תודה + עוד משהו
אני ממש סולד מהצביעה הירוקה. לדעתי זה פשוט מגעיל. הצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה. אולי אפילו הכי יפה בכלל בין כל סוגי הצביעות של האוטובוסים.
תודה + עוד משהו84-717-01
זה איננו ברק אלא מרצדס O404. ועוד אחד עם המרכב היפה מתוצרת "הארגז" עם הגג המעוגל מקדימה. אני פשוט מת על המכונות האלה, לדעתי הן המכונות היפות ביותר באגד. רק חבל שזו נצבעה בירוק, הצביעה המקורית שלה היא כמובן הצביעה הסגולה-לבנה היפה הרבה יותר מזו הירוקה. מאחור המרצדס O404 אכן דומה במקצת לברק, אך אין בכלל מה להשוות. המרצדס משאיר את הברק הרחק מאחור והוא גם הרבה יותר יפה.
אני ממש סולד מהצביעה הירוקה. לדעתי זה פשוט מגעיל. הצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה. אולי אפילו הכי יפה בכלל בין כל סוגי הצביעות של האוטובוסים.