סטודנטים התפקדו נא...

אולי מימנו אותה אז ולא היו לה

דאגות כספיות, או שאולי לא מקבלים ללימודים בני 30+ כמו באירופה?
 

שירס36

New member
דיברו עליי?

כי אם כן... אז מה זה לא נפלת על האדם הנכון. כי אני מממנת את עצמי מגיל 14 בשיעורים פרטיים במתמטיקה. הייתי מ פ ו צ צ ת תמיד. וממש לא בגלל שרציתי אלא כי הילדים היו מתחננים בפני כי יש להם בחינה מחר. מהר מאוד זה עבר ללימוד אנגלית ולשון ותנך (למרות שהתעקשתי שאני ממש ממש גרועה בזה ושיעזבו אותי) ועבר לאחים ולבני דודים. ומקום העבודה הראשון שלי היה עוד לפני תחילת תואר ראשון כשהבוס שלי דרבן אותי להרשם לטכניון והוא ימשיך להעסיק אותי. אז... באמת לא היו לי דאגות כספיות. ו.. תודה על הפרגון, בכל אופן.
 

JD Wannabe

New member
מה דעתך על

יש לי שני תארים שלא נראה לי שאני אי פעם אשתמש בהם, ובדיוק עזבתי אחרי שנה וחצי לימודים לעוד תואר מיותר, וזה אחרי שסמסטר קודם נזרקתי ממשרת ההוראה בגלל סקנדל מטופש. עכשיו לא ברור מה אני הולך לעשות, אבל כנראה שוב אחזור לאוניברסיטה מתישהו לעוד כמה שנים
 

BlackUnicorn

New member
יש לי 5 מבחנים ואין לי כוח נפשית :(

אתמול והיום פשוט התמוטטתי (רק מלהכין עבודה). פשוט אין זמן לכלום - אני עובדת, לומדת, גרה לבד, יש בן זוג, מטלות, בעלי חיים, צריך גם לישון, לפגוש חברים.... אני מנסה לשלב ספורט ופשוט לא מספיקה לעשות כלום מעבר למה ש"צריך". מעיק, ממש מעיק... מרגישה יותר טוב? :)
 

cheshire9

New member
אחת התקופות היפות בחיי .....

נכון שזה היה בפריז (חופשי תזילו ריר - ברחתי לשם אחרי שנה נוראית בטכניון) ונכון שזה ארכיטקטורה - בלי סמינריונים ומעט עבודות ומבחנים - רק פרויקטים מלהיבים ומרתקים אבל אולי זה באמת העניין לעשות בעיקר מה שאוהבים - לא?
 

הפלא ה8

New member
גם אני ! גם אני !

רק התחלתי אמנם (אוטוטו מסיימת סמסטר ראשון...) תואר שני במנהל עסקים...עם תזה !!! אבל SO FAR SO GOOD מאד נהנית מההרצאות, פחות מהעבודות ובטח פחות עוד יותר אהנה מהמבחנים ! בהצלחה לכולם !
 
למעלה