נשים מניקות בציבור

liir

New member
כן, מסכימה איתך

זה בסדר גם לא להסכים.... אם את מחנכת אחרת את ילדייך ממה שהתרשמתי אז אני שמחה ומצטערת על הרושם שקיבלתי המהפכה היא לגיטימית אני בעד לשנות...אבל זה צריך להעשות בצורה חכמה ויעילה יותר. לא סתם לשלוף וזהו, עשית את שלך. בכל מקרה עוד לא אמרתי את דעתי אז אני אכתוב אותה אני מרגישה מובכת לראות מישהי ששולפת את הציצי שלה גם אם זה להניק...זה לא נעים לי בעין...וכמו שאמרתי אני לא יכולה לא להסתכל שזה ממש חשוף, במיוחד שמזמינים אותי ואת בעלי לשבת אצל חברים ואז פתאום החברה שולפת תציצ הענק שלה...ומתחילה להאכיל...קשה לי עם זה....גם אם אני מבינה שזה טבעי. אני לא אומרת כלום כמובן....ומי שחושבת שזה תסביך או משהו כזה אין טעם להכנס לזה. בגלל שלי לא נעים אני לא אעשה את זה לאף אחד אחר. ובכל מקרה אני לא אוהבת נעיצות...ובחברה שלנו יש נעיצות אז אני אמצא את האמצע. להאכיל כמה שצריך איפה שצריך ( אני לא אשב בחיים בבית ואסתגר) אבל אני אמצא את הדרך לעשות את זה בצורה לא חשופה...אני עוד לא ידועת איך אבל אני אעדכן בחודש יוני :) מבטיחה...
 

misisipi river

New member
בקשר לסעיף 4א

לא יודעת מה הנסיון שלך עם תינוקות אבל אם את חושבת שתינוקות לא נגעלים את טועה ובגדול זה שהם לא זוכרים את זה אח"כ לא אומר שבאותו רגע לא היה להם לא נעים עד כדי מבחיל הילד שלי יודע להיגעל טוב מאוד כשהוא מריח משהו לא טוב למה הוא צריך לאכול בשירותים מסריחים כי אח"כ הוא ישכח?
 

liir

New member
אין לי נסיון בכלל עם תינוקות

זה ההריון הראשון שלי אבל עבדתי עם תינוקות והרבה (בבית תינוקות) יכול להיות שאני טועה או כמו שאמרת "טועה בגדול" (אפילו בענק אם בא לך) אבל יכול להיות שאני גם צודקת ובגדול אני לא מכירה את התינוק שלך ספציפית אבל אני בטוחה שכל אחת שאומרת התינוק שלי הוא כזה והתינוק שלי הוא כזה אומרת את זה על סמך השערה ופרשנות שהיא נתנה לאותו תנועה / קול / לא יודעת מה. יכול להיות שזו השערה נכונה בגלל הטענה שזה התינוק שלך ואת יודעת שהוא ככה / מרגישה אותו / לא יודעת מה אבל עדיין זו השערה. תינוקות עוד לא יודעים לדבר, אני יודעת שלפעמים זה מתסכל...אבל זה המצב. ואני ספציפית התייחסתי לגועל של תינוק שהוא יונק מתחת לחיתול בד.
 

misisipi river

New member
לא פרשנות שלי

פשוט ככה הילד מגיב שיש ריח או טעם שלא נעים לו לא קשה לראות את ההבעה של גועל על פניו תינוקות יודעים יפה מאוד להבדיל בין ריחות מיום היוולדם כך הרי הם מזהים את אימם
 

liir

New member
זה נכון שהילד מזהה את האם

אבל אני חושבת שחוש הריח המחודד שלו כלפי האם אינו גורף ביחס לשאר הדברים בכל אופן לא אמרתי שאין לו חוש ריח, תשימי לב, רק ציינתי שלא תמיד אנחנו יודעות לפרש למה התינוק מגיב כמו שהוא מגיב...אולי העיוות בפנים זה בגלל התכווצויות בבטן או סתם רפלקסים או אור שמסנוור אותו או באמת ריח , אבל לגבי חוש ריח עד כמה הוא מפותח בשלב הזה אני באמת לא יודעת.... האם תמיד תנסה לגרום לתינוק להרגיש הכי טוב וזה לגיטימי וברור זה בראש ובראשונה ירגיע אותה אבל ברור שהרבה פעמים אמהות מוצאות את עצמן מתוסכלות שלא משנה מה הן עשו, הן בכלל לא עלו על הסיבה שלא נוח לתינוקן ושוב מה לעשות שהוא לא יודע לבטא את עצמו בשלב הזה.
 

misisipi river

New member
זה כן

כי אני צריכה לקחת את הזמן להתכסות או לברוח לאיזה פינה מוסתרת שקודם כל דורשת חיפוש זה גורם לבן שלי לחכות אף אישה כמעט וזה כולל אותי לא מניקה כאשר כל שדייה בחוץ לי אישית גם בבית לא נעים להניק עירומה , הרבה יותר נוח לי עם בגדים שלא נדבר על זה שבחוץ בכלל קר להניק ללא חולצה. אבל לכסות בבד אני לא מוכנה אני לא מוכנה לרוץ ל " החנות של שילב או פינה מוסתרת? ". כשמישהו רעבה אני לא רואה אותו מכסה את פניו בחיתול או רץ לפינה מוסתר בשביל ללעוס.
 

EfratUK

New member
מצחיק שחושבים שזו חוצפה ישראלית

הצורך להניק את הילדים שלנו בכל מקום שבו מותר לנו באופן חוקי להסתובב הוא לא 'חוצפה ישראלית'. בסקוטלנד זה לא חוקי לאסור על אמא להניק בפומבי. כלומר, אם מישהי או מישהו יעיזו להעיר לאמהות על ההנקה, וינסו לגרש אותן, אפשר לעצור אותם. ליגת לה לצ'ה אנגליה וNCT מנסים מרגע לחוקק חוק דומה באנגליה. בתור ישראלית שגרה בחו'ל אני רוצה לציין שהפתיחות באיזור שאני גרה בו, לאמהות עם ילדים, ולמניקות בפרט היא ממש ראויה צליון, למרות שמספר המניקות באנגליה הוא יותר נמוך בארץ, אז הייתי אומרת ש'חוצפה ישראלית' יש לאנשים שלוטשים עיניים ואח'כ מתלוננים.
 
מעניין

אני שנה וחצי בסקוטלנד ועוד לא ראיתי את הציצי של אף אחת למרות שניתקלתי בהרבה מיניקות בחוץ. אני חייבת לציין שהן עושות את זה בדיסקרטיות ובפינות פחות מרכזיות במקומות הומי אדם. ממש לא In your face. אין לי שום קשר לדיון הזה, אני לא בהריון, לא הייתי בהריון, וסתם נגררתי לפה מבחוץ. מה שרציתי להגיד זה שאני נגד המוחצנות הזו. ויותר מאשר זה מביך אותי, אני עדיין יכולה להסיט את המבט לכיוון אחר או לגחך או לקום וללכת, אני מרגישה שזה צריך להביך את האם. אם היא רק היתה יודעת איך זה מצטייר בעיני אחרים. האטימות הזו מביכה בעיניי. העובדה שמשהו איכשהו נעלם מדרך החשיבה שלה כאשה, והתמסמס לתוך התפקיד שלה בעולם הזה כאם נטו. קצת עידון, קצת דיסקרטיות, קצת ביישנות או צניעות, עוד לא הרגו אף אחד. למה אצל אמא שלי, או אפילו לצורך העניין אחותי הגדולה, לא עשו דרמה כזו גדולה מהריון וגידול ילדים? לא היו פורומים באינטרנט, ואף אחד מהן לא בלבלה לאף אחד את המוח שעות על איפה להניק, מתי, וכמה CC הילד אכל. אף אחת לא שאבה במשרד ובטח לא אחסנה את החלב במקרר שכולם מתחלקים בו, גלוי לעיניי כולם. נשים עשו מה שצריך לעשות וזהו זה. זו לדעתי דרך הרבה יותר נחושה וחזקה מהפלצנות של היום. הגישה הזו של הכל מגיע לי ואני במרכז תשומת הלב. אני רק יכולה לקוות שאני לא אגרר אחרי העדר הזה. יש לי חברות שהבטיחו שהן לא תהפוכנה לכאלו והן עומדות בהחלטה. אז כנראה שזה אפשרי בהחלט.
 
מאחלת לך הנקה ארוכה וטובה

של שנה ויותר... נראה איך את מסתדרת עם זה. (אגב, האיחול הוא מכל הלב, לדעתי זה הדבר הכי מדהים שיש)
 

טוש3

New member
הלו???? נוחות??? כשהתינוק צורח מרעב

מדובר בנוחות? איפה אתן חיות?
 

פרינסה

New member
אמירות סקסיסטיות של אבא

אני חושבת שזה לא במקרה שאת מחזיקה בדעה של הרבה גברים לגבי הנקה בציבור איך נשים מעיזות להשתמש במושא הפנטזיות המיניות שלם למשהו כל כך ארצי? שהרי את בחרת לצטט אמירה סקסיסטית נוראית של אבא שלך ואני בטוחה שזה מתוך חוסר מודעות חבל
 

ציפ1974

New member
חבל נורא שאת לוקחת בדיחה של אבא

שלי והופכת אותה לדבר כ"כ מכוער. אם היית טורחת ומכירה אותו היית יודעת שהוא מעדיף חברת נשים בהרבה על חברת גברים. וגם שלא היה מאושר ממנו לקבל נכדה ראשונה. חבל.
 
אני מתה על הציטוט של אבא שלך

גאוני בעיניי
 

ציפ1974

New member
תודה כפרה! ובאמת אבא שלי

פמיניסט אמיתי, הוא "עקר" בית ואמא שלי המפרנסת מאז ומתמיד. חבל שהוא לא מבשל משהו.... לא נורא, הוא באמת משתדל....
 

omri120

New member
CATOM..את ממש דוחה.מצטער על הגסות!!

אז הילד שלך מלא בחרא!!! SO.?????????????????????????????????????????????? מה הבעיה ללכת לכיוון האוטו,כמה דקות הליכה (או שאת עצלנית??? אה??) ושם להחליף לו? ואז תחזרי לקניון או לאיפה שזה לא יהיה? או להיכנס לאיזה שירותי נשים,ושם להחליף? או אולי למצוא מקום ריק מאדם ואז להחליף? (לא,את לא פושעת.אבל קצת נימוס בסיסי!! אני בטוח שאת מאותם אלה שיגדלו ילדים שחושבים שמגיע להם הכל. כי הרי "למה שהילד שלי יסבול". "הילד שלי..חסר הישע". נו באמת! מה זו הדמגוגיה הזולה הזו? לפעמים אנשים חושבים שרק בגלל שיש להם "משהו חמוד וצעצוע",הם יכולים למחוק את כל הערכים והנורמות של העולם המערבי....ולהחליף חרא באמצע הקניון לילד שלהם. תתביישי לך. פשוט כך!
 

mr kennedy

New member
אני חושש בשבילך שהתעלמות לא היוותה

חלק מהדיון הזה. תגובתך פוגעת ומעליבה ועל כך תלונה במשוב תוגש נגדך במהרה.
 
למעלה