מבקר גבולות
New member
התלונה העיקרית שלו היא על הטיסה
כשאתה מזמין טיסה באינטרנט, אתה בודק כל פרט שלוש פעמים, כדי שלא תהיינה טעויות בתאריך, בשעה, או בכל ניואנס אחר.
 
כשאתה מזמין מסוכן, אתה אמור רק להגיד לו מה אתה רוצה, והוא אמור להיות זה שבודק בשבע עיניים את הפרטים, מה שכנראה הסוכנת הספציפית התעצלה לעשות. לטענתו (המוצדקת לדעתי) זה אמור להיות ההבדל בין שירות לבין קניה עצמאית.
 
הסוכנת היתה אמורה לשים לב שיש כשל לוגי לפרטים שהיא עצמה מוסרת, היא היתה אמורה לציין בפניו שלא יהיה אוכל בטיסה, והיתה אמורה לציין בפניו מה כוללת ההזמנה ומה אינה כוללת. אני מציע לפותח הפוסט פשוט לעזוב את זה ורק לא לקנות שם יותר ולא להמליץ. יש כאן רק פקידת נסיעות באיכות נמוכה. זה הכל.
 
 
 
כשאתה מזמין טיסה באינטרנט, אתה בודק כל פרט שלוש פעמים, כדי שלא תהיינה טעויות בתאריך, בשעה, או בכל ניואנס אחר.
 
כשאתה מזמין מסוכן, אתה אמור רק להגיד לו מה אתה רוצה, והוא אמור להיות זה שבודק בשבע עיניים את הפרטים, מה שכנראה הסוכנת הספציפית התעצלה לעשות. לטענתו (המוצדקת לדעתי) זה אמור להיות ההבדל בין שירות לבין קניה עצמאית.
 
הסוכנת היתה אמורה לשים לב שיש כשל לוגי לפרטים שהיא עצמה מוסרת, היא היתה אמורה לציין בפניו שלא יהיה אוכל בטיסה, והיתה אמורה לציין בפניו מה כוללת ההזמנה ומה אינה כוללת. אני מציע לפותח הפוסט פשוט לעזוב את זה ורק לא לקנות שם יותר ולא להמליץ. יש כאן רק פקידת נסיעות באיכות נמוכה. זה הכל.