סלט חסה 2

נשית~37

New member
סלט חסה 2 ../images/Emo163.gif

ישבתי אצלה בסלון... נו בסדר...אז נפרדתם ממש לפני החתונה כי גילית שהוא ... אממממ...חושק בבני מינו, אז יאללה צאי מזה כבר, תמשיכי הלאה. איך אני יכולה להמשיך הלאה? הוא היה כל עולמי בשנתיים האחרונות? מה הלאה? לאן? (היא לא מבינה האישה הזאת מה זאת אהבה?) לאן...לאן...אוףףף איתך את כמו תינוקת עם רחמים עצמיים מכאן ועד.... ושוב הדמעות... אויש מתוקה שלי, תפסיקי לבכות ...הרגשתי אותה מתקרבת אליי מניחה את ראשי על חזה ומלטפת, ומנחמת ומנגבת את הדמעות. את צודקת, אני מלאה ברחמים עצמיים. למה זה מגיע לי? עד שסוף סוף מצאתי אהבה, למה אני צריכה לאבד אותה? מאיפה כל הרוע הזה שנוחת עלי? למה אני?!?! ושוב הדמעות... היא הרימה את פניי בעדינות אלייה, הסתכלה עלי במבט אוהב ונגבה שוב את הדמעות. יפה שלי, את תתגברי על זה. אני יודעת. היא חפנה את פניי בשתי ידייה ופתאום הרגשתי כל כך מוגנת ובטוחה. פתאום הרגשתי כמו ילדה קטנה שקיבלה מכה ובאה אל אמה לקבל נשיקה כדי שהכאב יחלוף. פתאום הרגשתי את שפתייה מרפרפות על פניי, מלקקות את הדמעות, נוגעות לא אנוגעות בשפתיי הרפות. פניי עדיין חפונות בידייה...עיניי כמו ביקשו להיעצם ושפתיי חיפשו... היא פשקה את שפתיי בשפתייה, מחפשת את לשוני, מגששת בתוך הפה, מלקקת את שפתיי, את פניי....עד שהרשתי את הלהט שלה בתוך עצמותיי. רגע....אני אמורה לחשוב עכשיו? מה קורה כאן? אני? היא? יחד? התמסרתי לנשיקותייה בתאווה שכבר הייתה גלויה וברורה. הידיים כבר ליטפו בתשוקה לא מוסתרת את הגוף....מה קרוה כאן? אלה הידיים שלי שמחפשות להגיע אל שדייה? בנקודה הזאת כבר הפסקתי לחשוב. מחול השדים הזה כבר היה בעיצומו. הרגשתי את ידייה ולשונה בכל פינה בגופי, יודעות כל כך את מלאכתן. ההתמסרות שלי להנאה הייתה טוטאלית. כמו שמעולם לא הרגשתי איתו. הרגשתי מרחפת מעל לעננים....שם....הכי קרוב לאלוהים. בבוקר בהביטי במראה אחרי אמבטיה מפנקת, בעוד ריח הטוסטים והקפוצ´ינו עולים מן המטבח, חשבתי לעצמי....אני? בבנות מיני...?
 

נשית~37

New member
חחחחח יכול להיות

שהתת מודע שידר לי חחחחחח
תודה יא מפלצת חחחחחח
 
מה ? מה ? מה ????

אני בשוקקקקקקק, ככה? אאוט אוף דה בלו????? זקוק לשוקו דחוף, מיד חוזר חחחחחח
 

סנדי32

New member
מה הקשר לחסה?../images/Emo153.gif

אפשר להוסיף עגבניות...... סיפור יפה, אמיתי ???????? חחחחחחחח פעם הגלגל נעצר אצלו..... פעם אצלך....... ככה זה בחיים אי אפשר לדעת מה יוליד יום
[URL='http://'] גמר חתימה טובה [/URL]
 

י פ ע ת

New member
למה אני שונאת תיאורים על....לסביות?

אין לי הסבר...באמת!גברים דווקא נהנים מהסיפור אני יודעת. אני פשוט לא אוהבת, סורי! הארה: אין לי שום דבר נגד בנות מיני, נהפוך הוא....מסתדרת ואוהבת!
 

נשית~37

New member
יפעתוש }{

האמת, פעם ראשונה אני שומעת על אשה שלא אוהבת תיאורים לסביים. לדעתי, בכל אחת מאיתנו זה טמון...השאלה היא במידת הפתיחות שלנו לנושא. בוקר טוב עולם
. (סוף סוף יום שישי בלי ילדים)
 
../images/Emo99.gifנשית!!!../images/Emo23.gif|

קודם כל כתוב מדהים להפליא אהבתי!!! שנית כל הכבוד על האומץ לכתוב סיפור כזה ולשם אותו פה לי יש ים סיפורים מיוחדים בסיגנון הזה
אבל לא מעיזה לשם אותם פה פן יעשו בי לינץ´ את זוכרת שאני... כך שאצלי זה לא כל כך חלום.. בכל מקרה יקירתי לקום בבוקר לפתוח את הפורום עם כוס הנס קפה ולקרוא את הסיפור שלך פשוט תענוג לעינים
אהבתי מאוד
 

י פ ע ת

New member
מערערת../images/Emo88.gifלא בבית ספרי

ותאמיני לי שאני מאד פתוחה ושום כלום לא טמון אבל..לא לזה! גם בצאט כשמסתלבטים על סייבר בין בחורות קצת דוחה אותי..אני מיעוט?
אם כן אז אני דורשת דחוף את המורה לזימרה לכאן!
 
יפעת יפעתוששששששששששש

אוקי מבינה שלא בבית ספרך אבל למה
?????????? יש אנשים שזה עושה להם את זה למעשה נשים שזה עושה להן את זה דוגמא אני
ואני לא מתביישת בכך, אני דו מינית והצהרתי על כך פה כמה פעמים אותי זה בכלל לא דוחה, ובכלל איך אפשר לומר דוחה על משהו שלא ניסת מעולם????? ומה יש לסתלבט על סייבר בין בחורה לבחורה, יש רק על דבר קטן כי סייבר זה השטויות לא הקטע שבין בחורה לבחורה, מעולם לא האמנתי שסייבר יכול לעשות למישהו משהו, רק בזה אני יכולה להסכים איתך
סייבר מעולם לא הדליק אותי הכל זה קישקוש אחד גדול ... ואני דווקא לא חושבת שאת מיעוט יש הרבה שחושבות כמוך, אבל רק בגלל שהן לא ניסו לא בגלל שזה משהו באמת דוחה, תאמיני לי אני לא רוצה לפרט יותר מדי אבל אורגזמה עם אישה לא דומה לאורגזמה עם גבר. למרות שלעולם לא אוותר על הגבר!!!!!!!!!! כי זה משהו אחר וזה משהו אחר, אבל מזלי שבעלי מאשר לי להתענג גם על הצד השני, רק לפעמים
 

י פ ע ת

New member
דרד יקירתי הבעתי את דעתי..לא שוללת

כל אחד ונטיותיו הוא, מעולם לא שללתי. את מסכימה איתי שאם אני לא מרגישה משיכה לזה , הרגש המנוגד הוא דחיה? נכון להיום זה כך! נשית YY תארי לך מה יקרה בחסה השלישית חחחחח <אגב, מתי מתארגן ערב נשים?מתחיל להיות פה מסקרן חחחח
>
 

נשית~37

New member
חחחחחחחחח

חשבתי דווקא על הפרק האחרון בטרילוגיה....אולי נחזיר כל אחד-ת לבן הזוג המקורי ובא לציון גואל חחחחחח. או שנערבב את כולם יחד לסלט חסה עם רוטב וינגרט חחחחחח
 
יפעתי מסיכמה עם..

זה שאת לא מרגישה משיכה לזה, אבל דחיה קשה להניח שהיא קיימת עד שלא מנסים.. תראי ככה בתימצוט אספר לך שלי פעם ראשונה זה קרה שהייתי חיילת ואני חשבתי תמיד כמוך, איכס אישה תיגע בי???לעולם!!!! יום אחד שנשארתי שבת הייתה בבסיס שלי בחורה יפיפיה פשוט לא מהעולם רק שהיא הייתה לסבית, ולא סתם לסבית..לסבית מוצהרת, ומשום מה תמיד היא ניסתה להתחיל איתי ואני תמיד דחיתי אותה כי חשבתי כמוך, באותה שבת בערב הברזנו לערב נחמד בקריית שמונה לא זוכרת את שם המועדון, אגב שרתתי ברמת הגולן בגדוד תותחנים, חזרתי לבסיס קצת שתויה באותו ערב אבל לא ממש מעולפת ולא שיכורה כזו שתוייה שמחה עם ראש טוב כזה, ואז אותו לילה זה קרה, הבחורה הזו ישנה חדר ליד החדר שלי, ולא אפרט בדיוק מה קרה ואיך אבל בגלל שראשי היה פתוח יותר באותו לילה נגלה לי העולם הנשי, שתאמיני לי מאותו יום פשוט...
...בכל מקרה גם אני חשבתי כמוך אז ומאז מה שקרה החלטתי לא לשלול דברים בחיי, ובטח לא להגיד שהם דוחים עד שלא ניסיתי אותם. וככה זה בחיי לא רק לגבי סקס, זה לגבי הרבה דברים כללים בחיי, לא דוחת על הסף דברים, תמיד פותחת את הראש לנסות או אפילו לקרוא או לראות.
 
למעלה