תגובה
הבנתי בדיוק מה גולדה אמרה. אתה שוב ושוב מפספס את הנקודה.
הגמישות והיצירתיות שאתה מציע הן פשוט כניעה לחרדים. אין לי אלא לשער שפספסת את הטענה שאומרת שלא צריך להכנע לסחטנות וללחצים מצד אלו המאיימים במהומות, זה נכון לחרדים וזה נכון למה שמכונה "נוער הגבעות" ואפילו לערבי ישראל. נשות הכותל לא "צריכות" הסכמה של החרדים כדי להתפלל בכותל, החרדים "צריכים" להבין שהכותל לא שלהם ואם הם רוצים לעשות בלאגנים שיעשו. מדינת ישראל "צריכה" להפסיק להכנע לסחטנויות ולאיומים.
עם כל זאת אני מסכים בהחלט לרעיון ההדברות עם החרדים, אלא שאתה משום מה חושב שאי מי נדרש לרשות החרדים כדי להתפלל בכותל ואני לא. כל פתרון בהדברות חייב לכלול תפילה של נשות הכותל כמנהגן בכותל ולא בשום מקום אחר.
"עדיין לא קבלתי הסבר, מדוע אינך רואה חשיבות בקיום מצוות תפילה של קומץ יהודים (סהרורי או לא , זה עניין של טעם),בשערי מסגד אל אקצה, או בפתח חארם אל שאריף (מסגד כפת הסלע).שחיטת כבש בליל יד' בניסן וזביחתו כקרבן פסח. רק בגלל שלמוסלמים זה לא נראה ראוי?"
אין דבר בין מאבק על דמותה של המדינה והדת היהודית בארץ אל מול הצבת החרדית המנוהל על ידי נשות הכותל ובין מאבק על התפילה בהר הבית שהוא מאבק של הדת היהודית בדת המוסלמית, עניין שדי ברור מזהות התומכים בתפילה בהר הבית, ויפורש ככזה על ידי המוסלמים אפילו אם הוא נעשה בתמימות ובטוהר. ביננו, סלח לי שאני לא חושב שרצונם של כמה מתפללים להתפלל בהר הבית חשוב מספיק כדי לפתוח במלחמת עולם שלישית.
הבנתי בדיוק מה גולדה אמרה. אתה שוב ושוב מפספס את הנקודה.
הגמישות והיצירתיות שאתה מציע הן פשוט כניעה לחרדים. אין לי אלא לשער שפספסת את הטענה שאומרת שלא צריך להכנע לסחטנות וללחצים מצד אלו המאיימים במהומות, זה נכון לחרדים וזה נכון למה שמכונה "נוער הגבעות" ואפילו לערבי ישראל. נשות הכותל לא "צריכות" הסכמה של החרדים כדי להתפלל בכותל, החרדים "צריכים" להבין שהכותל לא שלהם ואם הם רוצים לעשות בלאגנים שיעשו. מדינת ישראל "צריכה" להפסיק להכנע לסחטנויות ולאיומים.
עם כל זאת אני מסכים בהחלט לרעיון ההדברות עם החרדים, אלא שאתה משום מה חושב שאי מי נדרש לרשות החרדים כדי להתפלל בכותל ואני לא. כל פתרון בהדברות חייב לכלול תפילה של נשות הכותל כמנהגן בכותל ולא בשום מקום אחר.
"עדיין לא קבלתי הסבר, מדוע אינך רואה חשיבות בקיום מצוות תפילה של קומץ יהודים (סהרורי או לא , זה עניין של טעם),בשערי מסגד אל אקצה, או בפתח חארם אל שאריף (מסגד כפת הסלע).שחיטת כבש בליל יד' בניסן וזביחתו כקרבן פסח. רק בגלל שלמוסלמים זה לא נראה ראוי?"
אין דבר בין מאבק על דמותה של המדינה והדת היהודית בארץ אל מול הצבת החרדית המנוהל על ידי נשות הכותל ובין מאבק על התפילה בהר הבית שהוא מאבק של הדת היהודית בדת המוסלמית, עניין שדי ברור מזהות התומכים בתפילה בהר הבית, ויפורש ככזה על ידי המוסלמים אפילו אם הוא נעשה בתמימות ובטוהר. ביננו, סלח לי שאני לא חושב שרצונם של כמה מתפללים להתפלל בהר הבית חשוב מספיק כדי לפתוח במלחמת עולם שלישית.