סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

I Gabe

New member
לא לגמרי

מסתכל עכשיו על הזמנה של אינטרספורט משנה שעברה וכתוב במפורש "בלי קסדה ובלי נעליים". אמנם רק בצרפתית אבל כתוב...


sans casque, sans chaussures

 

איל שחר

New member
אולי זה בגלל תוספת הביטוח? רצו למנוע טענות? בכל מקרה

אני בעד לשאול מראש ולברר. לא לצאת מתוך הנחות יסוד.
 

I Gabe

New member
לפי דעתי זה בגלל שהזמנתי חבילה של מגלשיים, נעליים וקסדה....

בלי הנעליים והקסדה.

גם אני בעיקרון בעד לברר הכל מראש. לא שהעיקרון הזה עזר לי השנה כשגיליתי בערב האחרון, כשכל הקלאב ואחותו היו בתור עושים צ'ק אאוט שרוצים לחייב אותי על כ 130€ על מגלשיים שנעלמו מההזמנה בדרך נס.
 
סוכן נסיעות טוב נמדד בהתנהלות שלו במקרי קצה, או בטעויות

תקלות וטעויות אני מאמין שיש בכל מקום, וזה קורה. כך שעצם העובדה שיש טעות או פשלה, לא בהכרח מעיד משהו רע מהיסוד, אפילו אם הטעות היא באשמה ישירה של הסוכנות. קורה...

הסוכנות נמדדת בדרך הטיפול בבעיה, ובאחריות שהיא לוקחת ובמאמץ שהיא משקיעה כדי לפתור בעיות. אם אני כלקוח יודע שאני בידיים טובות, אני לא אלחץ בכלל, כי אדע שמקסימום נגרמת לי טיפה טרחה, אבל אהיה רגוע כי "הסוכנות תדאג לכל".

דוגמא שלילית
- קניתי טיסה הלוך ושוב ב"דקה התשעים", ותאריך הטיסה חזור היה שגוי. כלומר, בראש הדף היו כתובים המועדים שהזמנתי, אבל בגוף הדף היה תאריך מוקדם יותר... זו סתירה מובנית בדף עצמו.
בשדה נאלצתי לקנות כרטיס חזור לטיסה אחרת. כשבאתי לארץ ביקשתי החזר מהדקה התשעים. הם ניפנפו אותי ש"הייתי צריך לבדוק בעצמי את הסתירה במסמך" שהם נתנו לי. אפילו שיכולתי לתבוע אותם כי זו זכיה בטוחה, לא טרחתי... נו, באמת... לשגע את עצמי בשביל כמה מאות דולרים... אז ספגתי את ההפסד, ואני בחיים לא אסע דרכם יותר.

דוגמא חיובית
- דווקא אשבח כאן את מעוז. בעיסקה מאוד קטנה שעשיתי דרכם, כולה שכירת רכב. היתה תקלה שחלקה באשמתי... לא משנה, חברת ההשכרה גבו יותר מידי. מעוז טיפל אישית בבעיה, וקיבלתי החזר חלקי קטן. לא משנה התוצאה, משנה שהסוכן השתדל בשבילי כי זו מערכת יחסים תקנית ורצויה בין סוכן ללקוח.
 

YoniS007

New member
מכיר את הפתגם על הפיקח שיודע לצאת מבעייה שהחכם לא נכנס אליה

 
במקרה זה העובדות מצביעות אחרת

הימים בהם סוכן היה מקצועי ויודע מה הוא עושה כבר מאחורינו ואני משער שזה מקצוע שהולך להיעלם תוך זמן לא רב. היום סוכן הוא לא יותר ממוקד מכירות/שירות לקוחות. שזה בסדר, אין לי בעייה עם זה. הבעייה כשאנשים ממש מסתמכים על אותם סוכנים.

כפי שכתבתי בפתח הדברים, אני חושב שהייתה פה פאדיחה ענקית של קלאב מד (ולא של הסוכנות) שבאמת מצביעה על זלזול.
אבל גם הסוכנות לא יוצאת פה טוב כשהעבירו ללקוח חבילה בה טיסת היציאה והחזרה זהות, כלומר בוודאות שגוי.
 

marceloros

New member
מנהל
לא כ"כ מהר הייתי אומר

כמובן גם לא ניתן להכליל.
אישית הסוכנים שעבדתי איתם היו מעולים, מקצועיים ונתנו שירות מעולה, כשמנגד במקרים בהם ניסיתי להזמין לבד נתקלתי בבעיות שהסוכן פתר.
לאחרונה הזמנתי טיסה לחמי אונליין והופ, הצ'אק אין לא עבד - סוכן היה נותן לי תשובה מיידית, בד"כ בווצאפ או מייל, כאן נאלצתי להמתין לשעות פעילות ולהתקשר לחברה כדי להבין שיש תקלה באתר ואין צ'אק אין. לפחות ידעתי שהטיסה נכונה, כמו שנרשם בדקתי 7 פעמים לפני ההזמנה, אחרי ההזמנה, ובנתב"ג.
 
סתם לסבר לך את האוזן

השנה טסתי בפעם הראשונה לקלאב מד. יש לי ותק של 22 שנה בתחום התעופה האזרחית כך שאני לא צריך סוכנים. אבל את ההזמנה הזאת עשה עבורי חבר דרך בוא נקרא לזה "סוכנות" שהיא גם חנות ציוד וגם אתר בילוי. לא רוצה לעשות להם עוול אז לא אהיה יותר מפורט מזה. בוא נגיד שלמזלי הכל היה בסדר ויש לי צינורות משלי לבדוק נתוני טיסה במקרה של ספק, אבל לא הייתי מרגיש יותר מדי בנוח להיות תלוי בהם במקרה של תקלה רצינית.
 

marceloros

New member
מנהל
לא ניכנס שוב לויכוח כן או לא סוכן

אני גם לא יודע ממי אתה הזמנת.
אני מאמין שדיון בנושא נעשה כבר מספיק גם כאן, וכ"א מחזיק בעמדתו ובהתאם לניסיון שלו.
מה שיש לי להוסיף, ויש פה במאמרים את מה שכתבתי בכעס על קלאב מד, הוא שמקריאה פה בפורום סופרו מספר מקרים בהם קלאב-מד נתנו טיפול מצויין בתקלות גדולות. מבחינתי אישית פחות בבעיות קטנות, שלא הייתי מתייחס אליהן בכלל לולי הכעס המצטבר מהמאמר שלי.
עובדה שבסוף השתלם לי לחזור פעמיים אליהם ואין בי "חרם" מוחלט בנושא.
עכשיו סוכן מורשה של הקלאב בארץ לעומת קלאב מד ישיר, מאז שהופניתי לכזה בזכות הפורום שלנו, ועברתי 2 סוכנים שונים, הטיפול הרבה יותר אישי ומהיר ונוח, לעומת המתנה על הקו בתור בקלאב-מד ת"א עם שירי קלאב במשך המוון זמן מבוזבז.
 

marceloros

New member
מנהל
כן ולא

כן זה אותו מחיר, ממה שאני מכיר.
סוכנויות מורשות נוהגות לתת צ'ופרים כלשהם למזמינים אצלם.
אותי מעניין כאמור השרות - שנים של המתנות בקו של קלאב מד כדי לברר משהו קטן נגמרו כשעברתי למריון משלי טורס, והכל התקצר למיילים או טלפונים שנענים במהרה.
בזכות הפורום עברתי למעוז ובא שלום על ישראל.
יש לי עוד כמה דוגמאות שסוכנויות סגרו לי מה שהייתי צריך ויותר טוב ממה שהצלחתי לבד אונליין ו/או ישירות מול הספק.
 

I Gabe

New member
לך נותן תשובה מיידית בוואטסאפ

פשוטי העם תלויים בחסדי המייל.
 

marceloros

New member
מנהל
ציינתי או מייל

אני לא מדבר על סוכן ספציפי, גם לבנסקו נסעתי דרך סוכנת.
 
למעלה