סוכן נסיעות טוב נמדד בהתנהלות שלו במקרי קצה, או בטעויות
תקלות וטעויות אני מאמין שיש בכל מקום, וזה קורה. כך שעצם העובדה שיש טעות או פשלה, לא בהכרח מעיד משהו רע מהיסוד, אפילו אם הטעות היא באשמה ישירה של הסוכנות. קורה...
הסוכנות נמדדת בדרך הטיפול בבעיה, ובאחריות שהיא לוקחת ובמאמץ שהיא משקיעה כדי לפתור בעיות. אם אני כלקוח יודע שאני בידיים טובות, אני לא אלחץ בכלל, כי אדע שמקסימום נגרמת לי טיפה טרחה, אבל אהיה רגוע כי "הסוכנות תדאג לכל".
דוגמא שלילית
- קניתי טיסה הלוך ושוב ב"דקה התשעים", ותאריך הטיסה חזור היה שגוי. כלומר, בראש הדף היו כתובים המועדים שהזמנתי, אבל בגוף הדף היה תאריך מוקדם יותר... זו סתירה מובנית בדף עצמו.
בשדה נאלצתי לקנות כרטיס חזור לטיסה אחרת. כשבאתי לארץ ביקשתי החזר מהדקה התשעים. הם ניפנפו אותי ש"הייתי צריך לבדוק בעצמי את הסתירה במסמך" שהם נתנו לי. אפילו שיכולתי לתבוע אותם כי זו זכיה בטוחה, לא טרחתי... נו, באמת... לשגע את עצמי בשביל כמה מאות דולרים... אז ספגתי את ההפסד, ואני בחיים לא אסע דרכם יותר.
דוגמא חיובית
- דווקא אשבח כאן את מעוז. בעיסקה מאוד קטנה שעשיתי דרכם, כולה שכירת רכב. היתה תקלה שחלקה באשמתי... לא משנה, חברת ההשכרה גבו יותר מידי. מעוז טיפל אישית בבעיה, וקיבלתי החזר חלקי קטן. לא משנה התוצאה, משנה שהסוכן השתדל בשבילי כי זו מערכת יחסים תקנית ורצויה בין סוכן ללקוח.