סיכומפגש!

Black and Blond

New member
יאאא, היה כלכך כיף../images/Emo70.gif../images/Emo68.gif

צריך לעשות יותר מפגשים! (ואני צריכה לבוא אליהם
) היה מגניב ביותר, ממש התגעגעתי אל כולכם!!
קרן
, שובי אלינו
קסם, את מלכה
וצחי.. אתה כזה עומו (וכזה צחי
)
 

sweet eyes

New member
אחח יפה שלי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo25.gif

היה המונים המונים כיף
ואני אוהבת אותך המון! ובמת היה כיף לפגוש את כולכם שוב
^_________________^ |קרן|
 

Gizmo16

New member
ק...ק....ק....../images/Emo28.gif

את כאן
צפי להתנחלות בספטמבר
 

Gizmo16

New member
שקסיתתתתתת../images/Emo99.gif../images/Emo28.gif

את הבלונדינית הכי חכמה שפגשתי
אבל ברצינות.
(אני שוקלת לחמצן לבלונד, מה את אומרת
)
 

HuGo Hell

New member
X_X חסר לך. ../images/Emo1.gif

אני אתלוש לך שערה שערה עם פינצטה.
 

Gizmo16

New member
באמא שלי- סיכומפגש../images/Emo9.gif../images/Emo28.gif

דבר ראשון:
כולכם מוזמנים לפורום ערפים בתבוז
למישו יש סיכת ביטחון
מתי מגיעים כל השאר
יש בכלל כל השאר
בטח הם מבריזים... נמ... כן, היה ממש מגניב והכל
תודות רבות לאנשים שהכי התעלקתי עליהם במפגש הזה- (לפי הסדר) קרן, לירון, אופיר, דליע, גלבץ, נופר, ועוד רבים ו.. לא הכי שפויים
דבר שני- אם מישהו יואיל בטובו לשים כאן את האלבומים האינטרנטיים האלה שאפשר להעלות אליהם תמונות גדולות, כי אני לא זוכרת את האתר פשוט, אז יהיו כאן תמונות מפגש^__^
 

HuGo Hell

New member
המון תודה על הסיכה ../images/Emo25.gif../images/Emo1.gif

קסם, בבקשה אל תשימי תמונות שלי, אם את יכולה לשלוח לי אני אשמח
 

ganooov

New member
באתי,

הלכתי, ניצחתי
. לכל מי שלא חיבק אותי - זה יתנקם בכם!!! סיגל - תודה על המדבקה המאממת! בהזדמנות נעלה אתה לפורום
. הישראבלוגרים כנראה יותר מגניבים..
 

Anthro

New member
*מאגניבים, בובה.

השקמח שלך היה כייפי, איש קשוח שכמותך. :>
 

HuGo Hell

New member
תמונות! ../images/Emo1.gif

http://www.imagestation.com/album/index.html?id=2122506886 http://www.imagestation.com/album/index.html?id=2122506886 http://www.imagestation.com/album/index.html?id=2122506886 http://www.imagestation.com/album/index.html?id=2122506886
 
למעלה