סטודנטים מאת"א - כנסו בבקשה

limorlim

New member
סטודנטים מאת"א - כנסו בבקשה

היי, אני מתחילה ללמוד באוקטובר משפטים וחשבונאות - שנה א' באת"א. היות ושמעתי שזה כמעט בלתי אפשרי להסתדר בלי לפטופ (90% מהסטודנטים במשפטים עם לפטופים+אני כותבת ממש לאט ומקלידה מהר למדי) - החלטתי לקנות לפטופ. השאלה שלי היא לגבי שקעי החשמל בכיתות - האם יש שקעים בכמות מספקת בכל הכיתות? ובמידה ולא,על איזו סוללה הייתם ממליצים לי? כלומר, כמה זמן היא צריכה להחזיק מעמד לדעתכם? במידה ויש עוד המלצות לגבי הקנייה... תרגישו חופשי לכתוב. תודה ויום נעים! לימור
 

sacrament

New member
במרבית הכיתות יש מספיק שקעים

יש מספר כיתות שפחות נוחות- או כי יש שקעים רק מאחורה (בעיקר כיתות קטנות, לתירגולים למשל או סמינרים) או כי יש שקעים רק בצדדים. אבל לא זוכרת שפעם היה חוסר בשקעים, זה פשוט היה פחות נוח להיתקע בכל מיני פינות. בגלל זה הרבה לא מתחברים לחשמל ויושבים במקומות יותר נוחים תוך שהם מסתמכים על הסוללה בלבד. המחשב שלי קצן ישן והסוללה הלכה לו- ולכן הוא טוב לחצי שעה- שעה ואז נכבה אם לא מטעינים אותו. אני מניחה שסוללה של מעל שעתיים תהיה לך טובה, אבל שימי לב שהסוללות נשחקות עם הזמן ולהחליף אותן עולה כמה מאות שקלים. אז תבררי לגבי האחריות- והאם זה כולל את הסוללה, ולאיזו תקופה. וכמו שכתבתי מקודם לאחרים ששאלו על לפטופים -כדאי לפטופ ששוקל פחות (להיסחב עם זה כל יום יכול להיות סיוט, אפילו אם יש תיק תומך), שהמסך שלו גדול יחסית, שהסוללה מחזיקה מעמד ויש עליה אחריות, ושהוא מהיר. לא צריך מהירות מדהימה ומעבד הכי מתקדם, אלא מספיק בשביל היכולת לנווט בין תוכנת הוורד, תוכנות החקיקה השונות למשחקים (וכן, משחקים בשיעור). לגבי הזיכרון- אני מסתדרת עם 20 ג'יגה, למרות שיש לי כמה סרטים ושירים ותוכנות כבדות ועדיין יש לי מקום. אבל זה כי יש לי גם מחשב נייח בבית ואני מעבירה אליו את הדברים הכבדים. אז אם אין מחשב אחר תזדקקי ליותר זיכרון.
 

BlackUnicorn

New member
מעבר למה שנאמר, כעיקרון אני ממליצה לך לפני

שאת רצה לבזבז כמה אלפי שקלים - לנסות קודם כל להתחיל ללמוד, לראות איך את מסתדרת. יש כאלו שמסתדרים יופי בלי לפטופ. זה לא נכון שזה "בלתי אפשרי".. אם יש לך את הכסף - כמובן שזה יהיה לך נוח, אבל זה לא חובה. זה הופך ל- 90% בערך בסוף שנה ב' להערכתי.. בשנה א' אין הרבה עם לפטופ, בכלל.
 
למעלה