מסוף כרמלית
New member
תודה על התמונות ארז!
בהזדמנות זו, אני רוצה להודיע שאני יוצא לטיול מחר בצפון הארץ ואחזור רק ביום חמישי בערב. להתראות!
תודה על התמונות ארז!סוף-שבוע בירושלים.
שלום חברים יקרים. בסוף השבוע האחרון שהיתי בבית מלון בירושלים במסגרת קבוצה משפחתית. צילמתי המון תמונות, ובין השאר גם לא מעט תמונות של אוטובוסים. לאחר מיון וסינון יש לי כ-20 תמונות שאני חושב להעלות לכאן. אבל יש כאלה שלא אוהבים "הפצצות" של תמונות. בכל מקרה יהיה חבל לפתוח כמה שירשורים לנושא הזה, ואני רוצה להעלות כמה שיותר תמונות... אז אני אתחיל עוד מעט להעלות את התמונות. אם יש התנגדות להעלות בשירשור אחד 20 תמונות רק תגידו ואפסיק. אז מייד זה יתחיל, לאט לאט...
בהזדמנות זו, אני רוצה להודיע שאני יוצא לטיול מחר בצפון הארץ ואחזור רק ביום חמישי בערב. להתראות!