האיש והמסכה
New member
נשות הכותל
אני אישית לא תומך במאבק הספציפי שלהם
כי לקחת דת שוביניסטית ולהפוך אותה לפמיניסטית
זה אומר לרוקן אותה מהתוכן האמיתי,
אבל מצד שני אני תומך בסיום הכיבוש-החרדי
בכותל ובכלל במרחב הציבורי, באוטובוסים וכו'.
בעיקר אני אשמח אם מישהו יפסיק
את הפעילות המסיונרית שלהם במרחב הציבורי.
אני אישית לא תומך במאבק הספציפי שלהם
כי לקחת דת שוביניסטית ולהפוך אותה לפמיניסטית
זה אומר לרוקן אותה מהתוכן האמיתי,
אבל מצד שני אני תומך בסיום הכיבוש-החרדי
בכותל ובכלל במרחב הציבורי, באוטובוסים וכו'.
בעיקר אני אשמח אם מישהו יפסיק
את הפעילות המסיונרית שלהם במרחב הציבורי.