סליחה אם הפרעתי למישהו לתפוס שלווה

סליחה אם הפרעתי למישהו לתפוס שלווה

האגודה לסיוע והגנה
על זכויות הבדואים בישראל
ת.ד. 789, באר שבע

פעיל זכויות הבדואים נורי אל עוקבי יחל מחר בריצוי עונש מאסר
בשל כתיבת כתובות בשער המסגד בבאר שבע וחסימת טרקטור באל-עראקיב
אל עוקבי: "הציעו לי לשלם קנס במקום מאסר
אך איני מוכן לתת פרוטה למדינה הנוהגת בבדואים בצורה גזענית"

פעיל זכויות הבדואים נורי אל עוקבי יתייצב מחר, יום א' 7.6.15 בשעה 9.00 בבוקר בתחנת המשטרה ברחוב הרצל ברמלה, לשם ריצוי שלושה שבועות מאסר שנגזרו עליו בשני בתי משפט.

אחד המקרים עליהם נשפט אל עוקבי נוגע לשני מקרים שהיו שניהם לפני יותר מעשר שנים. מעשה אחד עליו נשפט אל עוקבי הוא כתיבת המלים "זהו מסגד באר שבע הגדול" על השער הנעול של מתחם המסגד בעיר העתיקה בבאר שבע, שהיה באותו זמן סגור ואטום ונמצא בעזובה מוחלטת. המקרה השני נגע לעמידה מול טרקטור מסוג בובקט שהופעל בידי הקק"ל לנטיעת עצי יער באדמות אל-ערקיב, שם נולד נורי אל עוקבי ושם בילה את ילדותו עד שמשפחתו גורשה משם בידי צה"ל בשנת 1951.

"הציעו לי לשלם קנס של 2500 ש"ח במקום המאסר, ואז לא הייתי צריך להכנס לכלא" אומר אל עוקבי. "בני משפחה וידידים, אשר חוששים להשפעת הכלא על מצב בריאותי ובמיוחד על מחלת הלב ממנה אני סובל, בקשו ממני לשלם את הקנס ולהמנע ממאסר. אבל אני באופן עקרוני מסרב לשלם כסף לקופתה של מדינה שנוהגת בצורה גזענית ומפלה, גם כלפי אישית וכלפי כלל האוכלוסיה הבדואית בנגב וכלל האזרחים הערבים בישראל. זה לא ענין של הסכום של 2500 ש"ח – זה ענין עקרוני, גם אם היו דורשים ממני לשלם אגורה אחת לקופת המדינה שמתנהגת כך כלפי הייתי מסרב."

נורי אל עוקבי מוסיף: "בשני המקרים מדובר בנושאים עקרוניים וחשובים של פגיעה בזכויות בסיסיות. המסגד בבאר שבע נבנה בשעתו על ידי השלטון העות'מאני אשר תכנן והקים את העיר במרכז השבטים הערבים הבדואים, תיאהא , תראבין ועזאזמה על אדמות שנרכשו מבן שבט עזאזמה. מאז 1948 המסגד עמד עזוב, נטוש ומחולל. לידו היה בית הקברות המוסלמי שנטמנו בו כ-6000 אלפים בני אדם ואשר נפגע קשה מאוד תחת שלטון מדינת ישראל – הוא הפך למגרש חניה וחלקו פשוט למזבלה, תוך כדי הוצאת המתים מקברם והשלכת עצמותיהם בשטח, שבירת וניפוץ המצבות, כך שאי אפשר לאתר קבר כלשהו. לפני שנים שאלתי את אבי היכן קבר אמו, הסבתא שלי. אבי ז"ל לא ידע להצביע על הקבר, שחולל ביחד עם שאר הקברים והמצבה נופצה. במחאה קטנה וסמלית כתבתי ביום 30 למאס שנת 2000 על שער המסגד שהיה סגור וחתום 'זהו מסגד באר שבע הגדול', שזה פשוט ציון עובדה. יש לציין כי כבר ב-1974 דרשו כל השייחים בנגב להחזיר את המסגד לתפקידו, כמקום תפילה לאוכלוסיה המוסלמית המתגוררת בבאר שבע. שר הדתות של אז זרח ורהפטיג מהמפד"ל הורה להחזיר את המסגד למאמינים המוסלמים, אבל עירית באר שבע סרבה בתוקף, תחת כל ראשי הערים שהתחלפו. בסופו של דבר עשו 'פשרה' והקימו שם מוזיאון, הפשרה הזאת לגמרי לא מקובלת עלינו.

"המשפט השני שלי נגע לאדמות אל-ערקיב, שם נולדתי וגדלתי ומשם גורשתי בשנת 1951 ושם גרה משפחתי במשך דורות רבים לפני הקמת מדינת ישראל. החלו לעשות שם עבודות ולקבוע עובדות בשטח בעוד תביעת הבעלות של בני שבט אל-עוקבי עודה תלויה ועומדת בפני פקיד הסדר המקרקעין מטעם משרד המשפטים רישום הממשלתי. אני לא צריך שום רישום ושום אישור לדעת שאלה האדמות שלי ושל משפחתי. כאשר ממשלת ישראל והקרן הקיימת שולחים כלים מכניים לעבוד שם הם עושים מעשה גזל. לאחר עמדתי בפני טרקטור הבובקט וחסמתי לו את הדרך, הואשמתי ב'הפרעה לעובד ציבור'. אני מחשיב שלא עשיתי שום עברה ונהג הטרקטור הוא זה שהפריע ופגע בזכויות של בעלי הקרקע מדורי דורות. אני נכנס לכלא בראש מורם ובתחושה לגבי שני המשפטים שנשפטתי שלא עשיתי שום עברה שעליה אני צריך להתבייש אפילו במעט שבמעט".

כאמור, נורי אל עוקבי, יו"ר האגודה לסיוע והגנה על זכויות הבדואים, יתייצב מחר (ראשון 7.6) בשעה 9.00 בבוקר בתחנת המשטרה ברחוב הרצל ברמלה לריצוי עונש המאסר.

לפרטים: נורי אל עוקבי 054-5465556
 

הפרבולה

New member
בית המשפט קבע בכל הערכאות שהבדואים משקרים

ומעולם לא היה ישוב בדואי על האדמות שהם טוענים לבעלות עליהם.

http://regavim.org.il/בגץ-דחה-תביעות-הבדואים-על-בעלות-קרקעות/

ציטוט מהקשור:
לא מדובר במאבק של ימין ושמאל אלא בין דוברי אמת למפיצי שקרים ובדיות. כל השופטים שדנו באלערקיב, הן במחוזי והן בעליון, שוכנעו כי לבדואים אין ולא הייתה בעלות על הקרקע. אותן חוות דעת של מומחים מטעם עצמם, ובדגש על זו של אורן יפתחאל התבררו כלא אמינות שנבעו מאינטרסים פוליטיים.
 
קרציות כמוך מבריחות את משתתפי הפורום

קשקוש בריבוע. המבנים שטרם נהרסו עדיין נמצאים במקום.
איפה, לדעתך, התגורר השבט עד שגורש ב-1951? באוויר? על הירח?
 

הפרבולה

New member
אני מאמין לבתי המשפט שבדקו את כל הטענות

כולל ההיסטוריה עד 51 וקבעו פה אחד בכל הערכאות שהאדמה לא שיכת להם.
 

הפרבולה

New member
הבדואים מפעילים אלימות כדי להשתלט על אדמות

אל-עראקיב

http://www.news1.co.il/Archive/003-D-52378-00.html

ב-16 באפריל, סמוך לחצות, התקבל במוקד המשטרתי של מחוז דרום דיווח מנהגת שסיפרה בהתרגשות כי בעת שחלפה בכביש 40 לכיוון באר-שבע, סמוך לצומת להבים, נזרקו לעברה בקבוקי תבערה. כוח של משטרת רהט הגיע למקום במהירות והחל באיסוף ממצאים בזירה. הממצאים הראו שאכן מדובר בבקבוקי תבערה שהושלכו על כלי רכב חולפים ובנס התנפצו על הכביש ללא נפגעים.

טוב שיש "קרציות" כמוני שמביאים גם את הצד השני של הסיפור .
 

Woking

New member
בניגוד לישראלים

זריקת אבן = אלימות
פלוגת טנקים = זכות אבות
&nbsp
יאללה, יאללה, תזחל בחזרה למאורה שלך, פשיסט קטן. ואתה לא קרציה, אתה תולעת.
 

הפרבולה

New member
ארץ ישראל כולה שלנו

חוץ משיטחי A ו B ביו"ש ורצועת עזה שעליהם וויתרנו כדי לא לספח את האוכלוסיה ערבית שם שכעת יש להם זכויות אזרח מלאות של הרשות הפלסטינית או של השלטון בעזה-מצריים ( למעט כמה עשרות אלפי ערבים בשיטחי C שאין להם עדין מעמד אזרחי מוגדר ואת זה יש אכן לפתור )
&nbsp
כך שאני לא מוצא בסיס לטענתך שאנחנו פשיסטים, האם האנגלים ששולטים באנגליה הם גם פשיסטים ? ממתי שליטה של עם על מולדתו ההיסטורית ( במשטר דמוקרטי ) נחשב לפשיזם ?
 

Woking

New member
ודאי

אבל בנתיים הייתי ממליץ להמשיך בשיעורי שחיה.
 

Woking

New member
אין

אבל אולי יש מישהו אחר שקורא את ההודעות ואיתו כן אפשר לדבר.
 
מאה אחוז


 
אלא ש-

ה"נימוקים" שלך אינם משכנעים

הקביעות שלך לשכעצמן נכונות: אכן מדובר כאן בגזענים פשיסטיים, שמהמחנה שלהם בא גם זה שרצח את ראש הממשלה הנבחר.
אבל, אם כבר בחרת להגיב לדבריהם, הרי עצם הדבקת הכינויים אינה מוכיחה דבר.
נניח שמישהו יקרא את ההודעות, אז מה הוא יראה? שקראת לגזענים 'גזענים' (וגם 'ערסים' באותה הזדמנות). אז?
 

הפרבולה

New member
אתה מאיים עלינו ?

בנתיים מי שברח מפה כמו שפן עם הזנב בין הרגלים זה אתה, וזה אחרי שערפאת עשה ממכם צחוק בתהליך אוסלו, אני זוכר איך התחננתם אליו כל הזמן ש"יוריד את גובה הלהבות" והוא המשיך לירוק בפרצופכם.
 

Woking

New member
לפני, לפני

אני ברחתי אחרי שאתם יריתם בראש הממשלה הישראלי. עוד הוכחה, אם בכלל צריך, שהנציונל-יהודים הרבה יותר מסוכנים לישראל מאשר הערבים. לא אני מאים עליך, ולא האיראנים מאיימים עליך. מה שיחסל אותך הוא משאלת המוות של הציונות המשיחית. כאמור, תעבוד על השחיה. אולי תצליח לברוח לאיזו אסדת גז.
 

הפרבולה

New member
מי שרצח את ראש הממשלה יצחק רבין היה

יגאל עמיר הטיפש, הוא ורק הוא, ובמעשיהו הנפשע הוא דוקא חיזק את את מחנה השמאל מאד וגרם אח"כ לעלית אהוד ברק וממשלת השמאל לשלטון ש"הפכו כל אבן" כדי לשכנע את יאסר ערפאת להפוך למשת"ף שלנו, ובתמורה קיבלנו את מלחמת אוסלו.

כמו כל שמאלני קיצוני אתה מקשקש שטויות במיץ עגבניות , איזה ציונות משיחית ואיזה נעליים , ממתי הרצון לקיים מדינה יהודית ציונית בארץ ישראל ( לא ארץ ישראל השלמה! ) נחשב למשיחיות, אתם נפלתם על הראש מרוב יאוש מזה שאין בעצם שום פרטנר, אפילו לשיטת מר"צ אין פרטנר.
 

Woking

New member
כמובן

בדואי שזורק אבן = דוגמא לאנטישמיות האסלאמית שילדים ערבים יונקים עם חלב אימם
יהודי לאומני שיורה במתפללים מוסלמים/שורף ילדים/רוצח את ראש הממשלה = עשב שוטה
&nbsp
לך הביתה פשיסט רוצח. הדם של יצחק רבין עליך.
&nbsp
&nbsp
 

הפרבולה

New member
כרגיל הסתה ושקרים של שמאל קיצוני

הערבים נלחמים במפעל הציוני כבר מעל 100 שנה והם אלו שיזמו את כל המלחמות, את המקרים הבודדים של טרור יהודי אפשר לספור על יד אחת וכולם נשפטו ונענשו, גם אלו שרצחו את הילד הערבי לפני שנה יכנסו לכלא לכל חייהם.
אבל העובדות אף פעם לא בילבלו אותכם, ואם הסטטיסטיקה לא משחקת לידכם כדי להלחם בציונות אז גייסתם לרשימת הטרור היהודי גם פעולות הגנה עצמית של ישראל מול התוקפנות הערבית.

צא ולמד מה היה במלחמת ששת הימים שהוליד את "הכיבוש" , לולא ניצחנו היו שוחטים אותנו כאן ואתה בטימטומך הגדול ממשיך לתקוף את צה"ל שהיציל ומציל אותך כל הזמן , עד שברחתה מפה ועכשיו אתה צריך להסתיר את שורשיך שם באנגליה , שהרי יש שם הרבה תומכי דעא"ש ובכלל שונאי ישראל ויהודים, הם לא תמיד מבדילים בין יהודים אנטי ציוניים לציוניים.
 

Woking

New member
בלה בלה בלה

אתה כמו גרסה מוקטנת של בנבניטו. שכחת להגיד "ערבים על אוטובוסים". לך להתאמן בשחיה. הסיבה היחידה שאני לא רוצה שתטבע זה בגלל הזיהום שתגרום. פשיסט.
 

הפרבולה

New member
מישהו אמר פעם שהשמאל הקיצוני זה מקרה אבוד

הם כל כך עוורים ושבויים בשינאה שלהם לציונות ולישראל שהם לא נותנים לעובדות לבלבל אותם .
בניגוד לשמאל הישראלי המתון , עבודה, יש עתיד ואפילו מר"צ מדובר באנשים ( שאתה נמנה עליהם) עם שינאה פתולוגית לישראל ולציונות שאפילו אצל החמאס לא בטוח שתמצא את זה. הם גם יכניסו לך מילים לפה ואז יתקפו אותך על זה, למשל תגיד שיטחי C והם יגידו שאתה רוצה לכבוש מהנילוס עד הפרת, תגיד שיש להרחיב את שכונת גילה בירושלים והם יצעקו "ציונות משיחית".

לגבי הערבים אתה מתעלם מאמת בסיסית אחת - ליהודים מדינה קטנה אחת ולערבים 22 מדינות במזה"ת ( כולל הרשות הפלסטינית ועזה ) , ואנחנו לא נסכים ל"מדינת כל אזרחיה" פה מי שרוצה לאומיות ערבית שילך למדינות ערב לא פה, יש לנו זכות לממש לאומיות יהודית כאן בחלקת האדמה הקטנה הזאת - יאללה תצעק "משיחיות ציונית", תבקש אולי מהאנגלים שיהפכו למדינה מוסלמית .
 
למעלה