סיכומפגש!

Woogyman

New member
ולכל מי שתהה, ../images/Emo110.gif

לא, אני לא כתבתי את זה... זאת אסתר. היה באמת כיף
.
 

Woogyman

New member
זאת היית את. ../images/Emo110.gif

גם הכוס שאז נשברה? זאת היית את. גם הבקבוקים של השתיה שכל שניה עפו? את. הצונאמי בתאילנד? את.
 

PopPy

New member
אין לך מדינה להציל?

משרד להעמיד פנים שאתה מנהל? צפרדעים להכין?
 
למעלה