נ"זים וכאלה...

PIonit

New member
נ"זים וכאלה...

התחלתי בקטנה שכזה לחשוב איך תהיה המערכת שלי בשנה הבאה, אבל קודם לכן- תהיתי לעצמי- מהי כמות הנ"ז האידיאלית להשאיר לשנה ד'? (סמסטר, לא שנה מלאה) כי לפי זה אני אחליט כמה להעמיס על עצמי בשנה ג'..בין 20-24 בשנה ד' זה בסדר או שעדיף פחות? תודה
 

sacrament

New member
חבל שלא ציינת שזה לגבי האוני' העברית ../images/Emo3.gif

בכל מקרה, באת"א יש מינימום שעות שחייבים לקחת (18 כמדומני אם אתה לא משלב או לא בתואר מואץ). תבדקי את הנושא. מה שאני אומרת נכון לאת"א...אולי מישהו יכול לענות לגבי העברית. כמובן שעדיף להגיע לשנה ד' עם כמה שפחות קורסים. ראשית כל- כל הקורסים ה"שווים", כלומר, אלה שנהוג לעשות בשנה ד'- נתפסים, ואז נשארים עם שאריות, וכמובן שזה גורם לקחת מערכת גרועה למדי רק כדי להצליח לקחת מערכת עם תאריכים שפויים של מבחנים עם מספיק רווח, כי למועדי ב' לא בטוח שתוכלו להגיע, שכן כבר תתחילו סטאז'. שנית, בשנה ד' אין כוח. נקודה. כמה שפחות יותר טוב. פחות מבחנים= יותר חופש לפני הסטאז'.
 

PIonit

New member
זה בדיוק מה שחשבתי לעצמי לגבי ה"חופש"../images/Emo8.gif

מצד שני, אני גם לא רוצה להתעלף בשנה ג'
ממה שלי יצא לראות בתקנון של העברית לא ראיתי התיחסות למינימום נ"ז.. מה אכפת להם, זה עניין שלי כמה בא לי ללמוד! אולי אני אברר במזכירות (כי הן דווקא אדיבות
) תודה לך
אגב, עצם זה ששאלתי על נ"זים זה חצי רמז לעברית כי באת"א זה נקרא ש"סים
 

mtap18

New member
היי

אני עולה לכיתה ד'. השארתי 16 נ"זים ואחרי שסידרתי פחות או יותר את המערכת, זה נראה לי די כלום... טוב, זה תלוי גם מה את לוקחת בהם. לי למשל יש מיסים וסמינריון, שרק שניהם ביחד זה 10 נז"ים... אז אם נשארו לך קורסים מאשכול ראשי, את יכולה לעשות יותר נקודות ולא יהיו לך המון מבחנים. אם את מתכוונת לעשות רק קורסים קטנים, אולי כדאי להשאיר פחות.... השאלה היא גם כמה לקחת בשנה ב'. בכל מקרה, 20 נראה לי סביר... אגב השנה (שנה ג') עשיתי 46 נ"זים...
 
למעלה