על הגג של עזריאלי
W Woogyman New member 11/8/05 #62 ולכל מי שתהה, ../images/Emo110.gif לא, אני לא כתבתי את זה... זאת אסתר. היה באמת כיף .
W Woogyman New member 11/8/05 #66 זאת היית את. ../images/Emo110.gif גם הכוס שאז נשברה? זאת היית את. גם הבקבוקים של השתיה שכל שניה עפו? את. הצונאמי בתאילנד? את.
זאת היית את. ../images/Emo110.gif גם הכוס שאז נשברה? זאת היית את. גם הבקבוקים של השתיה שכל שניה עפו? את. הצונאמי בתאילנד? את.