Little Sharky
Active member
אז פעם ראשונה בחיי שניסיתי לעקוב עד כמה שאפשר אחרי הפרוספקטים לאורך העונה ולהשתפשף קצת במכללות.
הכל התחרבש עם הקורונה שהתקצרה העונה וכאמור לא התקיים המארצ' מאדנס טורניר הNCAA שבנה וחיסל קריירות כמו מים.
אז צדקתי בשלוש הבחירות הראשונות (שתופתעו אולי אבל בערך בכל מוק הם היו בסדר אחר חחח) ומשם הכל השתבש.
פטריק וויליאמס לבולס - הרבה אוהדי בולס מתוסכלים יושבים בבית ולא מבינים מה המצב, הפרוספקט השני הכי צעיר בדראפט, אפילו לא פתח בחמישיה אשתקד, הבולס לקחו פרוייקט עם אפסייד גדול, אבל פרוייקט, ספק אם וויליאמס יותיר חותם כבר העונה, ומה זה אומר על השאיפות של הבולס? זה לא היה כזה הפתעה לפי ה"מומחים"(אבל קרדיט ענקי לאליקו עם הדיווח המהימן), אם כי זה בכל זאת היה מפתיע אבל הקפיצה במניות הייתה עקבית בשבוע האחרון.
קליבלנד הלכו על בטוח, אוקורו הוא הפרימיטר דיפנדר הטוב בדראפט, וכנ"ל אטלנטה עם אוקנגו מוסט לייקלי יוכל לתרום להם כבר מהחמישייה ולחפות על יאנג בהגנה.
קיליאן הייז הלך לדטרויט (אנחת רווחה נשמע בישראל עד כדי רעידת אדמה) והיי גם במוק שלי הוא הלך לדטרויט!
הניקס מסתבר היו חמים על טופין שבמקור בברוקלין אבל שיחק בדייטון שזה יותר קרוב לקליבלנד, והם אכן חששו מהבחירה של קליבלנד.
ואז הגיעה הבחירה ה-9 של וושינגטון ודני אבדיה עדיין על הלוח, באותו רגע אמרתי כבר פאק איט עדיף לעשות סוייפ שמאלה פיניקס נשמע מעניין בבחירה ה-10 והספרס ב-11 בכלל נשמע פנטסטי, אך דני שלנו נחת בוושינגטון ולמזלו הוא רגיל לטיילר דורסי אז עם ביל הוא ירגיש בבית.
פיניקס עם ההפתעה של הדראפט לטעמי, הם הקפיצו את ג'יילן סמית' על טרמפולינה.
לא יופתע אם הספרס יוציאו מווסאל אולסטאר.
ואז הגענו לבחירה ה-12 והבייבי שלי, טייריס האליבורטון עדיין על הלוח ומי בוחר עכשיו? הקינגס.. פאק מיי לייף. לפחות זו קבוצה צעירה ודינמית מקווה שתהיה לו אפשרות שם לשחק יותר דקות עם פחות לחץ.
אויי סלטיקס... הפליקנס הלכו על קירה לואיס בגלל הטרייד על הולידיי והשאירו את ניסמית' על השולחן וזה היה ברור מאליו.
מכאן והלאה הדראפט היה מאוד נזיל היו הרבה טריידים...
הפיסטונס השיגו את הבחירה ה-16 של פורטלנד והוסיפו את אייזה סטיווארט גם הקפצה, אבל זה האנרג'ייזר של הדראפט אז זה מובן לי.
מינסוטה בחרו בבחירה ה-17 את אלכסיי פוקושבסקי בשביל אוקלהומה איך הם אוהבים את הפרוספקטים שלא יכולים לעשות בנץ' פרס בקומביין (אהמ דוראנט).
דאלאס בחרו בג'וש גרין לאחר מכן, A+.
ונחשו מה? עוד בחירה של דטרויט ע"י טרייד עם ברוקלין על הבחירה ה-19, מצרפת לשורותיה גם את סאדיק ביי על מנת לחסל לו את הקריירה, סאדיק לדעתי נבחר נמוך מדי ועוד על ידי דטרויט.
דנבר בוחרת ב....דזמונד ביין! אה לא... ב...RJ האמפטון! אה לא... רגע מה הוא עד הלוח?... אה דנבר בוחרת ב... זיק נאג'י או לפי אליקו העיראקי מרמת גן.
בולמרו נבחר במקום ה-23 ע"י הניקס ועבר למינסוטה, האמת מסקרן, הוא בכללי שחקן מסקרן.
RJ האמפטון נבחר ע"י הבאקס בבחירה של הפליקנס, וזה היה הרגע הכי עגום בטלוויזיה באותו ערב, אף אחד לא מתלהב ההורים זרקו פעמיים את הכובע של הבאקס על הרצפה רק בשביל להרים אותו ולשים על הילד שנראה כאילו הודיעו לו שהוא עקר, וכל החבילה הזו הולכת לדנבר!!! איזה יופי שחקן הגנה מעולה !
גם ג'יידן מקדניאלס מסיים במינסוטה, בחירה של הלייקרס שעברה לוולבס, בחירה מעולה לטעמי, טאלנט גדול, אומרים שהוא סובל ממצבי רוח וממחוייבות, אין יותר מדי להפסיד אבל יש המון מה להרוויח אם זה ילך למסלול הנכון, יכול לסיים עוד עשור כשחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה.
אוקיי בחירה 30.. סלטיקס.. דזמונד ביין. שיקח אותכם גובלין ירוק, אנחת רווחה שלבסוף הבחירה היא של ממפיס.
לסיכום הסיבוב הראשון,
דטרויט ומינסוטה היו פעילות מאוד.
דטרויט סיימה עם קיליאן הייז (7), אייזה סטיוארט (16) וסאדיק ביי (19) עוד לא יודע מה הם נתנו עבור כל הטוב הזה.
טימברוולבס סיימו עם אדוארדס (1), בולמרו (23) ומקדניאלס (28) שוב, לא יודע עדיין מה נתנו בשביל כל הטוב הזה.
דנבר סיימו עם זיק נאג'י וRJ האמפטון!
RJ האמפטון אחלה טאלנט בסה"כ הוא פשוט חור שחור מגה גלקטי בהגנה.
הכל התחרבש עם הקורונה שהתקצרה העונה וכאמור לא התקיים המארצ' מאדנס טורניר הNCAA שבנה וחיסל קריירות כמו מים.
אז צדקתי בשלוש הבחירות הראשונות (שתופתעו אולי אבל בערך בכל מוק הם היו בסדר אחר חחח) ומשם הכל השתבש.
פטריק וויליאמס לבולס - הרבה אוהדי בולס מתוסכלים יושבים בבית ולא מבינים מה המצב, הפרוספקט השני הכי צעיר בדראפט, אפילו לא פתח בחמישיה אשתקד, הבולס לקחו פרוייקט עם אפסייד גדול, אבל פרוייקט, ספק אם וויליאמס יותיר חותם כבר העונה, ומה זה אומר על השאיפות של הבולס? זה לא היה כזה הפתעה לפי ה"מומחים"(אבל קרדיט ענקי לאליקו עם הדיווח המהימן), אם כי זה בכל זאת היה מפתיע אבל הקפיצה במניות הייתה עקבית בשבוע האחרון.
קליבלנד הלכו על בטוח, אוקורו הוא הפרימיטר דיפנדר הטוב בדראפט, וכנ"ל אטלנטה עם אוקנגו מוסט לייקלי יוכל לתרום להם כבר מהחמישייה ולחפות על יאנג בהגנה.
קיליאן הייז הלך לדטרויט (אנחת רווחה נשמע בישראל עד כדי רעידת אדמה) והיי גם במוק שלי הוא הלך לדטרויט!
הניקס מסתבר היו חמים על טופין שבמקור בברוקלין אבל שיחק בדייטון שזה יותר קרוב לקליבלנד, והם אכן חששו מהבחירה של קליבלנד.
ואז הגיעה הבחירה ה-9 של וושינגטון ודני אבדיה עדיין על הלוח, באותו רגע אמרתי כבר פאק איט עדיף לעשות סוייפ שמאלה פיניקס נשמע מעניין בבחירה ה-10 והספרס ב-11 בכלל נשמע פנטסטי, אך דני שלנו נחת בוושינגטון ולמזלו הוא רגיל לטיילר דורסי אז עם ביל הוא ירגיש בבית.
פיניקס עם ההפתעה של הדראפט לטעמי, הם הקפיצו את ג'יילן סמית' על טרמפולינה.
לא יופתע אם הספרס יוציאו מווסאל אולסטאר.
ואז הגענו לבחירה ה-12 והבייבי שלי, טייריס האליבורטון עדיין על הלוח ומי בוחר עכשיו? הקינגס.. פאק מיי לייף. לפחות זו קבוצה צעירה ודינמית מקווה שתהיה לו אפשרות שם לשחק יותר דקות עם פחות לחץ.
אויי סלטיקס... הפליקנס הלכו על קירה לואיס בגלל הטרייד על הולידיי והשאירו את ניסמית' על השולחן וזה היה ברור מאליו.
מכאן והלאה הדראפט היה מאוד נזיל היו הרבה טריידים...
הפיסטונס השיגו את הבחירה ה-16 של פורטלנד והוסיפו את אייזה סטיווארט גם הקפצה, אבל זה האנרג'ייזר של הדראפט אז זה מובן לי.
מינסוטה בחרו בבחירה ה-17 את אלכסיי פוקושבסקי בשביל אוקלהומה איך הם אוהבים את הפרוספקטים שלא יכולים לעשות בנץ' פרס בקומביין (אהמ דוראנט).
דאלאס בחרו בג'וש גרין לאחר מכן, A+.
ונחשו מה? עוד בחירה של דטרויט ע"י טרייד עם ברוקלין על הבחירה ה-19, מצרפת לשורותיה גם את סאדיק ביי על מנת לחסל לו את הקריירה, סאדיק לדעתי נבחר נמוך מדי ועוד על ידי דטרויט.
דנבר בוחרת ב....דזמונד ביין! אה לא... ב...RJ האמפטון! אה לא... רגע מה הוא עד הלוח?... אה דנבר בוחרת ב... זיק נאג'י או לפי אליקו העיראקי מרמת גן.
בולמרו נבחר במקום ה-23 ע"י הניקס ועבר למינסוטה, האמת מסקרן, הוא בכללי שחקן מסקרן.
RJ האמפטון נבחר ע"י הבאקס בבחירה של הפליקנס, וזה היה הרגע הכי עגום בטלוויזיה באותו ערב, אף אחד לא מתלהב ההורים זרקו פעמיים את הכובע של הבאקס על הרצפה רק בשביל להרים אותו ולשים על הילד שנראה כאילו הודיעו לו שהוא עקר, וכל החבילה הזו הולכת לדנבר!!! איזה יופי שחקן הגנה מעולה !
גם ג'יידן מקדניאלס מסיים במינסוטה, בחירה של הלייקרס שעברה לוולבס, בחירה מעולה לטעמי, טאלנט גדול, אומרים שהוא סובל ממצבי רוח וממחוייבות, אין יותר מדי להפסיד אבל יש המון מה להרוויח אם זה ילך למסלול הנכון, יכול לסיים עוד עשור כשחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה.
אוקיי בחירה 30.. סלטיקס.. דזמונד ביין. שיקח אותכם גובלין ירוק, אנחת רווחה שלבסוף הבחירה היא של ממפיס.
לסיכום הסיבוב הראשון,
דטרויט ומינסוטה היו פעילות מאוד.
דטרויט סיימה עם קיליאן הייז (7), אייזה סטיוארט (16) וסאדיק ביי (19) עוד לא יודע מה הם נתנו עבור כל הטוב הזה.
טימברוולבס סיימו עם אדוארדס (1), בולמרו (23) ומקדניאלס (28) שוב, לא יודע עדיין מה נתנו בשביל כל הטוב הזה.
דנבר סיימו עם זיק נאג'י וRJ האמפטון!
RJ האמפטון אחלה טאלנט בסה"כ הוא פשוט חור שחור מגה גלקטי בהגנה.
נערך לאחרונה ב: