נשים מניקות בציבור

oreo

New member
ואני חושבת שזאת צביעות

שציצי חשוף במחשוף נדיב זה בסדר, אבל ברגע שמצמידים לו תינוק יונק זה "סוטה".
 

תּמר

New member
אני מאלו שחושבות

שגם חזה חשוף במחשוף זה "לא בסדר". אני מאוד בעד הנקה, גם בציבור (ועשיתי זאת פעמים רבות). אבל שתעשה בצורה לא חושפנית - בעיקר בגלל שזה אפשרי. בעיני הנקה בצורה חושפנית זאת הפגנה יותר מהאכלה.
 

misisipi river

New member
לא תמיד זה הפגנה

לא תמיד אלבש חולצה רק כדי שתהייה נוחה להנקה כי ברוב הזמן אני לא מניקה למה שלא אתלבש יפה ונוח גם לי לא רק למען ההנקה .עוד לא ראיתי אישה שמורידה לגמרי את החלק העליון על מנת להניק ומפגינה את שדייה. אנשים במילא גברים ונשים כאחד מרשים לעצמם להסתכל לך על הציצי גם אם הוא לא חשוף אז רואים קצת ציצי כשתינוק אוכל מה כבר קרה?
 

תּמר

New member
אם לא הייתי רואה, לא הייתי כותבת

כשמניקים מהמחשוף זה חושף, מה לעשות... גם כשפותחים חולצת כפתורים מלמעלה זה חושף. אם פותחים מלמטה, והחולצה לא צמודה - זה חושף הרבה פחות או בכלל לא. אני במשך רוב רובה של תקופת ההנקה לובשת חולצות שנוח להניק בהן (ולא לובשת שמלות, סרפנים ובגדים צמודים). רק כשאני יודעת שהיונק יכול לחכות, אני מרשה לעצמי להתלבש בצורה אחרת. כך בניתי את המלתחה שלי. בעיני, כשמניקים בחושפנות וביחוד בחושפנות הפגנתית כזאת - מעוררים את כל המתנגדים להנקה פומבית ונותנים בידם סיבה טובה להתנגד. אם אפשר להניק בצורה לא חושפנית - זה עדיף, בייחוד בשביל המניקות בינינו. שלא יתחילו להרחיק אותנו ממקומות ציבוריים.
 

oreo

New member
אני דווקא לא נתקלתי

והנקתי ברב בתי הקפה/מסעדות/פארקים ברחבי תל אביב, וכשראיתי נשים מניקות בצורה חושפנית יותר הן היו בדרך כלל מניקות בתחילת דרכן עם יונק קטן שלא ממש משתף פעולה ו/או טכניקת חיבור עדין רעועה, והדבר האחרון שנראה לי שהן מנסות להניק בהפגנתיות. קשה לי להאמין שיש נשים שרוצות שיראו להן את החזה בזמן הנקה, אבל אני מניחה שכמו שיש נשים שילבשו בגדים חשופים יותר או פחות כך יש מניקות שינהגו בפתיחות או בדיסקרטיות (אני אישית הנקתי מכוסה תמיד בחיתול כי אף פעם לא הצלחתי להניק בלי שיראו). עדין קשה לי הדו פרצופיות אצל אלה שכל פיסת עור שנחשפת (מהמחשוף, מהמכנסיים הנמוכות) נחשבת בסדר, אבל ברגע שחושפים עור למטרות לא מיניות החשיפה הופכת לבעייתית.
 

תּמר

New member
לפחות בעניין הזה אני לא דו-פרצופית

כי באמת כל אלו נתפסים בעיני כחשיפה מיותרת. אני אביא לך דוגמה שראיתי - הלכתי לראות עגלות. היתה שם עוד אישה עם תינוק. כשהגיעה שעת ההנקה, היא התיישבה בפתח החנות במקום שיכול להיות חלק מחלון הראווה, פתחה כמה כפתורים עליונים של החולצה - והניקה כך שיכולתי לספור את הורידים על השד שלה. (אגב, היא גם חבשה כיסוי ראש - אישה דתית) בבאותה קלות היא יכלה להניק בצורה הרבה פחות חושפנית. אני חושבת שרוב רובן של הנשים שמניקות בציבור, לא עושות כך. אבל מספיקה אישה אחת כזאת כדי לקלקל לשאר את הלגיטימציה מצד הרבה אנשים. כי אין מה לעשות - שד הוא גם איבר מיני. אבל הנקה היא לא פעולה מינית. אם גם אנחנו, המניקות, נעזור לעשות את ההפרדה הזאת - אנחנו וילדינו נרוויח מכך.
 

oreo

New member
לא חשבתי לרגע שאת דו-פרצופית ../images/Emo140.gif

ואולי את צודקת שאם כל הנשים יניקו בצורה לא חושפנית זה יקל על קבלת ההנקה בציבור, אבל אני מתקשה להאמין בזה. דווקא בגלל שרב המניקות עושות זאת בצורה לא הפגנתית ועדיין התחושה היא (לפחות לפי השרשור הזה) שכל מניקה שחושפת קצת היא מטרד לסביבתה.
 

שושית123

New member
תמר,אני מסכימה איתך

ואני בהחלט מניקה גם בחוץ. אבל מרגישה לא בנוח לחשוף את עצמי מדי, ולכן באמת ארים את החולצה מלמטה, ולא מלמעלה דרך "המחשוף".
 

פלגיה

New member
אני ראיתי

אישה לובשת גופיית-כתפיות, ומורידה את הכתפיה על מנת להניק. הסיבה שזה צרם לי היה המיקום ("יד ושם")
 

misisipi river

New member
נורא רוצה להגיד

למה דווקא שם לא מפריע לי בכלל ההנקה אבל לא מצליחה לנסח את מילותי שלא יקראו בצורה לא נכונה אז מוותרת
 
לא הבנתי

שהילד יחכה לפינה מוסתרת זה לא שהילד יחכה עד שתפשילי את חולצתך שלבשת כדי שתראי יפה זה כן? אז מי יותר חשוב לך? הילד או הפגנת ההנקה? גם בגדי עברו שינוי כשהחלטתי להניק. כי ההנקה חשובבה לי. בכל מקום וכך שלא אצטרך לעשות אקרובטיקה בשביל זה.
 

misisipi river

New member
מה רע

שכשאני יוצאת החוצה עד שזה סוף כל סוף קורה אני גם אניק וגם יראה טוב למה זה צריך לבוא האחד על חשבון השני זה שהנקה חשובה לא אומר שאני צריכה ללכת רק עם חולצות גדולות ומסורבלות או חולצות הנקה נורא יקרות
 
ענין של עדיפויות והערכות

אין לי בגדים גדולים או יקרים להנקה. לא קניתי בגדים להנקה, אבל: לחולצות המכופתרות הוספתי כפתורים במקומות המתאימים לחזה שלי בהנקה סרפן נמתח אני לובשת מעל חולצה נמתחת וכך מניקה (מדהים התגובות של "איך את מניקה אם זה?) חולצות מעטפת...חברה שלי הגדילה לעשות ולקחה כמה בגדים שגם ככה יש להם תפרים מקדימה וציורים והפכה אותם לחולצות הנקה.
 

אמממאאא

New member
גברים אכן משתינים בציבור

לא פעם את יכולה לראות בצד הדרך גבר משתין. מתוך ניסיון של הנקת שישה תינוקות,בתור אשה דתית שנושא הצניעות חשוב לה אני חיבת לאמר שהנקתי איפה שצריך מבלי להחשף. תסלחנה לי כל יפות הנפש שאינן מתלבשות בצניעות,מכנסיים עם גזרה נמוכה,גופיות בטן וכ"ד הרבה יותר חושפניים מהנקה. מגעיל או לא זה כבר ענין של טעם.
 

ליאת 0212

New member
מצידי שגברים ישתינו בציבור!! אני

לא אנעץ עיניים אלא אבין שכנראה זה מישהו שלא ממש יכל להתאפק... קורה... בכל מקרה, זה לא ענייני. לא הכל נעשה לשם פרובוקציה. אני פשוט לא הייתי מסתכלת.
 

טוש3

New member
רגע, אם אני מניקה בחוץ זה כדי שכולם

יראו את הציצי שלי? זו ממש חשיבה מעוותת.
 

צימעס

New member
אבל-אין-שום-סיבה-אחרת-להיניק-בחוץ,

חוץ-מ,כמו-שאמרת-אם נמצאים בטיול, או מחוץ לבית מסיבות "הגיוניות". אישית,תמיד-כשאני-יוצאת-מהבית,אפילו-אם-זה-עם-היונק-התורן-שלי,יש-לי-סיבה-הגיונית. למשל:אני-לא-רוצה-להיות-כלואה-בין-ארבע-קירות.למשל:אני-צריכה-לקנות-משהו.למשל:אני-רוצה-לנשום-אוויר.למשל:אני-רוצה-לפגוש-אנשים.
 

בלינקה

New member
את-חייבת-לתקן-את-המקלדת

ההודעות שלך נראות כמו קישורים לדפים בבאופן
 
למעלה