סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

התלונה העיקרית שלו היא על הטיסה

כשאתה מזמין טיסה באינטרנט, אתה בודק כל פרט שלוש פעמים, כדי שלא תהיינה טעויות בתאריך, בשעה, או בכל ניואנס אחר.
&nbsp
כשאתה מזמין מסוכן, אתה אמור רק להגיד לו מה אתה רוצה, והוא אמור להיות זה שבודק בשבע עיניים את הפרטים, מה שכנראה הסוכנת הספציפית התעצלה לעשות. לטענתו (המוצדקת לדעתי) זה אמור להיות ההבדל בין שירות לבין קניה עצמאית.
&nbsp
הסוכנת היתה אמורה לשים לב שיש כשל לוגי לפרטים שהיא עצמה מוסרת, היא היתה אמורה לציין בפניו שלא יהיה אוכל בטיסה, והיתה אמורה לציין בפניו מה כוללת ההזמנה ומה אינה כוללת. אני מציע לפותח הפוסט פשוט לעזוב את זה ורק לא לקנות שם יותר ולא להמליץ. יש כאן רק פקידת נסיעות באיכות נמוכה. זה הכל.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

Cמן רשום

New member
צריך תמיד לבדוק לבד

ולא לסמוך על הסוכן. במיוחד בחבילות עם טיסות צ'רטר פקה פקה.
 
אם אני לא טועה, החוק מטיל חובה על הסוכן לבדוק פרטים כאלה

הם לא עושים זאת כשירות ללקוח. יש להם אחריות מקצועית. לפחות בכל הנוגע לכרטיסים. לגבי הקסדה, זה חרטא. הסוכן לא חייב לקרוא מחשבות ולהניח מה הייתה כוונת הלקוח. מה עוד שכל הנזק שנגרם לו שהוא שילם על הקסדה בקלאב במקום לשלם לסוכן. לא ביג דיל.
 

meir n

New member
סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

הזמנתי חבילת סקי זוגית לקלאב מד סר שבלייה דרך סוכנות נסיעות 'איילה נסיעות בחיפה (דרך הים 4)'
הכל נעשה עם הסוכנת אנה במשרד!
ביקשתי לשלם גם עבור ציוד סקי!
קיבלתי מייל המאשר את התאריכים , מספרי טיסות ואישור על תשלום לציוד סקי.
כאשר הגענו לנתב"ג ביום ראשון 5 בבוקר הטיסה לא הופיע על לוח הטיסות (טיסה של חברת CO בשעה 7:10), פנינו למודיעין ונאמר לנו שאין טיסה כזאת היום וגם היפנו את תשומת ליבנו שבמייל שקיבלנו רשום אותה מספר טיסה בהלוך ת-א גרנובל ואותה מספר טיסה בחזור גרנובל ת-א דבר שלא יכול להיות.
חיכינו עד שהסוכנות תפתח התקשרנו וכעסנו ולאחר ברור של הסוכנות מול קלאב מד מתברר שהייתה טעות ומסרה לנו שאנחנו על טיסה של חברה אחרת שיוצאת בשעה 8:20 למזלנו או לא הטיסה יצאה באיחור (טיסה של חברת אורנג) יצאה בשעה 11:00.
הטיסה שלהם גם בחזור יצאה באיחור המריאה בשעה 16:00 במקום ב- 12:20
כמובן שגם בנושא הציוד היינו צריכים להוסיף כסף על קסדות, דבר שלא ידענו ולא טרחה (הסוכנת אנה) להביא לידיעתנו.
הלכתי למשרד הנסיעות כדי להביע את מחאתי על היחס המזלזל וקיבלתי מבט כאילו שאני אשם והיא בסדר.
סוכן נסיעות תפקידו לא רק לקחת עמלה כי במבט על הטיסות הייתה אמורה לראות שמשהו לא כשורה.
בנוסף היא לא התרגשה כאשר ציינתי שאגש לתביעות קטנות, כנראה שהסוכנות הזאת רגילה לתביעות.
כמו כן לדעתי החבילות של קלאב מד משתמשות בטיסות צארטר של חברות קיקיוניות שלא יוצאות בזמן, בטיסה חזור בגלל האיחור לא העלו אפילו סנדביצים לטיסה (בטיסה הלוך היה).
תזהרו מסוכנות איילה במיוחד מהגברת אנה וגם את קלאב מד לא הייתי פוטר מזילזול בלקוח.
 
הפאק בעיקר של קלאב מד ולא של הסוכנות

למרות שלסוכנות יש חובה מקצועית לבדוק את פרטי החבילה והם היו אמורים לעלות לכל הפחות על הטעות במספרי הטיסות. סיטונאים משנים די הרבה את הטיסות בחבילות, זה לא משהו חריג, אבל זה שלא הודיעו ולא וידאו שכל הנוסעים מודעים לשינוי זאת כבר פאשלה גדולה מאד של קלאב מד. נהוג לא רק לשלוח מייל עם פרטי כרטיס מעודכנים אלא גם להתקשר טלפונית ולוודא שכל הנוסעים מודעים לשינוי. אבל לא ברור לי למה שתרצו סוכנות כדי להזמין חבילה של קלאב מד? למה לא להזמין ישר מקלאב מד? co זה סמל יאט"א של חברת תעופה קפריסאית (קובלט) ולא חברת צ'רטרים. אולי קלאב מד חכרו מהם טיסה לגרנובל.

בכל מקרה, לא חושב שכדאי להתבאס על דברים כאלה, אני מקווה שנהניתם מהחופשה.
 

marceloros

New member
מנהל
סוכן הרבה יותר טוב מקלאב מד ישיר

טיפול אישי מהיר וידידותי, במיוחד ממעוז ובמיוחד מאיילה טורס בחיפה.
המקרה הזה ממש לא ברור לי, או-קיי חלה טעות במה ששלחו, זה מגיע מקלאב מד דרך הסוכן המורשה.
לא משנה ממי הכרטיס טיסה האלקטרוני הגיע, כל כרטיס, לא רק סקי.
לא בודקים את הטיסה בלוח הטיסות? לא עושים צ'אק-אין 24-36 שעות לפני?
מזל גדול שלא נשארו בארץ.
&nbsp
בעניין הציוד לי זה ברור, זה הרי לא כלול בקלאב זו תוספת.
 

Maoz20

New member
ועכשיו הסיפור מהצד שלנו...

בוקר טוב לכולם,
אומנם אני נמצא בחו"ל כעת אך היה לי חשוב לענות להודעה זו.
המקרה מוכר לי ואף הייתי הראשון שקיבל את שיחת הטלפון ממוקד החירום שלנו שלקוח שלנו נמצא בשדה ואינו מוצא את טיסתו.
1. קלאב מד ביצע שינוי של הרגע האחרון ולא הספיק להודיע לכל הסוכנים/ לקוחות, זה לא הופך את זה למוצדק אבל מכאן ולחרוץ את גורלה של הסוכנת המרחק רב מאוד.
בפועל לא נגרם כל נזק ללקוח מאחר והטיסה החלופית היתה אמורה לצאת שעה מאוחר יותר מהמקורית.
לגבי שאר העיכובים בטיסות, הנ"ל לא באמת בשליטתנו.
אנה עודכנה ממני בזמן אמת ומיד יצרה קשר עם הלקוח, היא אף מסרה לו את הטלפון האישי שלה כדי שיוכל לשוחח איתה עוד לפני שתגיע למשרד והיתה איתו בקשר רציף עד הטיסה ובשהות בקלאב עצמו.
היא אף הציעה לו לסייע בפנייה למחלקת שירות הלקוחות של קלאב מד.

2. שכירת ציוד - הלקוח קיבל פירוט מלא של כל סוגי הציוד שניתן לשכור בקלאב מד ואף קיבל בדיוק את הציוד שהזמין.
קסדה ניתן לשכור בנפרד ,העלות שלה היא 20 אירו דרכנו או ישירות במועדון , כך שגם אם היה מזמין זאת מראש, הוא היה משלם סכום זה.

בנימה אישית,
לצערי יש לי רק אנה אחת במשרד ואיני יכול לשבט עוד שתיים כמוה, אחרת הייתי עושה זאת מהר ובשמחה, מדובר באחת הסוכנות המקצועיות שאני מכיר.

מעוז
 
עם כל הכבוד....

המינימום שסוכנת יכולה לעשות זה לאמת את פרטי החבילה. אם היא הייתה עושה זאת, הייתה אמורה לעלות על כך שמספר הטיסה בהלוך ובחזור זהות, כלומר בוודאות חלה טעות. מה שגורם לי גם לתהות לגבי אותו "שינוי של הרגע האחרון". אם אכן מדובר ב"מדובר באחת הסוכנות המקצועיות ש[אתה] מכיר" אז פה היא טעתה וכדאי להודות בטעות במקום להתנער מכל אחריות.

זה שלא נגרם כל נזק מעבר לקצת דפיקות לב, לא אומר שפעם הבאה התוצאה תהיה זהה. רק נניח שהטיסה הייתה שעתיים יותר מוקדם ולא שעתיים יותר מאוחר.
 

meir n

New member
תשובה למעוז

1. הטיסה המעודכנת הייתה אמורה לצאת בשעה 8:20 המשרד שלכם נפתח בשעה 8:30! בגלל שהטיסה לא יצאה בזמן הספקנו לעלות לטיסה!!!
2. ביקשתי לשלם על ציוד סקי וגם שילמתי אבל לא נאמר לי שזה לא כולל קסדה
מבחינתי ציוד סקי זה הכל או לפחות ליידע אותי.
3. אם הייתה במשרד ביום שהגעתי ודיברתי עם אנה והייתה רואה את המבט שלה שתקעה בי כאילו אני האשם.
כנראה שאתה יותר מדי בחול ולא רואה. תעשה טובה למשרד שלך ואל תשבט.
עד היום הזמנתי הכל דרך סוכנת שפשוט יצאה לגימלאות והכל תיקתק שנים בכל הזמנה. פניתי למשרד שלך בעקבות המלצות בפורום זה וגם אז לא הייתה במשרד
 

I Gabe

New member
דעתי

לקלאב מד יש כמה טיסות לגרנובל בימי ראשון וגם למילאנו. אנחנו הגענו לסר שבלייה דווקא דרך מילאנו. אין סיכוי שהייתם נשארים בארץ.

לגבי הציוד לצערי אתה לא צודק. לי למשל יש קסדה ונעליים משלי. כך שמבחינתי ציוד זה רק מגלשיים. וזה לא מצב כל כך נדיר, אם תעשה משאל פה בפורום תגלה שכמעט לכולם יש קסדה ולחלק גדול גם נעליים ואפילו מגלשיים או בורד. מה שאני רוצה לומר זה שהקלאב או כל חנות השכרה אחרת לא יכולים לדעת מה זה ציוד מבחינתך. ושוב, גם בהנחה שהיית צודק, עדיין לא נגרם שום נזק כי את הקסדה שכרת שם.

אישית אני מזמין קלאב מד ממעוז כבר כמה שנים אחרי שעברתי אליו מסוכנות אחרת ואני כן מרוצה מהשירות, מהיעוץ והטיפול בתקלות. ולצערי, אני מתחיל לגלות שעם קלאב מד יש לא מעט תקלות.
 

YoniS007

New member
כפי שאומרים, שאלה יהיו הצרות שלך בחיים

אני מקווה שלפחות נהנית בחופשה.
 
כל כך צודק


באנגלית קוראים לזה first world problems.
 

איל שחר

New member
האמירה בדבר ציוד הסקי מוזרה משהו

"ביקשתי לשלם על ציוד סקי וגם שילמתי אבל לא נאמר לי שזה לא כולל קסדה"
אמרו לך מה הוא כולל? הזמנת פריטים מסויימים? הרי לכל פריט - מגלשיים, נעליים או קסדה יש מחיר. פשוט ביקשת "ציוד סקי" וזהו?
מצורף כאן שובר ההזמנה שלי מקלב-מד (דרך סוכנות הנסיעות איילה).
שים לב לפרוט הציוד בשובר: מגלשיים ונעליים. נכון, לא צויין שזה לא כולל קסדה וגם לא אופנוע שלג.
אני מניח שאם כתוב בשובר ששכרת מגלשיים ונעליים הרי שברור היה לקלאב ולסוכנות ששכרת מגלשיים ונעליים.
גם לגבי מספרי הטיסות - הם מופיעים. כפי ששאל מרסלו, לא בדקת כדבר ראשון את מספרי הטיסות והשעות המתוכננות? במקרה שלי קוד חברת התעופה בשובר וקוד החברה באתר של נתב"ג - שונים. כמות התכתובת שמעוז ענה לי בנושא הקפיצה מן הסתם את חשבון החשמל שלו.
בכל הזמנה של פריטים או שירות, דבר ראשון בודקים באופן יסודי. גם בהמשך מומלץ לבדוק באתר נתב"ג. לוודא שאין שינויים. לא כל השינויים מקורם בקלאב ולכן עד שהודעה תגיע, אם תגיע, אל הלקוח, יעבור זמן.

 

איל שחר

New member
ראשית, לא הכי נהיר לי השימוש בביטוי "לכל הרוחות" בפורום שיח.

שנית, תחת "ציוד שכור" מופיע (ומסומן באדום) שכירת סקי ושכירת נעלי סקי, כולל ציון רמת הציוד, INTER במקרה הזה, שהיא רמת האמצע מתוך שלוש שזמינות בקלאב.
אילו שכרתי קסדה (או אופנוע שלג) זה היה מופיע בשורה נפרדת. כך יכול הלקוח שמסתכל על טופס אישור ההזמנה שלו (כמו בכל רכישה אחרת) לראות בדיוק מה הוזמן מהמועדון ולוודא האם זה תואם את צפיותיו.
למטה מפורטים (ומסומנים באדום) פרטי הטיסה כפי שהועברו על ידי הקלאב - לסוכנויות. אלו הפרטים שידועים להם נכון לרגע ההזמנה. ככל שהקדמת להזמין ייתכנו עוד שינויים. בדרך כלל על ידי הקלאב וחברת הטיסה.
1. מיד עם קבלת הטופס בדקתי את פרטיו מול הזמנתי מהסוכנות ומול אתר נתב"ג. בכל מקרה של אי בהירות, חשש לאי נכונות, רצון לשנות או סתם שיעמום ורצון לשתף בכך את מעוז - כתבתי לו.
2. ככל שהתקרב מעד הטיסה, בדקתי באתר נתב"ג אם אין שינויים, לעיתים בתדירות שגרמה להם להכריז על מתקפת - DOS.
בטיסה סדירה ניתן ורצוי לבצע צ'ק-אין 24 שעות קודם לטיסה. נדמה לי שגם צריך לוודא הגעתך כיומיים לפני הטיסה מול חברת התעופה. זה כתוב על הכרטיס. כאן, מאחר ומדובר בטיסת שכר, לפחות לוודא 24 שעות קודם לטיסה?

האם המתלונן ביצע את שהיה צריך ואת שהיה כדאי וחשוב לו לבצע?
 
חיפשתי לכל הרוחות במילון

ולהלן ההגדרה: "ביטוי המביע כעס, תסכול, אכזבה או הפתעה... ". מקווה שעכשיו יותר נהיר.

ההגדרה המילולית למה שהשכירו לך אולי מובנת לותיקי קלאב מד אבל כנראה שרק להם.

לגבי היתר, האם דיברת עם מומחה לגבי הפרעת ה-OCD שלך? אולי יש היום טיפול תרופתי לזה.
 

איל שחר

New member
"האם דיברת עם מומחה לגבי הפרעת ה-OCD שלך?" - בהחלט, לכן

אני מקבל בהבנה ובהכנעה את זה שהכלבות שלי ישנות על המיטה שלנו.
בהבנה שזה עוזר לי ובהכנעה - כי אני נשוי.

לגבי מה שלא ברור - שואלים. זו תכלית קיומו של מעוז עלי אדמות
 

marceloros

New member
מנהל


הבוס עלה עליך, ועוד הוא בטח חושב שאתה צוחק שאתה בודק אם יש שינוי בטיסה כל 30 שניות מיום הזמנת החבילה כמה חודשים מראש
 

איל שחר

New member
בדיוק מסיבה זו חברו נגדי מעוז+הקלאב+רשויות נתב"ג

עשוי יד אחת כנגדי ומונעים ממני להזמין שנה מראש.
אמרו לי "תזמין בדקה התשעים ותקבל כל הנחה שתרצה. רק באמש'ך, תעזוב אותנו בשקט (יה קרציה)"
 
למעלה