סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

חברים שלי עשו לפני חודש משהו כזה בלז ארק

טסו לפריז, היו שם כמה ימים והשתתפו באירוע, לקחו רכבת לבורג סן מוריס, גלשו, בסוף השבוע הסעה לז'נבה, לילה אחרון בז'נבה ולמחרת חזרה לארץ.
 

marceloros

New member
מנהל
נראה לי שכיום זה יותר גמיש

אז מזמן מזמן אם הטיסה הלוך וחזור לא היו "אותה טיסה" העלות הייתה קופצת.
אני לא בטוח בזה, אבל עובדה שאז באנו מפריז כדי לחזור מפריז. אולי זה קשור באיזו חברה טסה לאן.
 
תלוי איך מרכיבים את החבילה

רוב החברות מאפשרות חזרה מיעד אחר בלי שייחשב פעמיים one way שזה היקר. אגב פריז, חברים שלי היו מאד מרוצים מהרכבת המהירה מפריז לבורג סן מוריס. אם העברה מז'נבה במונית עולה €300 ועושה שעתיים וחצי ורכבת מפריז עולה €35 לאדם ועושה 4-5 פונקציה של הקונקשן בפריז, זאת אופציה לגיטימית לגמרי להגיע ללז ארק. צריך רק להשוות עלויות טיסה לז' נבה מול פריז. אבל זה נכון רק לגבי לז ארק כי יש לשם רכבת ישירה.
 

I Gabe

New member
אחד הדברים הנחמדים בקלאב מד זה היכולת להקטין ראש

לתת להם לקחת אחריות. כפי שאני רואה את הדברים, אם מתחילים לפרק את החבילה אז היתרון היחסי של הקלאב הולך ופוחת. וכידוע אני אחד שלא מהסס להרכיב חבילות לבד.
 

I Gabe

New member
ציוד בקלאב מד

אצלי השנה שכחו את כל הציוד שלי. הציוד של הילדים היה בהזמנה ושלי לא. זה היה מרגיז קודם כל כי לא היה ברור בכלל מההזמנה אם אני לא משלם פעמיים על אותו ציוד וגם כשהתברר שכנראה הוא באמת חסר בהזמנה, כי חשבתי שגמרת לשלם ואז נפל עלי עוד 130 יורו בהפתעה. בדרך כלל אני לא מזמין ציוד מהקלאב כי הם יקרנים בטירוף. הפעם הייתי לבד עם שני ילדים אז חשבתי שיהיה יותר נוח. אבל על פי הניסיון השנה, בעתיד אני אחזור לשכור בסקימיום או אינטרספורט.
 
למעלה