סיכום דראפט 2020

Little Sharky

Active member
אז פעם ראשונה בחיי שניסיתי לעקוב עד כמה שאפשר אחרי הפרוספקטים לאורך העונה ולהשתפשף קצת במכללות.
הכל התחרבש עם הקורונה שהתקצרה העונה וכאמור לא התקיים המארצ' מאדנס טורניר הNCAA שבנה וחיסל קריירות כמו מים.

אז צדקתי בשלוש הבחירות הראשונות (שתופתעו אולי אבל בערך בכל מוק הם היו בסדר אחר חחח) ומשם הכל השתבש.

פטריק וויליאמס לבולס - הרבה אוהדי בולס מתוסכלים יושבים בבית ולא מבינים מה המצב, הפרוספקט השני הכי צעיר בדראפט, אפילו לא פתח בחמישיה אשתקד, הבולס לקחו פרוייקט עם אפסייד גדול, אבל פרוייקט, ספק אם וויליאמס יותיר חותם כבר העונה, ומה זה אומר על השאיפות של הבולס? זה לא היה כזה הפתעה לפי ה"מומחים"(אבל קרדיט ענקי לאליקו עם הדיווח המהימן), אם כי זה בכל זאת היה מפתיע אבל הקפיצה במניות הייתה עקבית בשבוע האחרון.

קליבלנד הלכו על בטוח, אוקורו הוא הפרימיטר דיפנדר הטוב בדראפט, וכנ"ל אטלנטה עם אוקנגו מוסט לייקלי יוכל לתרום להם כבר מהחמישייה ולחפות על יאנג בהגנה.

קיליאן הייז הלך לדטרויט (אנחת רווחה נשמע בישראל עד כדי רעידת אדמה) והיי גם במוק שלי הוא הלך לדטרויט!

הניקס מסתבר היו חמים על טופין שבמקור בברוקלין אבל שיחק בדייטון שזה יותר קרוב לקליבלנד, והם אכן חששו מהבחירה של קליבלנד.

ואז הגיעה הבחירה ה-9 של וושינגטון ודני אבדיה עדיין על הלוח, באותו רגע אמרתי כבר פאק איט עדיף לעשות סוייפ שמאלה פיניקס נשמע מעניין בבחירה ה-10 והספרס ב-11 בכלל נשמע פנטסטי, אך דני שלנו נחת בוושינגטון ולמזלו הוא רגיל לטיילר דורסי אז עם ביל הוא ירגיש בבית.

פיניקס עם ההפתעה של הדראפט לטעמי, הם הקפיצו את ג'יילן סמית' על טרמפולינה.

לא יופתע אם הספרס יוציאו מווסאל אולסטאר.

ואז הגענו לבחירה ה-12 והבייבי שלי, טייריס האליבורטון עדיין על הלוח ומי בוחר עכשיו? הקינגס.. פאק מיי לייף. לפחות זו קבוצה צעירה ודינמית מקווה שתהיה לו אפשרות שם לשחק יותר דקות עם פחות לחץ.


אויי סלטיקס... הפליקנס הלכו על קירה לואיס בגלל הטרייד על הולידיי והשאירו את ניסמית' על השולחן וזה היה ברור מאליו.

מכאן והלאה הדראפט היה מאוד נזיל היו הרבה טריידים...

הפיסטונס השיגו את הבחירה ה-16 של פורטלנד והוסיפו את אייזה סטיווארט גם הקפצה, אבל זה האנרג'ייזר של הדראפט אז זה מובן לי.

מינסוטה בחרו בבחירה ה-17 את אלכסיי פוקושבסקי בשביל אוקלהומה איך הם אוהבים את הפרוספקטים שלא יכולים לעשות בנץ' פרס בקומביין (אהמ דוראנט).

דאלאס בחרו בג'וש גרין לאחר מכן, A+.

ונחשו מה? עוד בחירה של דטרויט ע"י טרייד עם ברוקלין על הבחירה ה-19, מצרפת לשורותיה גם את סאדיק ביי על מנת לחסל לו את הקריירה, סאדיק לדעתי נבחר נמוך מדי ועוד על ידי דטרויט.

דנבר בוחרת ב....דזמונד ביין! אה לא... ב...RJ האמפטון! אה לא... רגע מה הוא עד הלוח?... אה דנבר בוחרת ב... זיק נאג'י או לפי אליקו העיראקי מרמת גן.

בולמרו נבחר במקום ה-23 ע"י הניקס ועבר למינסוטה, האמת מסקרן, הוא בכללי שחקן מסקרן.

RJ האמפטון נבחר ע"י הבאקס בבחירה של הפליקנס, וזה היה הרגע הכי עגום בטלוויזיה באותו ערב, אף אחד לא מתלהב ההורים זרקו פעמיים את הכובע של הבאקס על הרצפה רק בשביל להרים אותו ולשים על הילד שנראה כאילו הודיעו לו שהוא עקר, וכל החבילה הזו הולכת לדנבר!!! איזה יופי שחקן הגנה מעולה !

גם ג'יידן מקדניאלס מסיים במינסוטה, בחירה של הלייקרס שעברה לוולבס, בחירה מעולה לטעמי, טאלנט גדול, אומרים שהוא סובל ממצבי רוח וממחוייבות, אין יותר מדי להפסיד אבל יש המון מה להרוויח אם זה ילך למסלול הנכון, יכול לסיים עוד עשור כשחקן הכי טוב שיצא מהדראפט הזה.

אוקיי בחירה 30.. סלטיקס.. דזמונד ביין. שיקח אותכם גובלין ירוק, אנחת רווחה שלבסוף הבחירה היא של ממפיס.


לסיכום הסיבוב הראשון,
דטרויט ומינסוטה היו פעילות מאוד.
דטרויט סיימה עם קיליאן הייז (7), אייזה סטיוארט (16) וסאדיק ביי (19) עוד לא יודע מה הם נתנו עבור כל הטוב הזה.
טימברוולבס סיימו עם אדוארדס (1), בולמרו (23) ומקדניאלס (28) שוב, לא יודע עדיין מה נתנו בשביל כל הטוב הזה.

דנבר סיימו עם זיק נאג'י וRJ האמפטון!
RJ האמפטון אחלה טאלנט בסה"כ הוא פשוט חור שחור מגה גלקטי בהגנה.
 
נערך לאחרונה ב:
פטריק וויליאמס לבולס - הרבה אוהדי בולס מתוסכלים יושבים בבית ולא מבינים מה המצב, הפרוספקט השני הכי צעיר בדראפט, אפילו לא פתח בחמישיה אשתקד, הבולס לקחו פרוייקט עם אפסייד גדול, אבל פרוייקט, ספק אם וויליאמס יותיר חותם כבר העונה, ומה זה אומר על השאיפות של הבולס? זה לא היה כזה הפתעה לפי ה"מומחים"(אבל קרדיט ענקי לאליקו עם הדיווח המהימן), אם כי זה בכל זאת היה מפתיע אבל הקפיצה במניות הייתה עקבית בשבוע האחרון.
אוהד שיקאגו שלמד בפלורידה סטייט וקראתי את תגובתו באחד הפורמים אמר שיש לקחת בחשבון שני דברים לגבי פטריק וויליאמס והבחירה בו: 1. המאמן לנארד המילטון לא נותן לפרשמנים לפתוח. 2. המאמן הזה משחק עם רוטציות של 10 עד 11 שחקנים, מה שפוגע בדקות ובממוצעים של ה"כוכבים". כמו דני, לא שפטו אותו על המספרים, אלא על הפוטנציאל. אם יש מישהו לשפוט אותו על המספרים זה דני, האחוזים מהקו הם נורה אדומה, ובכל זאת אף אחד לא עשה את זה. זו לא היתה חכמה בדיעבד של אותו אוהד, הוא כבר שבועות/חודשים כותב שהבולס צריכים ללכת על וויליאמס, הרבה לפני שהשם שלו עלה לכותרות [ולפני הלוטרי בכלל], וזאת מתוך היכרותו האישית עם השחקן והקבוצה. לא צפיתי במשחקים שלהם העונה, אבל משתמע שהוא היה דומיננטי, גם אם זה לא בא לידי ביטוי במספרים. מהבחינה הזו, הבחירה מקובלת ואולי גם טובה. ועדיין, לא יודע אם שיקאגו היתה צריכה ללכת עליו. יש לי תחושה שהם ניסו לרדת למטה, אבל פשוט לא מצאו את הטרייד הנכון. אולי יתגלה שהם בעצם חיפשו להתקדם לבחירה השנייה, אבל הפציעה של קליי טרפה את הקלפים. נדע בימים הקרובים מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים ומה הוביל להחלטה.

דנבר בוחרת ב....דזמונד ביין! אה לא... ב...RJ האמפטון! אה לא... רגע מה הוא עד הלוח?... אה דנבר בוחרת ב... זיק נאג'י או לפי אליקו העיראקי מרמת גן.
יחזקאל נאג'י, בדאלאק.

RJ האמפטון נבחר ע"י הבאקס בבחירה של הפליקנס, וזה היה הרגע הכי עגום בטלוויזיה באותו ערב, אף אחד לא מתלהב ההורים זרקו פעמיים את הכובע של הבאקס על הרצפה רק בשביל להרים אותו ולשים על הילד שנראה כאילו הודיעו לו שהוא עקר, וכל החבילה הזו הולכת לדנבר!!! איזה יופי שחקן הגנה מעולה !
:LOL:
 

Little Sharky

Active member
אוהד שיקאגו שלמד בפלורידה סטייט וקראתי את תגובתו באחד הפורמים אמר שיש לקחת בחשבון שני דברים לגבי פטריק וויליאמס והבחירה בו: 1. המאמן לנארד המילטון לא נותן לפרשמנים לפתוח. 2. המאמן הזה משחק עם רוטציות של 10 עד 11 שחקנים, מה שפוגע בדקות ובממוצעים של ה"כוכבים". כמו דני, לא שפטו אותו על המספרים, אלא על הפוטנציאל. אם יש מישהו לשפוט אותו על המספרים זה דני, האחוזים מהקו הם נורה אדומה, ובכל זאת אף אחד לא עשה את זה. זו לא היתה חכמה בדיעבד של אותו אוהד, הוא כבר שבועות/חודשים כותב שהבולס צריכים ללכת על וויליאמס, הרבה לפני שהשם שלו עלה לכותרות [ולפני הלוטרי בכלל], וזאת מתוך היכרותו האישית עם השחקן והקבוצה. לא צפיתי במשחקים שלהם העונה, אבל משתמע שהוא היה דומיננטי, גם אם זה לא בא לידי ביטוי במספרים. מהבחינה הזו, הבחירה מקובלת ואולי גם טובה. ועדיין, לא יודע אם שיקאגו היתה צריכה ללכת עליו. יש לי תחושה שהם ניסו לרדת למטה, אבל פשוט לא מצאו את הטרייד הנכון. אולי יתגלה שהם בעצם חיפשו להתקדם לבחירה השנייה, אבל הפציעה של קליי טרפה את הקלפים. נדע בימים הקרובים מה בדיוק קרה מאחורי הקלעים ומה הוביל להחלטה.


יחזקאל נאג'י, בדאלאק.


:LOL:


כן אני מבין מה אתה אומר שמעתי על הרוטציות שם חחח

אבל יש לי סייג אחד שקשה לי מאוד להשוות סטטיסטיקה של מכללות לסטטיסטיקה של היורוליג או אפילו לליגה הישראלית.
בU20 האחרון דני היה שתיים או שלוש שנתונים צעיר מרוב החבר'ה, מרץ מאדנס של אירופה אם תרצה, וראינו איזה מספרים הוא נתן.

תיקח שחקנים פה בליגת ווינר כמו ג'יימס יאנג ממכבי חיפה נתן עונה יפה בקנטאקי, ג'קובן בראון כיכב בקנזס..
ושלא נדבר על היורוליג.. אם יש מישהו בפלנטה שחושב ששחקנים כמו מירוטיץ',רנדולף ושות' לא שחקנים של דאבל פיגרס בNBA הוא על הזיות.
או שטראברס (של ריאל) לא יכול להיות מטרייה גם בNBA אז בכלל סמי הזיה... [שזה סיפור ממש הזוי.. בתחנה האחרונה שלו בNBA, קאבס הוא שיחק משחק אחד נתן תקשיב טוב 6נק' 10ריב 6חס' ב-24 דקות. נפצע ביד וקיבל waive מאז לא שיחק בNBA לא מובן לי איך.]
Hell, אפילו דורסי שלנו נתן 10נק' למשחק בממפיס.

אני משוכנע שאם דני היה משחק בקולג', הוא היה אלפא שנותן ממוצעים קרובים למה שראינו ממנו בU20

אז קשה לי להשוות בין הסיטואציות של מכללות לכל ליגה שהיא מקצוענית פר אקסלנס.
 
נערך לאחרונה ב:

Little Sharky

Active member
לגבי הסיבוב השני..
דאלאס בחרו בטיירל טרי(31) ובטיילר ביי(36) אני מת על שניהם, אבל יש להם כבר את ברונסון אז לא ברור לי למה בחרו בטרי אבל ביי זה בחירה פנטסטית לטעמי.
תיאו מלדון מסיים באוקלהומה, בבחירה ה-34 של הסיקסרס, לדעתי גניבה, דאם הם טובים.

הפיסטונס עם עוד בחירה הפעם סאבן לי(38), PG אחד המהירים בדראפט.

הסלטיקס בוחרים בים מדר בבחירה ה-47 עם נחישות להרוס לי את הערב.

ניקו מאניון נופל עד לבחירה ה-48! ונוחת בסן פרנסיסקו.

ובמקום ה-60, סאם מריל, בן ה-25! שהופך להיות הBoomer השלישי מאז שנת אלפיים שנבחר בגיל 25 ומעלה. (ויינחת אצל הבאקס).
 

Little Sharky

Active member
המנצחים של הדראפט:

במקום הראשון, תנו מחיאות כפיים, לפרנצ'ייז עם בעלים שהוא כריש ובניגוד לדגים כאלה ואחרים הוא לא סותם את הפה, דאלאס מאבריקס.
דאלאס שלחה את סת' קארי לפילדלפיה, תמורת ג'וש ריצ'ארדסון והבחירה ה-36.
הם אומנם הפסידו את הקליעה של קארי אבל הרוויחו וורסטליות, והרוויחו את טיילר ביי, פורוורד ורסטלי עוד שחקן בדראפט שקונה את לחמו דרך הגנה והוסיף 42% לשלוש עם 7 פוט ווינגספן.

דאלאס סיימו עם ג'וש גרין, טיירל טרי וטיילר ביי. שהראשון והאחרון יוכלו לתת תפוקה מיידית במיוחד בהגנה וריצת המגרש אוף דה בול.


במקום השני, מינסוטה.
בנוסף לברור מאליו אדוארדס, הוולבס עשו טרייד עם אוקלהומה על הבחירה ה-17 (פרסטי ממש אוהב את פוקושבסקי) וקיבלו את ריקי רוביו (וולקאם באק?) ושני בחירות 25 ו-28. לאחר מכן נתנו לניקס את הבחירה ה-25 והבחירה ה-33 בשביל הבחירה ה-23, שהוא לא אחר מאשר בולמרו, יום של דוברי ספרדתי במינסוטה. ונשאר להם ביד את הבחירה ה-28 והלכו כנראה על ההימור הכי טוב בדראפט (אחרי פוקושבסקי?) עם מקדניאלס.
All in all לדעתי ערב מצויין.

סיימו עם אדוארדס, בולמרו וג'יידן מקדניאלס.


במקום השלישי, דטרויט.
דטרויט השיגו את הבחירה ה-19 כחלק מהטרייד ששלח את לוק קנרד לקליפרס ועירב שלושה קבוצות.
ואת הבחירה ה-16 כחלק מהטרייד עם יוסטון שהנחית בדטרויט גם את טרבור אריזה בתמורה לבחירת סיבוב ראשון עתידית (ומאוד מוגנת).

הם סיימו עם קיליאן הייז (שקשה לו לחשוב עליו טוב), אייזה סטיוארט (המגה-אנרג'ייזר ביג של הדראפט), וסאדיק ביי מיודענו.


פרס ניחומים: בוסטון סלטיקס
הסלטיקס נכנסו לדראפט עם שלוש בחירות בסיבוב הראשון, והיה ברור שאין להם יותר מדי מה לעשות עם עוד שלושה רוקיז.
הם השיגו את אארון ניסמית' במזל אירי טיפוסי בבחירה ה-16, ובחרו בפייטון פריצ'ארד בבחירה ה-26 שהמניות שלו ירדו בגלל שהוא קומבו גארד אנדר סייז אפילו לפוינט אבל הוא בכל זאת היה אחד מהשחקנים הטובים במכללות אשתקד, נראה כמו הימור מוסכל.
את הבחירה השלושים הם שלחו לממפיס בשביל שתי בחירות סיבוב שני עתידיות ובחרו בשביל ממפיס את דזמונד ביין חביב הפורום, ולדעתי זה יחזור לנשוך אותם קצת, בגלל זה הם בניחומים.
אה והם גם בחרו בסיבוב השני באיזה ילד בשם ים מדר .
 
נערך לאחרונה ב:
לגבי אבדיה - אני יודע שרצינו שייבחר גבוה, אבל אני באמת חושב שהוא יכול להיות מרוצה.
בסך הכל הוא מגיע לקבוצה שנמצאת בסוג של הליך בניה למרות שכבר יש לה כוכב אחד ואחד בספק, אם הוא יראה שהוא נותן להם את מה שהם אוהבים הוא יקבל דקות ויתפתח.
אני לא בטוח כמה טובים שם בפיתוח שחקנים, רצתי עכשיו על היסטוריית הבחירות שלהם מ 2007.
מתוך 22 בחירות, 12 בחירות סיבוב ראשון, הנה השמות שאני מצליח לזהות:
האצ'ימורה, ג'ורדן קלארקסון, אוטו פורטר, בראדלי ביל, יאן וסלי, שלווין מאק, ג'ון וול, בייליצה, ג'אוול מקגי, ניק יאנג. יכול להיות שאני אמור לזהות את טרוי בראון ג'וניור - לא עקבתי כל כך השנה.
מצד שני סקוטי ברוקס זה הבחור שאימן את דוראנט, ראסל, הארדן, איבקה, סטיבן אדאמס, ועוד לא מעט שמות צעירים בשנים שלו באוקסי. הוא יודע לקדם צעירים - נקווה שזה יבוא לידי ביטוי.
הטיימליין שלהם לא רע בשביל רוקי, הם מכוונים לעוד שנתיים - שלוש, כך שיהיה לאבדיה זמן לשחק שם ולהשתפר - גם אם הם יבינו שהם לא בונים עליו לטווח ארוך יכול להיות שיתנו לו לשחק כדי להפוך אותו לנכס חיובי בטריידים.

אם משווים את זה לקבוצות אחרות שבחרו קודם - הניקס, ודטרויט הן בתי קברות כבר המון זמן, אני לא בטוח לקבי קליבלנד - אבל גם הם לא נראים כמו מקום אטרקטיבי כרגע, שיקגו כבר הרבה זמן מדשדשת - נכון שהם הביאו את דונובן ואת קרנישובאס, ויכול להיות שזה פספוס. כמובן שאטלנטה יכלה להיות יעד נהדר בשבילו.
בסך הכל אני חושב שאפשר להיות מרוצים, בסוף זה רק מספר בחירה - שחקנים במקום 6 (כמו יאן וסלי) יכולים להשכח לחלוטין, ואילו יאניס נבחר 14 בדראפט שאמרו עליו שהוא הגרוע אי פעם. העיקר זה להגיע למקום שתוכל לגדול בו, אני מאמין שאבדיה הגיע למקום טוב.
 
לגבי אבדיה - אני יודע שרצינו שייבחר גבוה, אבל אני באמת חושב שהוא יכול להיות מרוצה.
בסך הכל הוא מגיע לקבוצה שנמצאת בסוג של הליך בניה למרות שכבר יש לה כוכב אחד ואחד בספק, אם הוא יראה שהוא נותן להם את מה שהם אוהבים הוא יקבל דקות ויתפתח.
אני לא בטוח כמה טובים שם בפיתוח שחקנים, רצתי עכשיו על היסטוריית הבחירות שלהם מ 2007.
מתוך 22 בחירות, 12 בחירות סיבוב ראשון, הנה השמות שאני מצליח לזהות:
האצ'ימורה, ג'ורדן קלארקסון, אוטו פורטר, בראדלי ביל, יאן וסלי, שלווין מאק, ג'ון וול, בייליצה, ג'אוול מקגי, ניק יאנג. יכול להיות שאני אמור לזהות את טרוי בראון ג'וניור - לא עקבתי כל כך השנה.
מצד שני סקוטי ברוקס זה הבחור שאימן את דוראנט, ראסל, הארדן, איבקה, סטיבן אדאמס, ועוד לא מעט שמות צעירים בשנים שלו באוקסי. הוא יודע לקדם צעירים - נקווה שזה יבוא לידי ביטוי.
הטיימליין שלהם לא רע בשביל רוקי, הם מכוונים לעוד שנתיים - שלוש, כך שיהיה לאבדיה זמן לשחק שם ולהשתפר - גם אם הם יבינו שהם לא בונים עליו לטווח ארוך יכול להיות שיתנו לו לשחק כדי להפוך אותו לנכס חיובי בטריידים.

אם משווים את זה לקבוצות אחרות שבחרו קודם - הניקס, ודטרויט הן בתי קברות כבר המון זמן, אני לא בטוח לקבי קליבלנד - אבל גם הם לא נראים כמו מקום אטרקטיבי כרגע, שיקגו כבר הרבה זמן מדשדשת - נכון שהם הביאו את דונובן ואת קרנישובאס, ויכול להיות שזה פספוס. כמובן שאטלנטה יכלה להיות יעד נהדר בשבילו.
בסך הכל אני חושב שאפשר להיות מרוצים, בסוף זה רק מספר בחירה - שחקנים במקום 6 (כמו יאן וסלי) יכולים להשכח לחלוטין, ואילו יאניס נבחר 14 בדראפט שאמרו עליו שהוא הגרוע אי פעם. העיקר זה להגיע למקום שתוכל לגדול בו, אני מאמין שאבדיה הגיע למקום טוב.
נכון מאוד, בסוף זה עניין של מזל, לאן אתה מגיע.
למען האמת, לרוב השחקנים זה לא הכי משנה לעשות קריירה ולהצליח מקצועית. רובם לא חושבים על ה'הול אוף פיים', בטח שלא מייצגים מדינה שלמה שקוראת להם 'הילד של המדינה'/'המותק של המדינה'. ההצלחה שלהם היא עצם הבחירה בהם והחוזה המובטח. לכן הם בוכים כל כך אחרי שמכריזים על הבחירה. בשבילם ההגשמה כבר נעשתה, להיות זה שנבחר במדינה של 350 מיליון, אתה מרגיש שעשית את זה. ומי כמוני יודע, כמי שנבחר 7# בדראפט של 1927. הם רוצים הכסף. וברור שהם רוצים, לקבל 7 מיליון דולר גרנטיד זה משנה חיים לכל אדם. זו הסיבה שקבוצות התחילו בשנים האחרונות להתמקד באופי של הבנאדם ומוסר העבודה שלו. האם הוא רק רוצה לסדר כלכלית את המשפחה ? האם הוא רוצה לעשות קריירה מצליחה, ואם כן אז כמה קשה הוא מוכן לעבוד בשביל זה?

לגבי הפיתוח, צריכים לזכור שוושינגטון החליפה את ההנהלה. זה כמו מסעדה כושלת שהבעלים מתחלפים ואז הוא ממהר לתלות שלט - "בהנהלה חדשה". טעויות העבר נופלות גם באחריות הבעלים, שלא התחלף, אין ספק. אבל יותר ממה שהוא מוכן לעשות - לפחות לפני הפאנדמיק, לא יודע האם השיקולים שלו השתנו בחצי שנה האחרונה - אי אפשר. הוא היה מוכן לשים את הכסף על דורנט, שגדל בוושינגטון. הוא היה מוכן לשים עוד לפני כן את הכסף על הווארד. הוא שם את הכסף על וול, למרות שזה לא עבד. הם לא מוכנים לדבר על בראדלי ביל, למרות שיכולים לקבל עליו מה שירצו [פלוס-פלוס-פלוס]. זה לא רוברט סארבר מפיניקס שרעדו לו השתיים למטה כאשר חתם על ההארכת חוזה עם דבין בוקר. זה אומר שיש מערכת שרוצה להיבנות, וזה טוב לנו. הנה מה שאמר הג'נרל מנג'ר החדש טומי שפרד, לקראת הדראפט: "אנו מחפשים עקביות במשחק, עקביות בגן התחרותי, ועקביות באופי. זה לא מתחיל רק כשאתה מגיע לקולג'... האם אתה יכול לגדול בתפקיד שלך? איך אנו רואים אותך? הרבה מזה הוא עלינו לפתח אותו, לגדל אותו, ולהפוך אותו לשחקן הטוב ביותר". כשזו המנטרה, אני פחות דואג מאשר סיטואציה מלחיצה שיכולה היתה להיות לנו בהמון מקומות אחרים, שפשוט חייבים לפגוע עם הבחירה שלהם, אחרת אנשים יאבדו את מקום העבודה.


fun fact לסיום: נבחרנו לוושינגטון, אבל בעצם . . . הפרנצ'ייז של הוויזרדס בשנות ה-60, בגלגול הראשון שלו, היה בשיקאגו. כך שאפשר לומר שבכל זאת דני נבחר לשיקאגו אם יש פה מישהו שמתעקש לעשות את זה. לא באמת, אבל בראייה היסטורית, כן.
 
מחוץ לארצות-הברית, 10 מדינות הכניסו שחקנים בדראפט הזה.
מתוכן רק 3 [ניגריה, ישראל וצרפת] הכניסו יותר משחקן אחד.
 

Krit123

Well-known member
קצת שכחנו מים בגלל הטררם סביב אבדיה, הזוי שיש לנו 2 נציגים שנבחרו בעונה אחת! גם אם לא יקבל הזדמנות בקרוב (וקשה לי להאמין שבסופו של דבר הוא לא יקבל אחת, גם אם ישוחרר), העובדה שהצלחנו להעמיד שני נציגים היא כברת דרך ענקית.

דני בוושינגטון:
בהנחה שהקליעה שלו לא תיפול (בקבוצת קליעה חלשה עם וול והאצ'ימורה), נראה הפתחה מסוימת בדקות על מנת ליצור ריווח בקבוצה עם יומרה לעשות פלייאוף. הרצונות שלנו לאו דווקא מסתדרים עם שלהם...
גם הגנתית, אם דני יתקשה צפויה הפחתה בדקות לטובת האחרים, בעיקר אם הכוכבים יתעצלו.
בגדול, צפויים לנו 25 בערב בערך, אנחנו נקווה ליותר.

שחקנים רלוונטים לעמדה:

טרוי בראון ג'וניור (21): חפרתי עליו מספיק נראה לי, נורא אוהב אותו, שחקן ורסטילי מאוד ומבטיח בעיניי, רק שהמקום שלו בחמישייה לא מובטח כי למרות שהוא שומר טוב, הוא לא בנוי לשחק כסטופר לצד האין הגנה של וול וביל (בעונה החולפת). דני צפוי לעקוף אותו ברוטציה.

ג'רום רובינסון (23): קצת פחות טוב ליהודים. עוד שחקן שאני מחזיק ממנו והזכרתי לפני הבועה, עשה התקדמות יפה. השתפר כקלעי שעכשיו גם מריצים לו חסימות ללא כדור ועושה זאת לא רע, שומר טוב שמשקיע המון ועושה עבודה שחורה. בנוסף קיים מימד לא מנוצל של הובלת כדור, יש לו hesi ומעין מקצב מוזר בפיקאנדרול שהופך אותו למוסר מעניין.
הוא מסוגל לגנוב לדני דקות במידה ויפתח טוב והוויזארדס יהיו תחרותיים, אבל בגדול דני עוקף אותו ברוטציה.

אייזק בונגה (21): הפוטנציאל קיים, הוא פשוט אחד השחקנים הכי פחות אגרסיביים שאי פעם ראיתי. הוא גדל כרכז וצמח ל-2.03, משמש כסטופר של הקבוצה. הקליעה שלו לא יציבה ואני לא רואה אותו גונב לדני דקות, אלא אם כן האחרון ממש יסריח את הפרקט בהגנה.

רוי האצ'ימורה (22): בחירת הטופ 10 מהדראפט הקודם. צפוי לשחק כ-4, שחקן הגנה חלש עם מיד-ריינג' גיים מפותח.
הקליעה מבחוץ עוד לא נופלת, מההתרשמות שלי הוא לא מוסר גדול, בטח לא כזה שמחפש למסור באייסו. במידה ולא יגדיל את הטווח יהפוך למעין למרכוס אולדריג', רק בפחות טוב וביותר שלילי. קשה לי להאמין שדני יקבל דקות על חשבונו כבר בשנה הראשונה, מאוד תלוי ביכולת של שניהם.

לדעתי, וושיגנטון יבצעו טרייד על אחד משלושת הראשונים, ואם אני שאר הליגה אני מיד מרים טלפון כי יש להם מה להציע. אנחנו צריכים לקוות שאכן יקרה הדבר כדי שיהיה קצת אוויר במערכת בה קיימים פרימדונות כמו וול וגם לביל לא חסר האמת. בינתיים הם נחושים להשאיר את בראד ולעשות כרצונו, כמובן שטרייד עליו משנה לגמרי את התמונה.

אל תדאגו אני עוד יזיין תמוח על דנבר, אם הייתי נשאר איתכם ער הייתי רק מקלל..
 

Rapgamer

Well-known member
הצד של מינסוטה
ערב מוזר, די מפתיע. לא הצלחנו להעביר את בחירה #1 בדראפט ולקחנו את אדוארדס- אוקיי.
אין לי בעיה עקרונית עם סדרת הטריידים שהמירה את בחירה 17 לכדי רוביו ובחירה 23. קצת לא ברור לי איפה הדקות של אנת'וני אדוארדס בקבוצה שהביאה עכשיו את רוביו (PG) ולפני כמה חודשים את דאנג'לו ראסל (PG-SG) ואת מאליק ביזלי (SG).
יכול להיות שהבאנו את רוביו כנכס שנוכל לתרגם לבחירת סיבוב ראשון, אם זה המצב אני לא הכי אופטימי, הוא משחק בעמדה עמוקה שלרוב הקבוצות שמחפשות להתחזק יש מישהו טוב ממנו או לכל הפחות ברמה דומה לשלו.
שרקי נשמע מרוצה מהבחירות שעשינו בסוף הסיבוב הראשון, נשמע אחלה אבל עוד נראה, בשלבים האלה בדראפט miss יותר שכיח מאשר hit.

אני מבין שהטרייד של גולדן ושיקאגו לא יצא בסוף לפועל. הבולס לקחו בבחירה 4 שחקן שהיה צפי שישאר מאוחר יותר, לא יודע למה לא עשו trade down. התנהלות מוזרה שלהם.

גם הסיין אנד טרייד על בוגדנוביץ' פתאום לא סגור..? בלעדיו החיזוק של הולידיי במחיר ששילמו עבורו נראה הרבה פחות מוצלח.
 

Little Sharky

Active member
הצד של מינסוטה
ערב מוזר, די מפתיע. לא הצלחנו להעביר את בחירה #1 בדראפט ולקחנו את אדוארדס- אוקיי.
אין לי בעיה עקרונית עם סדרת הטריידים שהמירה את בחירה 17 לכדי רוביו ובחירה 23. קצת לא ברור לי איפה הדקות של אנת'וני אדוארדס בקבוצה שהביאה עכשיו את רוביו (PG) ולפני כמה חודשים את דאנג'לו ראסל (PG-SG) ואת מאליק ביזלי (SG).
יכול להיות שהבאנו את רוביו כנכס שנוכל לתרגם לבחירת סיבוב ראשון, אם זה המצב אני לא הכי אופטימי, הוא משחק בעמדה עמוקה שלרוב הקבוצות שמחפשות להתחזק יש מישהו טוב ממנו או לכל הפחות ברמה דומה לשלו.
שרקי נשמע מרוצה מהבחירות שעשינו בסוף הסיבוב הראשון, נשמע אחלה אבל עוד נראה, בשלבים האלה בדראפט miss יותר שכיח מאשר hit.

אני מבין שהטרייד של גולדן ושיקאגו לא יצא בסוף לפועל. הבולס לקחו בבחירה 4 שחקן שהיה צפי שישאר מאוחר יותר, לא יודע למה לא עשו trade down. התנהלות מוזרה שלהם.

גם הסיין אנד טרייד על בוגדנוביץ' פתאום לא סגור..? בלעדיו החיזוק של הולידיי במחיר ששילמו עבורו נראה הרבה פחות מוצלח.


אני יגיד לך מה.
היו לי ארבעה High stakes poker picks בסוף הסיבוב הראשון פוקושבסקי, בולמרו, טיירל טרי וג'יידן מקדניאלס. סיימתם עם שניים מהם.

לדעתי במינסוטה סימנו מראש את בולמרו, וגם לא היו מוכנים לקחת את הסיכון שלא יגיע ל-25 אז הם נתנו את 25 ו-33 בשביל לרדת שני מקומות ולבחור בבולמרו.

All in all, לדעתי האישית, אם הם מצליחים לייצב מנטלית את ג'יידן מקדניאלס, הוא לדעתי יהיה השחקן הטוב ביותר במחזור הזה.

מה שכן אני מקווה שרוביו זה תחנת מעבר אני אישית לא מת עליו.


תשמע יכל להיות הרבה יותר גרוע יכולתם לסיים עם זיק נאג'י והאמפטון חחחח
 
לדעתי וושינגטון בחרה את דני כ-3, לא כ-4. זה אומר שהוא יוכל לקבל 30 דקות - זאת אומרת, לא יודע, אני לא רואה מי ה-3 המוביל שלהם, פורטר היה, אחרים לא כל כך בעיניי.

בנוסף, אני חושב שהמיינדסט [של כל קבוצה] צריך להיות כזה שהבחירה 9 שלך בדראפט, הוא הראשון בתור. לא רואה איך שחקנים אחרים נמצאים לפניו בצ'ארט, ריגרדלס מה תהיה היכולת. זו דעתי גם על היפני, אם תהיה בחירה בינו לבין בריאנט - הם ילכו, כפי שאני רואה את זה, עם היפני. יש פה גם שיקול שיווקי/כלכלי שצריך לדבר עליו. אני לא רואה אותם תולים פוסטרים של ג'רום רובינסון ובכך מצליחים להזמין אוהדים לצפות במשחקים.

לדעתי וושינגטון תרוץ עם דני [בערך, כמעט] כמו שמינסוטה רצה עם אנדרו וויגינס. מה יהיו המספרים ? לא יודע. מרגיש לי שפחות מה-13 נק', 6 ריב' [30% משלוש], 2 אס' של האצ'ימורה זה למכור את דני בזול. זה גם היה הליין של שאריץ' בעונתו הראשונה וזה הספיק לו לחמישייה ראשונה [על חשבון שמות כמו אינגרם וג'מאל מרי]. אבל אתם יודעים, עברו 8 שנים, היום הציפייה מ'רוקי' היא לעשות יותר, בטח שחקן שהיה הייפ סביבו כטופ 1-3 ברגעים מסוימים של החצי שנה האחרונה. ואני חושב שדני מסוגל: הוא מוסר הרבה-הרבה יותר טוב, הוא מגיע עם הרבה יותר ניסיון והבנת משחק ממה שהאצ'ימורה ושאריץ הגיעו. דני נראה טוב במגרש הפתוח, הרבה יותר נייד מהם, ואני חושב שהעובדה שוושינגטון תשחק פתוח עם ליד-גארד כמו ביל שדוחף תמיד קדימה [הרבה בשביל עצמו, בסדר, אבל עדיין], זה בהחלט יכול להקפיץ לנו את המספרים. מה דעתכם ? תזרקו מספרים, אף אחד לא לוקח אתכם לבית-משפט אם תטעו.

כל זה ניחוש מהבטן, אין לי מושג, אני לא מכיר אותם עדיין מספיק טוב. וגם יש ג'נרל מנג'ר חדש. הכל פתוח.
נדע בימים הקרובים. נתחיל לשמוע מה הם עושים עם הפרי אייג'נטים שלהם ויהיה לנו כיוון.
 
פתאום נפל לי האסימון.
רציתם ניקס, הא ?! יודעים כמה עולה כרטיס למשחק ? זה למכור את הבית.
בוושינגטון כרטיסים טובים ב-15 דולר, כך אני מדווח ע"י גורם המכיר את הנפשות הפועלות.
וזה לא חור. זה עדיין די סי. זה אחלה מקום לבקר בו.

קונקשן מניו-יורק לדי סי ביונייטד זה בערך 150 דולר, שעה באוויר.
אפשר גם רכבת ב-50 דולר, כ-3 שעות נסיעה.
ברור לכם שאני אבחר באפשרות השניה. לא אוהב להוציא כסף מהכיס. . . :sneaky:

עריכה: הולי שיט! יש טיסה ישירה לוושינגטון מישראל ?! ברצינות ?! גם יונייטד וגם אל על ? מתחת לאיזה סלע ישנתי, העולם התקדם, מי היה מאמין !
 

Krit123

Well-known member
סיכום עילג של סמך סקאוטינג שאחרים עשו

שארלוט – הפציעה של אוקנגוו הרתיעה, מובן יחסית. הם יצטרכו רים פרוטקטור לחפות על הקו האחורי, אני בעד בחירה עם אפסייד גבוה.
בחרו גם את גרנט רילר שצפוי להיות גארד סקורר, נשמע קצת עוד מאותו הדבר.

שיקאגו – the fuck..? כבר אמרתי, לא מבין את ההתאמה, היה מקום לטרייד דאון.

קאבס – מפתיע, חשבתי שיפול מחוץ לעשירייה אם הניקס לא יקחו אותו. הגיע לסיטואציה על הפנים, לא ברור מה הקאבס רוצים.

אטלנטה – עוד הפתעה, מה עם קאפלה? אני בעד המהלך אם ימצאו לו טרייד, על הנייר מתאים לצד טריי יאנג.

דטרויט – הייז & ביי?!?! דאם, לא מתאים להם לקבל שתי החלטות טובות ברצף. את הבחירה בסטיוארט פחות הבנתי, כי הוא היה אמור להיות על הלוח מאוחר יותר, לא מתאים להעביר בחירת סיבוב ראשון ולבחור במישהו שיהיה זמין במחיר נמוך יותר.

ניקס – אם תיבודו יעשה מרובינסון שחקן, יהיה אפשר לחפות על ההגנה של טופין תחילה, אני פשוט לא רואה איך זה עובד בטווח הארוך. הם רצו מישהו שיטביע במתפרצת אז לפחות יהיה מעניין.

פיניקס – הליברטון היה הכי מתאים פה, להעלות מהספסל ולהחליף את פול בעתיד. ההרכב עם סמית' לצד איידון מסוגל להיות גבוה ואיטי מידי. גם לא מתכתב עם ההתקדמות של קם ג'ונסון.

קינגס – על הנייר, לילה גדול שלהם. הליברטון אמור להתאים לצד פוקס. בנוסף בחרו ברמזי בסיבוב השני, לגמרי low risk high reward, בנוסף לכך רוברט וודורד שאמור להיות סולידי ונחשב בעל אופי טוב, 3/3.

מג'יק – היו צריכים רכז בדחיפות עם עדיפות לאפסייד גבוה.

מינסוטה – לא הבנתי למה העדיפו את רוביו על פוקו, ההתאמה שלו לא משהו, החוזה כבד.

דאלאס – קבוצות חכמות עושות את שלהן. ריצ'רדסון זה value אדיר על קרי, ואת החור של הקלעי הם מילאו בטיירל טרי לו יש אפסייד גבוה על פי הערכות.
פחות ברור לי הצירוף הכפול של גרין+ביי, העמדה שלהם די חופפת בהנחה שג'ייסון הגיע לשמור על רכזים.

מיאמי – לא התחברתי לצירוף של אצ'יוואה על סמך המוטור, ההתאמה לצד באטלר ובאם די קלושה. הם יודעים לעשות קסמים tho.

פילי – בחרו שני שחקנים שנקשרו אלינו, פול ריד ואייזיה ג'ו. פחות התחברתי למחיר ששילמו על דני גרין וסת' קרי כמכלול, לפחות מצאו יעד להורפורד.

OKC – גאונות. שתי בחירות עם אפסייד גבוה, בעצם שלוש ביחס לנפילה של מלדון.

בוסטון והקליפרס עשו כל מיני בחירות ומהלכים, לא יודע, עוד לא גיבשתי דעה. אני רק יודע שבוסטון הפסידו את הדראפט ברגע שהעבירו את ביין לממפיס. סתם, רצו עוד בחירת סיבוב ראשון לאוסף.
 

Little Sharky

Active member
סיכום עילג של סמך סקאוטינג שאחרים עשו

שארלוט – הפציעה של אוקנגוו הרתיעה, מובן יחסית. הם יצטרכו רים פרוטקטור לחפות על הקו האחורי, אני בעד בחירה עם אפסייד גבוה.
בחרו גם את גרנט רילר שצפוי להיות גארד סקורר, נשמע קצת עוד מאותו הדבר.

שיקאגו – the fuck..? כבר אמרתי, לא מבין את ההתאמה, היה מקום לטרייד דאון.

קאבס – מפתיע, חשבתי שיפול מחוץ לעשירייה אם הניקס לא יקחו אותו. הגיע לסיטואציה על הפנים, לא ברור מה הקאבס רוצים.

אטלנטה – עוד הפתעה, מה עם קאפלה? אני בעד המהלך אם ימצאו לו טרייד, על הנייר מתאים לצד טריי יאנג.

דטרויט – הייז & ביי?!?! דאם, לא מתאים להם לקבל שתי החלטות טובות ברצף. את הבחירה בסטיוארט פחות הבנתי, כי הוא היה אמור להיות על הלוח מאוחר יותר, לא מתאים להעביר בחירת סיבוב ראשון ולבחור במישהו שיהיה זמין במחיר נמוך יותר.

ניקס – אם תיבודו יעשה מרובינסון שחקן, יהיה אפשר לחפות על ההגנה של טופין תחילה, אני פשוט לא רואה איך זה עובד בטווח הארוך. הם רצו מישהו שיטביע במתפרצת אז לפחות יהיה מעניין.

פיניקס – הליברטון היה הכי מתאים פה, להעלות מהספסל ולהחליף את פול בעתיד. ההרכב עם סמית' לצד איידון מסוגל להיות גבוה ואיטי מידי. גם לא מתכתב עם ההתקדמות של קם ג'ונסון.

קינגס – על הנייר, לילה גדול שלהם. הליברטון אמור להתאים לצד פוקס. בנוסף בחרו ברמזי בסיבוב השני, לגמרי low risk high reward, בנוסף לכך רוברט וודורד שאמור להיות סולידי ונחשב בעל אופי טוב, 3/3.

מג'יק – היו צריכים רכז בדחיפות עם עדיפות לאפסייד גבוה.

מינסוטה – לא הבנתי למה העדיפו את רוביו על פוקו, ההתאמה שלו לא משהו, החוזה כבד.

דאלאס – קבוצות חכמות עושות את שלהן. ריצ'רדסון זה value אדיר על קרי, ואת החור של הקלעי הם מילאו בטיירל טרי לו יש אפסייד גבוה על פי הערכות.
פחות ברור לי הצירוף הכפול של גרין+ביי, העמדה שלהם די חופפת בהנחה שג'ייסון הגיע לשמור על רכזים.

מיאמי – לא התחברתי לצירוף של אצ'יוואה על סמך המוטור, ההתאמה לצד באטלר ובאם די קלושה. הם יודעים לעשות קסמים tho.

פילי – בחרו שני שחקנים שנקשרו אלינו, פול ריד ואייזיה ג'ו. פחות התחברתי למחיר ששילמו על דני גרין וסת' קרי כמכלול, לפחות מצאו יעד להורפורד.

OKC – גאונות. שתי בחירות עם אפסייד גבוה, בעצם שלוש ביחס לנפילה של מלדון.

בוסטון והקליפרס עשו כל מיני בחירות ומהלכים, לא יודע, עוד לא גיבשתי דעה. אני רק יודע שבוסטון הפסידו את הדראפט ברגע שהעבירו את ביין לממפיס. סתם, רצו עוד בחירת סיבוב ראשון לאוסף.


ואני שואל מה עם דנבר חחחח

מסכים עם הרוב כמה דברים.

ביי וגרין לא ממש חופפים לטעמי, גרין יותר קרוב לגארד type of ווינג וביי יותר פורוורד לדעתי הם שילוב טוב

ובוסטון אפילו לא הרוויחו בחירת סיבוב ראשון על ביין, אלה שתי בחירות סיבוב שני עתידיות
 

Krit123

Well-known member
ואני שואל מה עם דנבר חחחח

מסכים עם הרוב כמה דברים.

ביי וגרין לא ממש חופפים לטעמי, גרין יותר קרוב לגארד type of ווינג וביי יותר פורוורד לדעתי הם שילוב טוב

ובוסטון אפילו לא הרוויחו בחירת סיבוב ראשון על ביין, אלה שתי בחירות סיבוב שני עתידיות
אני מתכוון בגלל ההגעה של ריצ'רדסון, הם די נדחקים לעמדות 3-4, צפויים לשמור על שחקנים עם פרופיל דומה.

בוסטון הפסידה את הדראפט, מי צריך שתי בחירות סיבוב שני כשזכיתם בלוטו?.. אחי איך הם עשו לי את זה איך... שמעתי את טים קונלי אומר we'll take the best player available ולא נחשוב על התאמה, וכמה משפטים לפני זה "לא משנה מי נבחר הוא לא ישחק השנה", אז איך, איך אתה גם לוקח אחד שאצל כולם נפל 10-15 מקומות אחורה (איפה היה אצלך בערך?), וגם מביא שחקן נוסף כשאין דקות?.. מרכוס הווארד נראה כמו גניבה ביחס לעובדה שלא נבחר, איפה הוא ימצא דקות אם להמפטון אין. בקיצור, אכזבה.
 

Little Sharky

Active member
אני מתכוון בגלל ההגעה של ריצ'רדסון, הם די נדחקים לעמדות 3-4, צפויים לשמור על שחקנים עם פרופיל דומה.

בוסטון הפסידה את הדראפט, מי צריך שתי בחירות סיבוב שני כשזכיתם בלוטו?.. אחי איך הם עשו לי את זה איך... שמעתי את טים קונלי אומר we'll take the best player available ולא נחשוב על התאמה, וכמה משפטים לפני זה "לא משנה מי נבחר הוא לא ישחק השנה", אז איך, איך אתה גם לוקח אחד שאצל כולם נפל 10-15 מקומות אחורה (איפה היה אצלך בערך?), וגם מביא שחקן נוסף כשאין דקות?.. מרכוס הווארד נראה כמו גניבה ביחס לעובדה שלא נבחר, איפה הוא ימצא דקות אם להמפטון אין. בקיצור, אכזבה.


ביין היה אצלי 18 לדאלאס. שלקחו באותה בחירה את ג'וש גרין, בחרו מעולה בלאו הכי.
 

Krit123

Well-known member
אני יודע שאני מגזים ומדובר בבחירה שאין לנו תלות בה, התסכול הוא מהנסיבות בדראפט עצמו והתמונה הכללית, מרגיש כאילו דרכנו במקום בזמן שכולם התחזקו.

דנבר:
מה עשיתם?.. איך אתה יודע שהבחירה רעה? גם אם השחקן will pan out לא השגת הרבה..
בגרסה הכי טובה שלו הוא יכול לשחק לצד יוקיץ' מקסימום 10 דקות, אז יש לך שחקן של 18 דקות למשחק. וואו, ממש צריך דראפט בשביל זה. אשכרה הכי קל למצוא סנטר מחליף היום בליגה, שהוא במקרה לא שחקן בן 19 בלי ניסיון פלייאוף או אפילו ניסיון מכללות עשיר.
אגב מכל הגבוהים שרפרפתי בסקאוטינג לגביהם, הוא מהפחות מתאימים, אחת הבחירות הגרועות ביותר שאפשר היה לעשות. הוא אפקטיבי מהפוסט, קליעה מחוץ לקשת אין לו בינתיים, והוא נחשב חלש בהגנה בפנים ובחוץ. נקלתי בנתון המזהיר הבא: 27 אסיסטים על 70 איבודים, 29% לשלוש. תענוג, לא יכול לחכות.

למה קשה לשמוח על הטרייד של המפטון? כי הוא היה על הללללללללללללוחחחחחחחחחחחחחחח!! פשוט קחו אותו וזהו, למה לתת בחירת סיבוב ראשון עתידית שאולי תשמש בטרייד על כוכב?! בטח כשלא היה צורך, הבנאדם היה על הלוח. ועוד בעונה מקוצרת (בלי ליגת קיץ ופחות משחקי הכנה) ואי ודאות לגבי הג'י ליג (אין לנו קבוצה אגב, מהמעטות ללא נציגות).

אבל אם המפטון יהיה שחקן ששווה בחירת סיבוב ראשון למקרה שנצטרך להעביר אותו, מילא.. אולי הוא פשוט יהיה טוב, אני לא רואה את ההתאמה, אין לו דקות או הגנה להציע, בחירה תמוהה מאוד. אני פשוט מקווה שהכישרון הטהור יחפה על כך ויהיה לו ערך בעתיד. הכעס בעיקר מכוון לבחירה על נאג'י שהפכה את המהלך הזה לשלילי ומיותר.
בקלות היה אפשר לבחור בהמפטון, ולתת בחירת סיבוב שני תמורת נאג'י מהאגודה לתרבות הדיור, כי שם כולם צפו שהוא יבחר. כפנו על עצמנו מהלך מטומטם.

אני מסרב להאמין שביין, טרי, ביי, מקדניאלס, בולמרו רמזי.. בעצם כל כך הרבה שמות עדיפים עדיין היו על הלוח וזה מה שסיימנו איתו. אני לא מנסה להגזים כשאני אומר שים מדר היה בחירה הגיונית מהעירקי (הכינוי של אליקו הדבר הטוב היחיד שיצא ממנו). היו לי בערך 25 אחרים שהייתי רוצה לראות, איכשהו בחרנו את השתיים שלא רציתי, והייתה לנו רק בחירה אחת.

חצי הכוס המלאה: החתמנו את מרקוס הווארד, רכז 1.80 שלא שומר אבל נחשב לקלעי וסקורר מחונן שהעמיד מספרים ממש גבוהים בשלוש שנות קולג'. אולי יש כאן עוד דבונטה גראהם, למרות שקלעים מחוננים שלא שומרים לא בדיוק פורחים אצלנו, ע"ע טרוי דניאלס שלא הצליח לתרום כלום.
 

Little Sharky

Active member
אני יודע שאני מגזים ומדובר בבחירה שאין לנו תלות בה, התסכול הוא מהנסיבות בדראפט עצמו והתמונה הכללית, מרגיש כאילו דרכנו במקום בזמן שכולם התחזקו.

דנבר:
מה עשיתם?.. איך אתה יודע שהבחירה רעה? גם אם השחקן will pan out לא השגת הרבה..
בגרסה הכי טובה שלו הוא יכול לשחק לצד יוקיץ' מקסימום 10 דקות, אז יש לך שחקן של 18 דקות למשחק. וואו, ממש צריך דראפט בשביל זה. אשכרה הכי קל למצוא סנטר מחליף היום בליגה, שהוא במקרה לא שחקן בן 19 בלי ניסיון פלייאוף או אפילו ניסיון מכללות עשיר.
אגב מכל הגבוהים שרפרפתי בסקאוטינג לגביהם, הוא מהפחות מתאימים, אחת הבחירות הגרועות ביותר שאפשר היה לעשות. הוא אפקטיבי מהפוסט, קליעה מחוץ לקשת אין לו בינתיים, והוא נחשב חלש בהגנה בפנים ובחוץ. נקלתי בנתון המזהיר הבא: 27 אסיסטים על 70 איבודים, 29% לשלוש. תענוג, לא יכול לחכות.

למה קשה לשמוח על הטרייד של המפטון? כי הוא היה על הללללללללללללוחחחחחחחחחחחחחחח!! פשוט קחו אותו וזהו, למה לתת בחירת סיבוב ראשון עתידית שאולי תשמש בטרייד על כוכב?! בטח כשלא היה צורך, הבנאדם היה על הלוח. ועוד בעונה מקוצרת (בלי ליגת קיץ ופחות משחקי הכנה) ואי ודאות לגבי הג'י ליג (אין לנו קבוצה אגב, מהמעטות ללא נציגות).

אבל אם המפטון יהיה שחקן ששווה בחירת סיבוב ראשון למקרה שנצטרך להעביר אותו, מילא.. אולי הוא פשוט יהיה טוב, אני לא רואה את ההתאמה, אין לו דקות או הגנה להציע, בחירה תמוהה מאוד. אני פשוט מקווה שהכישרון הטהור יחפה על כך ויהיה לו ערך בעתיד. הכעס בעיקר מכוון לבחירה על נאג'י שהפכה את המהלך הזה לשלילי ומיותר.
בקלות היה אפשר לבחור בהמפטון, ולתת בחירת סיבוב שני תמורת נאג'י מהאגודה לתרבות הדיור, כי שם כולם צפו שהוא יבחר. כפנו על עצמנו מהלך מטומטם.

אני מסרב להאמין שביין, טרי, ביי, מקדניאלס, בולמרו רמזי.. בעצם כל כך הרבה שמות עדיפים עדיין היו על הלוח וזה מה שסיימנו איתו. אני לא מנסה להגזים כשאני אומר שים מדר היה בחירה הגיונית מהעירקי (הכינוי של אליקו הדבר הטוב היחיד שיצא ממנו). היו לי בערך 25 אחרים שהייתי רוצה לראות, איכשהו בחרנו את השתיים שלא רציתי, והייתה לנו רק בחירה אחת.

חצי הכוס המלאה: החתמנו את מרקוס הווארד, רכז 1.80 שלא שומר אבל נחשב לקלעי וסקורר מחונן שהעמיד מספרים ממש גבוהים בשלוש שנות קולג'. אולי יש כאן עוד דבונטה גראהם, למרות שקלעים מחוננים שלא שומרים לא בדיוק פורחים אצלנו, ע"ע טרוי דניאלס שלא הצליח לתרום כלום.


האמת הופתעתי שהווארד לא נבחר.. הגנה לא הפורטה שלו וגם לא סייז, אבל אם הוא יצליח ממש אפילו חצי מהדמיון שלו לטריי יאנג, זה ביג W.

נאג'י נאג'י מלך ישראללל מלך ישראלללל נאג'י!!!


האמת שמתתי בלילה... בהתחלה צחקתי ואז הלכתי לראות מה כתב אליקו והערתי את האישה בגלל העיראקי הזה חחחח
 
למעלה