נשים מניקות בציבור

למה להסתיר? זה טבעי ../images/Emo70.gif

אם מתבישים אז יש דרכים להצניעה, יש היום כל מני סינרים מיוחדים שהאם מלבישה מעל התינוק ומניקה אותו מתחת, זה הופך דבר טבעי לקצת יותר צנועה.
 

mr kennedy

New member
גם להזדיין זה טבעי

אך זה לא ממש דבר מקובל במקומות ציבוריים, כאשר אנשים מתבוננים בך, נכון ? אני שונא את יפי הנפש שאומרים שזה טבעי, אז למה לא. מה זה הבולשיט הזה ? איפה הצניעות ? התינוק לא יכול להתאפק עוד שעה שעתיים ?
 

mr kennedy

New member
מדובר בנושא רציני ואת פניני החוכמה

נא לשמור לדיונים אחרים ולא צעדים יינקטו !
 

misisipi river

New member
הפעם אלמונית הזהרי

הוא יוציא נגדך הצעת חוק לא תוכלי להראות את פניך בפומבי
 

yafit7

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אני מתה!!!

זה השרשור הכי מצחיק שהיה פה לאחרונה!!!
 

ixmix

New member
ושוב הבעיה אינה הנשים.

גם במקרה הזה הבעיה היא הגברים, שלא יכולים לחוש בנוח עם ציצ שמשמש להנקה ולא לסקס.
 

ענתש

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif באתי בסוף אבל רוצה

להוסיף בכל זאת (כבר כתבתי בעבר, מעתיקה): חוזרת שוב על דברי ואמשיך לחזור עד שישקע כנראה... הפתרון היחיד לאי הנעימות של הציבור בעת הנקה בפרהסיה הוא - לחנך את הציבור. פעם, באנגליה הויקטוריאנית, אם היית חושפת קרסול כל הקהל הגברי היה מתעלף. למה ? כי זה היה איבר נסתר שלגלותו בציבור נחשב סוג של פורנוגרפיה. ומה קרה מאז ? התרגלנו. זה הפך לנורמה... בכל הנוגע להנקה אנחנו עוד בימים החשוכים... השד נחשב לאיבר שאסור לחשוף בפומבי והנקה, למרות שבכלל לא חושפת לרוב שום דבר (הראש של התינוק מסתיר את ההילה והפטמה ומה שחשוף זה החלק שמעל ראש התינוק שממילא מבצבץ החוצה מכל מחשוף רגיל לגמרי בדרך כלל...). בעיניי חשוב לקדם שני נושאים בכל הנוגע להנקה בפרהסיה -
האחד הוא להפוך את ההנקה למשהו שיגרתי ורוטיני שלא מרים גבות ומשיג התיחסויות מיותרות מאנשים ברחוב. אני אישית משתדלת לתרום לנושא ע"י הנקה בפומבי באופן מודע ובכוונה כשהילד שלי רעב. כשאני יכולה לבחור בין חדר הנקה לספסל באמצע הקניון תמיד אבחר בספסל. אין לי שום בעיה עם התפקיד הטבעי והיפה הזה של הגוף שלי. ולא, באמת שלא רואים שום דבר שמחשוף רגיל לא מראה.
הדבר השני הוא הקמת חדרי הנקה לטובת מי שמעוניינת גם לצאת מהבית וגם להניק במסתור. חדרי הנקה, כמו חדרי שירותים, חייבים להיות קיימים בכל מבנה ציבורי. ולא לבלבל בינהם - הנקה בשירותים היא לא נעימה, הנקה באוטו היא לא נעימה, הנקה בתא הלבשה היא לא נעימה. אני אמביוולנטית לגבי מוצרי ההסתרה וחדרי ההנקה כי הם מצד אחד מאפשרים את הנוחות של להניק בצנעה ומצד שני משדרים שהנקה היא משהו ש*צריך* לעשות בצד ולא בפומבי ובכך סותרות את המטרה הראשונה שהצגתי. עם זאת אני מביה שיש מטרה אחת חשובה יותר מהכל - שנשים לא יתיחסו אל ההנקה כאל משהו מגביל. כל אחת והיחס שלה אל גופה ואני יודעת מנסיוני האישי שלוקח זמן לקבל בטחון עצמי ולראות את היופי בזה ולהיות מסוגלת להניק בפומבי בלי לבצע מופע סטרפטיז. לכן חשובים בעיניי גם קיומם של מוצרים כאלו וחדרי הנקה. כי זה פתרון מיידי גם אם זמני ואולי זה יעזור אפילו לאישה אחת להרגיש פחות כלואה ופחות מוגבלת בגלל ההנקה (כי הנקה לא מגבילה, להפך, היא מאד משחררת...). ואני ? אמשיך להניק על ספסלים בינתיים ולחנך ולענות שוב ושוב לשאלה הזו בפורומים באותן המילים - עד שתגיע המהפכה (אופטימית) מקשרת מאמר מצויין ויפה בנושא של קרן נויבך.
 

misisipi river

New member
אז תעזרי לי להבין

ואני לגמרי מסכימה עם דעתך {אם קראת את תגובותי בשירשור} מה שאני לא מבינה אם חשיפת שדיים הן לא בגדר הנורמה ולכן הציבור מובך אז איך בנות בנות הולכות עם מחשוף עד הפופיק בחורות בים מורידות את החלק העליון נשים לובשות פושאפ , מגדילות את השד במטרה שיסתכלו עליהם לא? אבל להניק בפומבי זה מגעיל?? כשזה סקסי זה בסדר אבל להניק לא ?
 

Netta79

New member
תסלחו לי !

חשיפת השד בפרסומת של לי קופר פשוט ד-ו-ח-ה ברמות בין לאומיות !!! בגלל שאתן בעד להניק בפומבי , זו לא סיבה עכשיו להיות בעד נודיסטיות ! הכל טבעי , הגוף טבעי , להניק זה טבעי וגם היציאות שלנו , הסקס , הגירבוצים - הכל טבעי וגם מריחואנה זה טבעי אתם יודעים מה ? גם ציאניד טבעי ... אז סבבה למי שרוצה לחשוף , אשמח אם היא תתרחק מחרמנים בגיל ההתבגרות (שמבחינתם ציצי זה ציצי ) מחבר שלי (כי אולי שלכן יותר יפה משלי
) וגם ממני , כי וואלה , אני גם לא מתה על מראה החלפת חיתול ... ובאותה ההזדמנות , גם מפריעות לי הנשים שמתקלחות ערומות במלתחות ציבוריות זה דוחה !!! (כן , הגוף הטבעי הזה ...) מה עם קצת פרטיות ? אוף
 

ליcות

New member
כמה טוב שאת פה ../images/Emo24.gif

המחשה טובה יותר מזו פשוט אין! אישית אני בעד חדרי הנקה/האכלה, לפי המודל שראיתי בחו"ל - בכל קניון/ מקום ציבורי יש חדר הורים שמיועד לנוחיות הורים (אמא ואבא). גם נשים מבקבקות הגיעו לשם להאכיל כי שם יש מיקרוגל, מים חמים וקרים זמינים, שירותים מוקטנים לילדים (תודו שזה גאוני) ושירותים רחבים במיוחד לכניסה עם עגלה. וכמובן - מקום החתלה נעים ונוח, כיור וסבון ואפילו מכונות לרכישת חיתולים חד פעמיים (כמו קונדומטיים
). כל מי שצריכה פרטיות, נוחות או סתם פינה שקטה לילדים לאכול - זה ה-פיתרון. זה מאוד נוח כשתינוקות גדלים מעט ואז מאוד קשה להניק או להאכיל בבקבוק כשיש המולה מסביב - לפחות במקרה שלנו כל דבר היה מעניין אותה ומסית את תשומת ליבה מההנקה. גם ילדים זכאים לפינה שקטנה כדי להתרכז באוכל ובדיוק על זה עונה חדר הנקה מבחינתי. אני הנקתי בכל מקום אבל בהיותי ביישנית דאגתי להניק במקומות מעט צדדים וכשיכולתי הסתרתי עם חיתול (לא הרבה זמן כי היא לא סבלה את זה). האמת - יותר הדאיג אותי שיראו לי את הבטן מאשר את הציצי
, כי ברור שאת הציצי מסתיר התינוק. אחרי זמן מה למדתי להסוות את זה בצורה יעילה ומעולם לא חשתי מוגבלת, אם כי באמת השתדלתי שלא יראו כלום (בעזרתה האדיבה של ילדתי המתוקה).
 
תגובתך פשוט מצחיקה אותי

כי בעיני פרסומו אלו באמת לא לגיטימיות, זו הסיבה שיש רשתות אופנה שגם בסוף סוף סוף עונה אני לא קונה שם. כי הפסומות שלהם גובלות בפורנוגרפיה, כי הפרסומות שלהם שערורתיות, חושפות מדי, וזו הסיבה שהורי הפסיקו לקנות עיתונים כי הפרסומות פשוט מזויעות (ולא מטעמי דת...)
 

שושית123

New member
ענתש,אנ אמנם מניקה בציבור ומשתדלת

לא לחשוף ושלא יראו כלום, אבל התמונות שלך פשוט ממחישות הכי טוב יותר מכל מה שנכתב בשרשור הזה, כמה בורות יש וכמה טפשות יש. חבל שלא כל גבר שרואה בהנקה אקט מיני ונגעל, שואל את עצמו את השאלות האלו..
 
למעלה