נשים מניקות בציבור

מה הבעיה שלכם?

נראה אתכם, כל פעם שצריכים להאכיל את התינוק שלכם, ללכת לעמוד בפינה או להסתתר. הנקה זה דבר טבעי ונורמלי ומותר, ואם מפריע לכם תסובבו את הראש!!! אם אתם רואים בזה משהו מיני אז משהו אצלכם לא בסדר. כמובן שלא צריך להציג את החזה לעולם, ובאמת יש מעט מאוד נשים שעושות את זה, אבל בין זה לבין לאסור הנקה בציבור יש מרחק גדול!! הרוב לא שולפות מול העיניים שלכם!!! ברגע שלא רואים שום דבר, אלא רק תינוק שאוכל, אז הכל בסדר גמור ואתם אלה שלא בסדר, שאתם רוצים לאסור על כך. לדעתי, מי שיש לה מוסר וכבוד לסובבים אותה ולעצמה, לא תשלוף ככה את החזה, אלא תתאמץ להסתיר. וגם אם רואים את הציצים לשניה זה לא כזה נורא! זה דבר טבעי לגמרי!!! אבל להתחבא?! להניק בצד?! איזה שטויות! יש לכל אחת זכות להניק איפה שהיא רוצה ואף אחד לא ימנע ממנה את זה!
 

mr kennedy

New member
אני אוהב שדיים כמו כל גבר

אבל זה סתם מעצבן שהתינוק מסתיר את הציצ. הוא מסתיר את הנוף.
 
אתם לא מוציאים איברים? ../images/Emo6.gif

משתנות הגברים פתוחות ללא תאים וכל אחד מוציא את איברו ואחרים יכולים להביט ולהשוות. ובציבור אתם משתינים חופשי, רושמים את השם בחול וגאים כל כך כשהזרם מספיק גם לשם משפחה. למה אתה לא מתלונן על תיירות שוודיות שמשתזפות טופלס? או על סרטים פונוגרפיים? אני לא אחת שאשלוף ציצי בציבור מבלי לכסות, ואני מניקה בלעדי כבר 7 חודשים, אבל למה צריך להפריע לי שאחרת עושה את זה? אלא אם כן היא עושה את זה מול בעלי ואז היא תחטוף.. בכל מקום שרציתי להניק, תמיד מצאתי פינה שקטה. אפילו בסופר או בחנויות הם תמיד אדיבים ומקצים לי משרד או כיסא במחסן הסחורה. בבתי קפה אני מסתכלת שאף אחד לא רואה, ועוטפת בסינר הנקה. יש מקומות, כגון מילגה, שפשוט מציעים לי לשבת באמצע החנות ולהניק. אני לא מבינה את המתנגדים או את התומכים בחשיפת השד. כל אחת מניקה באופן שנוח וטוב לה איתו.
 

sagim10

New member
כל אלה שנגד -אתן מיניקות??או בדרך?

מנסיוני הקודם , זה פשוט הופך למשהו הכי טבעי שיש מבחינת האמא המיניקה, ולכן כשאנחנו יוצאות לבתי קפה למשל והתינוק/ת כרגע רעב אני לא אלך ואסתתר!! כמובן שיש היום דרכים מאוד טובות לעשות את זה בפומבי מבל י להביך אף אחד( חזיות מיוחדות ,חולצות ועוד...) ולכן אני חושבת שכל אמא מניקה(שאגב זה הדבר הכי כייפי בעולם ) שתעשה את זה איפה שהיא צריכה !!
 
כאחת שמניקה אני גם נגד כל אלו ששולפ

ות ורואים להם את הציצים- בעיני זה לא יפה ולא נעים ומביך את הסביבה וכן יש לדעתי צורך להתחשב גם בסביבה. אם התינוק שלי רוצה לאכול כשאני בבית קפה אני תמיד אשים חיתול בד ואסתיר.
 

mr kennedy

New member
לא מסכים ולא אסכים !

צריך לקבל קנס חריף ביותר על הנקה בציבור.
 

נועם@בת

New member
למה אתה מפלה? למה עלי אתה לא מתלונן

במשוב? נועם ~שנורא נעלבה על שמפלים אותה~
 
תתפלאי, אבל יש מדינות שיש חוק כזה..

ולא לא ערב הסעודית אלא ארצות הברית, כל המתחסדים המציצנים והמאוננים, שהנקה בציבור גורם להם למחשבות "לא טובות" אתמול ישבתי בבית קפה והסתרתי עם חיתול עבר לידי גבר חייך חיוך זדוני ועוד הוסיף קריצה, גועל נפש! אמא שלו בטח האכילה אותו קש..
 

schlomitsmile

Member
מנהל
../images/Emo6.gif את רואה איזה לב אימהי רחום יש לנו המניקות? למרות שהוא היה גועלי, את בכ"ז מנסה להבין מאיפה זה בא לו...אולי ילדות קשה... ובאמת, הם ראויים לרחמים, המוגבלים האלה...
 
שטויות במיץ פטל

אני גרה בארצות הברית ואין חוק נגד הנקה פומבית בולשיט לא חייבים לחשוף הכל אבל גם אין צורך לחנוק את התינוק והנקה זה דבר טבעי ומי שיש לו בעייה שיזיז את הראש שלו אני מיניקה בכל מקום
 

leelach

New member
../images/Emo41.gifוגברים שמגרבצים בלי בושה../images/Emo41.gif

אולי נעשה חוק נגד זה??---פשוט גועל נפש יש המון גברים שמגרבצים ללא בושה באמצע הקניון מול הפרצוץ ולא מסתירים את זה ומה עם אלה שיורקים באמצע הרחוב לכיוון שלך ובטעות מפספסים אותך?? תעשה טובה ותפסיק לבלבל, אני מסכימה שלא צריך להתפשט בכדי להניק בחוץ, ואפשר לשים חיתול או בד כלשהוא בכדי להסתיר אבל בכל זאת זה טבעי ביותר כי מהציצי התינוק ניזון וזה מה יש, למי שיש בעיה עם זה שלא יסתכל.
 

דידולי

New member
ועל חוסר בגרות שכזו לא צריל לקבל קנ

קנס? מה זה השטויות האלה? דרך הטבע נקודה!!! מה זה תסביך ינקות? לא הניקו אותך או מה?
 

מ י ק י 30

New member
אני בעד הנקה ,אבל..

נכון שלא צריך להסתתר בכל פעם שהתינוק רעב ויש להניקו ונכון שזוהי פעולה טבעית ביותר, אבל... גם להשתין )וסליחה על הבוטות) היא פעולה טבעית ובכל זאת איננו עושים זאת בפורום ולכן תמיד אפשר לשים על עצמך חיתול ולהתחשב מעט בסובביך.
 

zina11

New member
נו באמת!!זה הכי טבעי שיש!!

למה צריך להסתיר/להסתתר?? מי שמפריע לו/לה מוזמן לא להסתכל!!!
 

ציפ1974

New member
גם לחרבן זה טבעי, ואם זאת אנחנו

עושים את זה בפרטיות ביתינו!!
 
למעלה