אתה משתטה?
 

הפרבולה

New member
אתה ממשיך להתעלם מעבודה בסיסית אחת

הערבים ( רובם) הם אלו שיש להם שינאה ביולוגית לציונות. מה פתאום אתה מגביל אותי להלחם נגד אלו שרוצים לקת ממני את הבית , בטענה המטופשת שאסור לי להגיב בפורם כזה או אחר.
אגב אני לא תקפתי את הערבים בפורום הזה כי אני לא מצפה מהם שיהיו ציוניים, אני "תקפתי" את השמאל הקיצוני כמוך וכמו ההוא שברח מהארץ שרוצים לחסל את הציונות .
אז אם יש מישהו שקורא לחסל את הציונות אני אמור לשתוק ? ואתה בפירוש קורא לחסל את הציונות!
לגבי אלעקריב זה כן קשור לקווי 67 , אנחנו מדינה קטנה עם שטח קטן ולא מוכנים לצורת התישבות של אוהל אחד לכמה דונמים, זו זכותינו המלאה לקבוע מה צורות ההתישבות המותרות בארץ הקטנה שלנו.
&nbsp
 

הפרבולה

New member
האם אתה מקבל את הטענה ש

שמותר לישראל להתנגד לצורת ההתישבות הבדואית של אוהל אחד לכמה דונמים, וזו זכותינו המלאה לקבוע מה צורות ההתישבות המותרת בארץ הקטנה שלנו ?

מבחינתי זה לגיטימי בהחלט לדורש מקבוצה מסוימת לא להתישב בצורה לא צפופה ולבזבז שטחים רחבים. לא יתכן שרוב האדרחים גרים בישובים נורמלים עם תשתיות של המאה ה 21 , וקבוצה אחת תחליט להתישב בסיגנון של אוהל ל 2 דונם , זה אגויאיזם וזלזול בשאר תושבי המדינה!
 


 

x a m

New member
על מה כל הטינופת, ידידי?

האם כל אשר מביט על העולם מזוית מעט שונה מזו של אדון ווקינג הינו רוצח ופאשיסט?
 

Woking

New member
בלה בלה בלה

ואתה עדין פשיסט. גם מליון הודעות בפורום ערבים לא ישנו את זה.
 

הפרבולה

New member
מה אני פשיטסט ?

יו מה אני יעשה ? אני לא אשן בלילה בגלל הקביעה שלך ? איך אני יכול לתקן את התדמית הזאת, אולי אני אפסיק להיות ציוני ? אולי אני אוותר על המולדת שלי ? אולי אולי שבפעם הבאה שהאויב בעזה ירה עלינו טילים אנחנו לא נגיב כדי שחס וחלילה לא יאשימו אותנו ב"פשיזם ורצח עם" , עדיף לפנות את ההתנחלויות בנגב המערבי מבאר שבע ועד ת"א ולו רק שלא תקרא לנו פשיסטים.
 
בטח שאתה פשיסט - לפי תגובתך הראשונה

על מאסרו של עוקבי.
הכניסו אדם לכלא בגלל שהוא:
א. כתב על הפתח של מסגד, שזה מסגד.
ב. התנגד ל"עבודת" הדחפורים שהרסו את כפרו לפני הדיון בבית המשפט.

אגב, בגוף ראשון לא אומרים "אני יעשה", אלא "אני אעשה".

אם אתה מצדיק בשם ה"ציונות" גירוש כפר בדואי, ו"מאמין" ל"בית המשפט" שהחליט שאדמות ובתי הכפר אינם שייכים לתושביו, הרי אתה מצדיק את הגדרת ה"ציונות" כאידאולוגיה גזענית.

בנוסף, עצם הרתמותך לפרסום העמדות הקיצוניות של הימין הקיצוני, הידועות גם בלאו הכי, דווקא בפורום זה, מעידה על שאיפתך הפשיסטית נטו לחבל בפורום זה, להרוס אותו, להבריח את משתתפיו: הרי זוהי הארץ "שלך", האתר "שלך", אתה כאן בעל הבית, ושהערבים יידעו את מקומם כחוטבי עצים ושואבי מים, כאזרחים מסוג דל"ת.
 

הפרבולה

New member
הציונות היא תנועה גזענית

במובן הזה שחוקי ההגירה מפלים לטובה יהודים על פני כל לאום אחר ( חוק השבות ) , ומעצם הגדרתה שהארץ הזו היא מולדתו של העם היהודי ולא של לאום אחר.
אין לי שום בעיה מוסרית עם "הגזענות" הזו ביחוד לא לגבי הערבים כיוון שיש להם 22 מדינות לאום להגדיר את עצמם.
 

הפרבולה

New member
לגבי סעיפי האישום אתה לא מדייק

א) הצגתה את זה ככתיבה על מסגד שהוא מסגד , וזה חוטא לאמת, הבנין הוסב להיות כמוזיאון ולא מסגד ( בעבר הוא היה מסגד ), האיש ניסה לכפות את דעתו לגבי יעודו של המבנה בכוח על ידי ריסוס כתובת עליו, וזו עבירה פלילית של "השחתת פני קרקעין"

ב) למיטב ידיעתי ( ואני לא עורך דין) מותר למדינה לבצע עבודות בשטח שיש עליו דיון משפטי אפילו עוד לפני שהתקיים , אלה אם כן בית משפט הוציא צו ביניים למנוע אותם. בד"כ עותרים שרוצים למנוע קביעת עובדות בשטח מוצאים צו מניעה כל שהוא עד לברור הענין, כנראה שלא היה צו כזה ולכן אסור היה לו למנוע מטרקטורים לבצע עבודות בשטח.
 

הפרבולה

New member
אסור היה לעוקבי להתנגד לטרקטורים בכל מקרה

אין לזה שום קשר לכך שהדיון בעינינו טרם התקיים לגבי הבעלות על הקרקע. יער יהיה במקום הזה בכל מקרה כי ככה המדינה החליטה וזה זכותה.
המבנים שהיו שם הוקמו זמן לא רב לפני כן כתוצאה מפלישה שלהם עוד טרם הוכח שהאדמה שלו.

במידה ובית המשפט היה מקבל את טענתו אח"כ שאכן היתה לו בעלות על הקרקע לפני שנת 51 אז הוא היה מקבל פיצוי כספי על האדמות שהופקעו , בטח שלא היו מרשים לו להקים שם ישוב בסגנון בדואי גם אם היה פעם ישוב כזה באותו מקום. בכל מקרה הוא לא הצליח להוכיח בעלות על הקרקע.
 

Woking

New member


זה נראה ככה. אפילו בתור פשיסטים הם ימנים דמיקולו. סתם ערסים שמקיאים סיסמאות ואפילו לא עשו צבא. מה שמניע אותם זה לא חלילה ציונות, אלא פשוט שנאת ערבים.
 
למעלה