סיכום דראפט 2020

Little Sharky

Active member
אני יודע שאני מגזים ומדובר בבחירה שאין לנו תלות בה, התסכול הוא מהנסיבות בדראפט עצמו והתמונה הכללית, מרגיש כאילו דרכנו במקום בזמן שכולם התחזקו.

דנבר:
מה עשיתם?.. איך אתה יודע שהבחירה רעה? גם אם השחקן will pan out לא השגת הרבה..
בגרסה הכי טובה שלו הוא יכול לשחק לצד יוקיץ' מקסימום 10 דקות, אז יש לך שחקן של 18 דקות למשחק. וואו, ממש צריך דראפט בשביל זה. אשכרה הכי קל למצוא סנטר מחליף היום בליגה, שהוא במקרה לא שחקן בן 19 בלי ניסיון פלייאוף או אפילו ניסיון מכללות עשיר.
אגב מכל הגבוהים שרפרפתי בסקאוטינג לגביהם, הוא מהפחות מתאימים, אחת הבחירות הגרועות ביותר שאפשר היה לעשות. הוא אפקטיבי מהפוסט, קליעה מחוץ לקשת אין לו בינתיים, והוא נחשב חלש בהגנה בפנים ובחוץ. נקלתי בנתון המזהיר הבא: 27 אסיסטים על 70 איבודים, 29% לשלוש. תענוג, לא יכול לחכות.

למה קשה לשמוח על הטרייד של המפטון? כי הוא היה על הללללללללללללוחחחחחחחחחחחחחחח!! פשוט קחו אותו וזהו, למה לתת בחירת סיבוב ראשון עתידית שאולי תשמש בטרייד על כוכב?! בטח כשלא היה צורך, הבנאדם היה על הלוח. ועוד בעונה מקוצרת (בלי ליגת קיץ ופחות משחקי הכנה) ואי ודאות לגבי הג'י ליג (אין לנו קבוצה אגב, מהמעטות ללא נציגות).

אבל אם המפטון יהיה שחקן ששווה בחירת סיבוב ראשון למקרה שנצטרך להעביר אותו, מילא.. אולי הוא פשוט יהיה טוב, אני לא רואה את ההתאמה, אין לו דקות או הגנה להציע, בחירה תמוהה מאוד. אני פשוט מקווה שהכישרון הטהור יחפה על כך ויהיה לו ערך בעתיד. הכעס בעיקר מכוון לבחירה על נאג'י שהפכה את המהלך הזה לשלילי ומיותר.
בקלות היה אפשר לבחור בהמפטון, ולתת בחירת סיבוב שני תמורת נאג'י מהאגודה לתרבות הדיור, כי שם כולם צפו שהוא יבחר. כפנו על עצמנו מהלך מטומטם.

אני מסרב להאמין שביין, טרי, ביי, מקדניאלס, בולמרו רמזי.. בעצם כל כך הרבה שמות עדיפים עדיין היו על הלוח וזה מה שסיימנו איתו. אני לא מנסה להגזים כשאני אומר שים מדר היה בחירה הגיונית מהעירקי (הכינוי של אליקו הדבר הטוב היחיד שיצא ממנו). היו לי בערך 25 אחרים שהייתי רוצה לראות, איכשהו בחרנו את השתיים שלא רציתי, והייתה לנו רק בחירה אחת.

חצי הכוס המלאה: החתמנו את מרקוס הווארד, רכז 1.80 שלא שומר אבל נחשב לקלעי וסקורר מחונן שהעמיד מספרים ממש גבוהים בשלוש שנות קולג'. אולי יש כאן עוד דבונטה גראהם, למרות שקלעים מחוננים שלא שומרים לא בדיוק פורחים אצלנו, ע"ע טרוי דניאלס שלא הצליח לתרום כלום.


אגב אתה מאוד אהבת את פוקו.
אז כדאי שתתחיל להכיר את הגרסא הצרפתית והמשודרגת של פוקו.
ויקטור וואמבניאמה.. 7-3 .. זז כמו גארד, רק בן 16, אותו מבנה גוף כרגע, סופט טאץ'
אם הכל ילך איתו על המסלול הטוב צפוי להיות טופ 5 בדראפט 2022.
בכלל בגדול הצרפתים אמורים להיות היצואנית הגדולה ביותר בשנים הקרובות אחרי כל מדינות אפריקה.

 

Krit123

Well-known member
אגב אתה מאוד אהבת את פוקו.
אז כדאי שתתחיל להכיר את הגרסא הצרפתית והמשודרגת של פוקו.
ויקטור וואמבניאמה.. 7-3 .. זז כמו גארד, רק בן 16, אותו מבנה גוף כרגע, סופט טאץ'
אם הכל ילך איתו על המסלול הטוב צפוי להיות טופ 5 בדראפט 2022.
נתקלתי בסרטון, זוכר שהופתעתי איך גובר מכדרר ונחרדתי איך הוא קולע עליו בדרך לסל. כמובן שזה קשור בעיקר לגיל והכישרון נראה עצום. לפני כמה ימים ראיתי עוד חד קרן כזה לבן שצפוי להיבחר בטופ 3 עונה הבאה, האמת הוא הרשים אותי יותר, כנראה גם קשור לניסיון. ראיתי גם פרשנות שהיו בוחרים בו במקום הראשון כבר בדראפט הזה אם היה זמין.

אגב לא שאלתי לגבי ביין במוק שלך אלא לגבי העירקי, אם אני זוכר נכון הוא לא נכנס בטופ 30 אצלך.

בדיוק נתקלתי בדיווח שדנבר תביא את קמפאסו מריאל מדריד, נצטרך לשלם 6 דולר להתיר את החוזה. למה בדיוק?.. עוד רכז 1.80, לא ראיתי ממנו הרבה אני יודע שהוא מוסר סופר מוכשר אבל גם חשבתי שמילוש וסרחיו רודריגז יראו טוב בליגה והתבדתי. מהלכים לא ברורים בכלל בימים האחרונים.
 

Little Sharky

Active member
נתקלתי בסרטון, זוכר שהופתעתי איך גובר מכדרר ונחרדתי איך הוא קולע עליו בדרך לסל. כמובן שזה קשור בעיקר לגיל והכישרון נראה עצום. לפני כמה ימים ראיתי עוד חד קרן כזה לבן שצפוי להיבחר בטופ 3 עונה הבאה, האמת הוא הרשים אותי יותר, כנראה גם קשור לניסיון. ראיתי גם פרשנות שהיו בוחרים בו במקום הראשון כבר בדראפט הזה אם היה זמין.

אגב לא שאלתי לגבי ביין במוק שלך אלא לגבי העירקי, אם אני זוכר נכון הוא לא נכנס בטופ 30 אצלך.

בדיוק נתקלתי בדיווח שדנבר תביא את קמפאסו מריאל מדריד, נצטרך לשלם 6 דולר להתיר את החוזה. למה בדיוק?.. עוד רכז 1.80, לא ראיתי ממנו הרבה אני יודע שהוא מוסר סופר מוכשר אבל גם חשבתי שמילוש וסרחיו רודריגז יראו טוב בליגה והתבדתי. מהלכים לא ברורים בכלל בימים האחרונים.
אני חשבתי שזיק ייבחר 35-50

אהמ לא יודע מה אני חושב על קאמפאסו.. הוא בהחלט הוכיח שהוא יכול לשחק נגד NBA טאטלנט הכל שאלה של הסתגלות.
 
למעלה