נשים מניקות בציבור

לדעתי זה מקסים!!!

לתת בקבוק יותר יפה? הציצי זה האוכל הכי טוב לתינוק. מה יש להתבייש? לא רוצה את תניקי! אל תגרמי לעוד נשים להתבייש ולהסתתר.
 

זרחנית

New member
לדעתי.....

לא יכולה להגדיר את זה דוחה אבל בפירוש מביך.... בתור אחת שמתכוונת להניק (מקווה שיצליח) ברור לי שלא אחשוף ציץ במקום ציבורי!!! אם לא תיהיה ביררה ותינוקי יבכה וירצה אוכל כשאהיה במקום ציוברי אדאג להסתיר היטב את הציץ בחיתול או בשמיכה כך שלא יהיה חשוף לעיני כל אך עדיין התינוקי יוכל לקבל אוכל!!!
 

eti119

New member
אגב מנסיון-אל תכסי בחיתול בד אם כבר

תקמבני את החולצה איכשהו......לי קרה מלא פעמים שבזמן שסמכתי על החיתול הבייבי החליט דפקא למשוך אותו ואז הציצ כולו היה בחוץ...
 

rnati

New member
בהצלחה לך

כשתעמדי בסיטואציה של תינוק צורח מרעב בידיים, לא בטוחה שכל כך תטריד אותך השניה הזאת שבה השד חשוף (הרי אחרי שניה הראש של התינוק מסתיר חלק מהשד והבד של החולצה יכול להסתיר את היתר) דרך אגב, יש הרבה דרכים להניק בלי לחשוף שד לעיני כל ובלי לכסות את ראש התינוק למשל חולצות הנקה
 
סתם יומרנות

להגיד כשתגיעי נראה אותך.... כי אני יכולה להגיד בדיוק הפוך, הילד שלי ינק מלא ואני יצאתי לקניונים,כנסים,ישיבות, הנקתי ומקוה להמשיך עם השני, אבל תמיד ידעתי שיש גם אלו שזה יביך אותם אם אעשה זאת כשבטני/שדי/חלקים אחרים חשופים. ולכן נערכתי מראש: שמיכה, חיתול, סוודר(שזו אגב מיומנות שעליתי עליה בטעות אבל זה כבר סיפור אחר), עם הגב ל"קהל", כשהוא ישב עלי זה נהיה מיותר כי הוא הסתיר הכל, ותמיד בקשתי מחברה או בן הזוג שיוודא שלא רואים.
 

זרחנית

New member
מסכימה איתך!!!!

בהרבה מקרים בחיי ידעתי איך אנהג עוד לפני שמעדתי בסיטואציה עצמה. בפועל אכן ב- 95% מהמקרים התנהגתי כפי שהצהרתי.
 

rnati

New member
אבל מה שרובנו אומרות פה הוא

שלא חייבים לכסות עם חיתול/בד נוסף מספיקה החולצה שאת כבר לובשת בשביל שלא יראו כלום. אני לא רואה עצמי כמישהיא שמתערטלת/מתפשטת בציבור מצד שני אני אוהבת להסתכל על התינוקות שלי כשהם יונקים (ולרוב הם גם מציצים אלי) אני לא מרגישה שאני צריכה לכסות אותנו בבד נוסף או לברוח לחדר אחר כדי להניק בצנעה כל כך הרבה אנשים לא שמו לב שאני מניקה בזמן שדיברו איתי אני מאוד מאמינה בלחנך את הציבור בנושא הזה
 

פלגיה

New member
../images/Emo45.gifלהיפך חיתול =שלט "כאן מניקים"

לפעמים ההנקה ללא חיתול צנועה הרבה יותר, כי לאדם ממול אין שום מושג שמולו אישה מניקה. אישה שתולה עליה חיתול מסיבה את תשומת הלב שיש כאן הנקה.
 
לדעתי זה מביך. מאד.

בדיוק היתה לנו בחבר'ה שיחה על זה לפני כמה ימים. ואפילו שרובם גברים (שתמיד שמחים לראות ציץ..
) הם הביעו סלידה תהומית מהעניין. אמנם זה כיף ואושר ושמחה גדולה שנולד תינוק, אבל לא את כל העולם זה מעניין... ומישהי שיושבת בבית קפה ומניקה גורמת לאנשים בסביבה אי נוחות. נכון, זה "טבעי", אבל אין שום בעיה לעשות את זה בבית. למה אנשים שלא מכירים אותה (וגם אלה שכן) צריכים לראות פתאום ציצי של מישהי מול הפרצוף? זה איבר אינטימי, בדיוק כמו שגברים לא משתינים באמצע הרחוב כי זה "טבעי" (וכי הם יכולים..) נשים שעושות את זה הן לדעתי אגואיסטיות ולא מתחשבות באף אחד בסביבה שלהן. (ואני לא מתכוונת כמובן למצב בו נמצאים בטיול, או מחוץ לבית מסיבות "הגיוניות")
 
סליחה? לעשות את *זה* בבית? *זה*

להאכיל את הילד שלך כשהוא רעב. למה אני צריכה לעשות את *זה* רק בבית? את מאכילה את הילד שלך רק בבית? ואם שומו שמיים הבן שלי רעב מחוץ לבית? לדחוף לו בננה לפה, שרק חלילה השד שלי לא יגרום למישהו אי-נוחות? ואם לשבת ליד מישהו עם מלא פצעים על הפנים גורם לי אי נוחות, אולי אני אשלח אותו הביתה כי *זה* לא עושה לי טוב? הלו, מדובר פה בהאכלת תינוק (!), לא בשום דבר מלוכלך או סוטה.
 
ולמה "טבעי" במרכאות? זה טבעי בלי

שום מרכאות. הכי טבעי בעולם. האוכל שנוצא אצלך בגוף על מנת להזין את הילד שלך הוא הכי בריא וטבעי שיש. אז לא לתת את זה לתינוק שלי כי זה גורם למישהו "אי-נוחות"?? יותר פשוט וקל שהוא פשוט לא יסתכל, לא?
 
אז למה שגברים לא ישתינו בציבור??

אם הם צריכים פיפי בחוץ, מה שהם *יחזרו* הביתה?? שישתינו ברחוב... זה הרי טבעי... נו באמת, אני לא אומרת לא להניק בחוץ בכלל. אם מישהי צריכה להאכיל את הילד היא יכולה לעשות את זה בדיסקרטיות, ולא מול כל העולם. תתפלאו, אבל לא כולם רוצים לראות את הציצי שלכן..! וגם להשתין בחוץ זה לא סוטה, לפי ההודעה שלך..
 
תגידי לי, את באמת משווה בין השתנה

בחוץ לבין הנקת (=האכלת) תינוק בחוץ רק כי שתיהן טבעיות?? מה זה קשור? זה מה שאני אמרתי? את לא רוצה לראות את הציצי שלי, בסדר. אל תסתכלי. ומי שמקשר בין מיניות לבין הנקה רק כי מעורב שם ציצי אז הסטייה אצלו בראש וזו כבר לא הבעיה שלי.
 
אני מדברת על הצביעות

של נשים שציצי חשוף זה בסדר, אבל כשמישהו אחר חושף משהו זה "סוטה". כשנוח אז איבר חשוף זה בסדר... נו באמת. אפשר להניק גם בדיסקרטיות בלי לחשוף איברים צנועים... (מה שנראה לי טריוויאלי, אבל מסתבר שיש נשים שלא אכפת להם להביך אנשים אחרים)
 
למעלה