סלט חסה 2

טאקילה~*

New member
כתבת נחמד...../images/Emo39.gif

החסה עם חסה לא לטעמי..דהינו בני אותו מין. חסה חייבת להשתלב עם ירק אחר כמו מלפפון או גזר..
 

נשית~37

New member
חחחחחחח נכון...

זה השילוב הקלאסי, אבל את יודעת יש גם סלטים אחרים...
העיקר שכל אחד ימצא את הנישה שלו ויהיה מאושר.
 

טאקילה~*

New member
ברור שאני יודעת..../images/Emo11.gif

ברור שכל אחד והנישה שלו, אני אישית רואה בשילוב הקלאסי הסלט שלי.. והאחרים שיהנו מסלט חסה עם חסה ,זה בטח טעים להם.
 

שייכת

New member
קיייייייייייייייייייימת בואי´נא מהר

חחחחחחחחחחחחחחחחח תקראי פעמיים, שלוש, ארבע.... ותפנימי.... אחלה סיפור, נשית
. אהבתי, שייכת.
 
אמממממממממממ.......

אממממממ...... אממממממ...... תגידי, בא לך תירס ??????????????? חולה עלייייייייייייייייייך !!!!!!!!!!!!!
 

שייכת

New member
עונת התירס נגמרה...

ואת הרי יודעת של-80% מהאוכלוסיה "בראש יש סנפרוסט...."
בשבילך,
שלי...
 
ירון...

פגשתי את ירון בתיכון. הוא היה בחור שחום וגבוה, אמנם קצת עם מראה נשי, אבל לי זה לא הפריע. ישבנו יחד במעבדה בכימיה, תמיד התלוצצנו במהלך השיעורים ובלי להרגיש פה ושם גם נגענו אחד בשני, לטיפות קטנות של חיבה. סוף יב´ וצריכים להגיש את עבודת הגמר בכימיה. יושבים שעות ביחד בבית שלו, ליד שולחן הכתיבה שלו וצוחקים... לפתע הרגשתי את מגע ידו על ירכי, מלטפת את רגלי למעלה ולמטה. נשארתי קפוא במקומי. פעם ראשונה שגבר נוגע בי ככה, ואני ? אני בכלל לא כזה... מה פתאום... אני... אני אוהב בנות... "זה מפריע לך ?" שאל ירון. "קצת" עניתי.. "אני מצטער" הוא אמר ומשך את ידו ממני. המשכנו וסיימנו את העבודה בשקט. מאז הקיץ ההוא לא ראיתי יותר את ירון. נעלם לגמרי מחיי. התגייסתי לצבא, המשכתי את המסלול הרגיל כמו כולם. לפני כמה שנים אני זוכר שישבתי מול הטלוויזיה ופתאום ראיתי אותו שם. לקח לי זמן לזהות אותו, אבל כשזה קרה לא יכולתי להתאפק וצעקתי בקול: "כוס אמק !!! אני ויתרתי על דנה אינטרנשיונל ???" <כל קשר בין הסיפור למציאות מקרי בהחלט>
 

nightroll

New member
סססססססססססססססססססססס

ססססססססששששששששששששששששששרוט!!!!!
 
פססססססס.......

אמממממ..... חלב +דבש , מציאותי מאוד.... קבל את המוזר שתוכל להתענג על הנדוש.... בוקר טוב
 
חחחחחחח.. רקדניקו...

גם שלך היה לא רע.... חחחחחחחחחחחחחחח... זוכר איך נעלנו את יפעת בשירותים ? חחחחחחחחחחח...
 

nightroll

New member
טליה, בואי שניה!!!

מה פרויד היה אומר על זה? הבה ננתח את הסיפור: סיפור הבסיס הוא בחור ובחורה שהיו מאורסים, ואז הוא סיפר לבחורה שהוא בעצם הומוסקסואל ועזב אותה. סיפור זה חושף לפנינו שלמעשה, גם הבחורה מגלה שהיא לסבית. האם המשיכה בין הבחור לבחורה היתה למעשה העובדה שראו זה בעיני זו את אותו היאוש ואת אותה ההדחקה? הבחורה מתארת את התחושה הראשונית של עוררות כתחושה של ילדה שבאה להתנחם אצל אמה. האם יש לנו כאן קומפלקס אלקטרה בלתי פתור??? האם זהו הבסיס לצורך המיני באישה אחרת - בעיות עם האמא? אח"כ הבחורה, שמתקשה לקבל את תחושותיה, נמצאת בהכחשה: האם זו אני? האם אני עושה זאת? בסופו של דבר היא מפסיקה לחשוב, ונכנסת למחול השדים. ולבסוף היא מתמסרת טוטאלית, מקבלת את הגילוי החדש על עצמה, ונולדת מחדש לאור הבוקר. כאן פרויד היה מקבל את האורגזמה שלו, לדעתי. נשית: צחוק בצד, סיפור חמוד. בעיקר אהבתי את האומץ שלך.
 
למעלה