סוף-שבוע בירושלים.

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
תודה + עוד משהו

84-717-01
זה איננו ברק אלא מרצדס O404. ועוד אחד עם המרכב היפה מתוצרת "הארגז" עם הגג המעוגל מקדימה. אני פשוט מת על המכונות האלה, לדעתי הן המכונות היפות ביותר באגד. רק חבל שזו נצבעה בירוק, הצביעה המקורית שלה היא כמובן הצביעה הסגולה-לבנה היפה הרבה יותר מזו הירוקה. מאחור המרצדס O404 אכן דומה במקצת לברק, אך אין בכלל מה להשוות. המרצדס משאיר את הברק הרחק מאחור והוא גם הרבה יותר יפה.
תודה + עוד משהו
אני ממש סולד מהצביעה הירוקה. לדעתי זה פשוט מגעיל. הצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה. אולי אפילו הכי יפה בכלל בין כל סוגי הצביעות של האוטובוסים.
 

ליילנד

New member
../images/Emo153.gif|הדגש|ירוק|סדגש|../images/Emo153.gif

תודה + עוד משהו
אני ממש סולד מהצביעה הירוקה. לדעתי זה פשוט מגעיל. הצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה. אולי אפילו הכי יפה בכלל בין כל סוגי הצביעות של האוטובוסים.
|הדגש|ירוק|סדגש|

יו
מה יש לכם נגד הירוק, זה צבע מקסים, זה הצבע שלי והוא מאוד יפה על האוטובוסים. ירוק זה צבע מרגיע, ירוק זה צבע הטבע, ירוק זה צבע האזמרגד ירוק זה גם מכבי חיפה והירוק הוא מלך הצבעים.
על ההסחפות, אבל אני מתה על ירוק
 

ליילנד

New member
איזה קטע, הדגש לא עובד על הכותרת|תו

|הדגש|ירוק|סדגש|

יו
מה יש לכם נגד הירוק, זה צבע מקסים, זה הצבע שלי והוא מאוד יפה על האוטובוסים. ירוק זה צבע מרגיע, ירוק זה צבע הטבע, ירוק זה צבע האזמרגד ירוק זה גם מכבי חיפה והירוק הוא מלך הצבעים.
על ההסחפות, אבל אני מתה על ירוק
איזה קטע, הדגש לא עובד על הכותרת|תו
 

ארזS

New member
יש בעייה לעשות הדגשות בכותרת...

|הדגש|ירוק|סדגש|

יו
מה יש לכם נגד הירוק, זה צבע מקסים, זה הצבע שלי והוא מאוד יפה על האוטובוסים. ירוק זה צבע מרגיע, ירוק זה צבע הטבע, ירוק זה צבע האזמרגד ירוק זה גם מכבי חיפה והירוק הוא מלך הצבעים.
על ההסחפות, אבל אני מתה על ירוק
יש בעייה לעשות הדגשות בכותרת...
אין לי כלום נגד הצבע הירוק. אני מת על ירוק. אבל על האוטובוסים של אגד, כפי שהוא נראה, הוא פשוט מגעיל !!! ואת יודעת עוד משהו ? בשעת חשיכה הצבע הזה לא נראה טוב !!! ואם אוטובוס שכזה ינוע בשעת חשיכה ופתאום יחטוף קצר חשמלי (דבר שקורה. תיכף יתנפלו עלי שאסור שיקרה. אבל זה קורה לכל אחד גם בפרייבט...), אז כשזה קורה לאוטובוס שכזה בשעת חשיכה, מי שבא ממולו יכול בהחלט לא לראות אותו !!! ותחשבי/תחשבו על זה...
 

ליילנד

New member
../images/Emo153.gif ../images/Emo5.gif ../images/Emo118.gif ../images/Emo70.gif

יש בעייה לעשות הדגשות בכותרת...
אין לי כלום נגד הצבע הירוק. אני מת על ירוק. אבל על האוטובוסים של אגד, כפי שהוא נראה, הוא פשוט מגעיל !!! ואת יודעת עוד משהו ? בשעת חשיכה הצבע הזה לא נראה טוב !!! ואם אוטובוס שכזה ינוע בשעת חשיכה ופתאום יחטוף קצר חשמלי (דבר שקורה. תיכף יתנפלו עלי שאסור שיקרה. אבל זה קורה לכל אחד גם בפרייבט...), אז כשזה קורה לאוטובוס שכזה בשעת חשיכה, מי שבא ממולו יכול בהחלט לא לראות אותו !!! ותחשבי/תחשבו על זה...

הכחול הנוראי של "קווים" נעלם אפילו אחר הצהרים, הוא מאוד מתמזג עם הנוף, ובחושך כל
עם קצר חשמלי לא יראה בחושך אפילו עם הוא לבן ונתקלתי כבר במכונית לבנה שנסעה בלי אורות והתגלתה ברגע האחרון, השם ישמור, אני נשארת בעד הירוק.
 

mister K

New member
אני אוהד שרוף של מכבי חיפה

|הדגש|ירוק|סדגש|

יו
מה יש לכם נגד הירוק, זה צבע מקסים, זה הצבע שלי והוא מאוד יפה על האוטובוסים. ירוק זה צבע מרגיע, ירוק זה צבע הטבע, ירוק זה צבע האזמרגד ירוק זה גם מכבי חיפה והירוק הוא מלך הצבעים.
על ההסחפות, אבל אני מתה על ירוק
אני אוהד שרוף של מכבי חיפה
אך אני לא מערבב בין שני התחביבים (אני גם לא מסמפט במיוחד את חברת "קווים" למרות שיענקל'ה שחר הוא אחד הבעלים שלה) ואני עדיין חושב שהצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה וגם יותר בטיחותית מזו הירוקה. היתרון הגדול של האוטובוסים הצבועים בצביעה הסגולה-לבנה הוא שניתן להבחין בהם בבירור בחושך, בניגוד לאוטובוסים הצבועים בצביעה הירוקה הכהה.
 

ליילנד

New member
../images/Emo105.gif ירוק ../images/Emo70.gif../images/Emo6.gif

אני אוהד שרוף של מכבי חיפה
אך אני לא מערבב בין שני התחביבים (אני גם לא מסמפט במיוחד את חברת "קווים" למרות שיענקל'ה שחר הוא אחד הבעלים שלה) ואני עדיין חושב שהצביעה הסגולה-לבנה הרבה יותר יפה וגם יותר בטיחותית מזו הירוקה. היתרון הגדול של האוטובוסים הצבועים בצביעה הסגולה-לבנה הוא שניתן להבחין בהם בבירור בחושך, בניגוד לאוטובוסים הצבועים בצביעה הירוקה הכהה.
ירוק

אני מאוד אוהבת את הצבע הירוק, והאוטובוסים הירוקים מאוד מוצאים חן בעיני, נכון שהלבן סגול יותר בטיחותי, והכחול של קוים מזעזע מבחינה בטיחותית, יותר גרוע מהירוק. את מכבי חיפה הכנסתי בהומור להדגיש את הירוק, אני אישית לא מתעסקת בכדורגל. אל תדאג אני בפורום תח"צ ולא כדורגל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה