סטודנטים התפקדו נא...

בן100

New member
ראשון בהצטיינות + שני כנראה גם.

מה שמאפשר לי לברור בנוחות את המקום בו אני אעבוד ואת המשכורת שאני רוצה לקבל.
 

בן100

New member
נ.ב.

הראשון תואר פרקטי, השני תיאורטי, פרקטי רק במקומות מאוד מסויימים שעוסקים במחקר (ולא מקבלים לעבודה בעלי תואר ראשון).
 
אלוהים שיגמר............

אני שנה שלישית משפטים הסמסטר הזה הייתי אולי ב4 שעורים מתוך מיליון יש לי השנה את המרצים הכי משעממים בארץ והקורסים הכי מעפנים........ ואני חייבת להתחיל לכתוב סמנריון (אם מישהו עשה סמנריון בנושא קניין רוחני ואינטרנט הוא מוזמן לעזור לי) בקיצקוצ יאוששששששששששש! בהצלחה לכולם במבחנים
 

ufffnick

New member
אני יכול לתרום לך סמינריון

במבוא לתורת הפרקולציה אם את רוצה... <שיגמר כבר התואר הזה!!!>
 

Barvazoom

New member
אני הייתי מעדיפה קפה מהפרקולטור...

ולא את הסמניריון של תורת הפרקולציה...
 

ufffnick

New member
שחור, 1 סוכר

ובבקשה לא מהפרקולטור... זה מגעיל. אגב, האגדה אומרת שהפרקולטור היה מקור ההשראה לתורת הפרקולציה. כי השם ממש לא מעיד על תוכן התורה.
 

Barvazoom

New member
שחור זה לעולם לא מהפרקולטור..../images/Emo2.gif

לימדו אותי להכין שחור מעולה: מרתיחים את המים ורק אז מוסיפים את הקפה המשובח. מוזגים לכוס ש-שים לב-חוממה מראש כדי שיתן עוד טעם לקפה... ורק אז שמים סוכר לפי הצורך והרצון. איך אני?
 

ufffnick

New member
מי הפלצן שלימד אותך?!

תרתיחי ת'שחור מבלי לשרוף, סוכר אחרי המזיגה לכוס. כל שאר הוריאציות חסרות כל מטרה, בערך כמו ההבדל בין ניעוד לבחישה של מרטיני. חימום הכוס מיותר לגמרי - כי קצב איבוד החום של הקפה דרך הכוס נשאר אותו הדבר, החימום מעקב את היתקררות הקפה בסדר גודל של דקות ספורות. אין לו שום השפעה אחרת. להרתיח ת'מים לפני? אין משמעות מלבד בישול מהיר יותר של הקפה, אני אישית מעדיף בישול ארוך ואיטי - ככה הוא חזק יותר. איש איש וטעמו.
 

dudusch

New member
למה? את שחורה?! ../images/Emo6.gif

סתם, סתם.. בדיחה שחורה... נו,
אי אפשר לצאת מזה
יש להם דווקא קפה לא רע
 
אני כבר סיימתי את התארים שלי

אצלי התואר דווקא מאוד פרקטי ואולי בעתיד גם מאוד מכניס אבל נשארו לי עוד בחינות בעייתיות מסוימות עוד חודשיים אני מקווה לקבל את הבשורות המשמחות
 

שירס36

New member
אני מה זה מקנאה....

אין כמו הרצאות. אין כמו מבחנים. אין כמו היום החופשי מהעבודה בשביל להגיע לתואר שני ובמקום זה ללכת לקנות מגפים. (כמה כרטיסי צילום גמרתי) אחלה תקופה שבעולם. על מה אתם בוכים תסבירו? היום שנגמר לי התואר היה מה זה עצוב. לא הבנתי למה אחרים עושים מסיבות וחוגגים.
 
למעלה