נקרע

נקרע

נקרע אל תוך דממה סוערת של שיממון חושים בלתי אמצעי. גולש אל תוך תהום של שקט, היא שמורה רק לי. הבדולח כבר לא מספר הכל. פשטות היא שם המשחק. בנבכי לילה מחפש מענה לקול שקט. האם נטשת אותי לב שיכור ? מרק של תאי מוח טעמו לא ערב לחיך. לחיות את הרגע הבלתי אמצעי. לשתוק !!!
 
חייייייייייייייייייי ../images/Emo91.gif

נגמרו מילותיי, עוד בשיר הקודם... ושם נפסקה נשימתי, עד האות הבאה, של יצירתך... ואת אשר לא ניתן לתאר, אומר - הכי קרוב לאלוהים, שאפשר...
 

קסנדרה*

New member
חי , יש לי שאלה......

האם רק אני או אולי גם אתה....? הבית האחרון מוריד אותנו מטה מטה. השיר שלך כתוב בסולם מסויים ולפתע בבית האחרון אני מרגישה שצנחת ממנו. אולי זו רק אני מרגישה כך ?? קסנדרה
 
חופשי...

הביתה האחרון כמו מפיל לתוך תהום.. זה כתוב בצורת פרוזה, נכון? אהבתי מאוד השתיקה בסוף מעצימה רק המרק מוח קצת צרם לי באוזניים
 
ואו

איזה שיר מטורף אני כל כך אוהב אותו כתיבה סוחפת אהבתי את הקטע של מרק תאי מוח , רק שזה לא נשמע טעים כל כך( אפילו שבשר של בני אדם מותר לאכול ) ושוב הילד בן 16 השתלט עלי עמכם הסליחה
 

EYAL e19

New member
חי בבועות../images/Emo182.gif

כרגיל אהבתי, מאוד זרמתי עם השיר עד הגעתי לבית החמישי שלא בדיוק מצאתי את החיבור.. אנסה להעמיק ולנבור...שוב איילe
 

Jingelly Jane

New member
מצטערת לא להצטרף להתלהבות הכללית..

אבל השיר לא היה לי ברור. כלומר, קלטתי את האווירה הקשה, שהועברה היטב.. הכישרון מונצח, אל דאגה..אבל משהו אחר התפספס לי, נותר לא מובן, גם אחרי כמה קריאות.
 
מכבד

את מה שכתבת פה ואני תמיד תמיד שמח לכל סוג של תגובה. גם אם התחברת לכל בית בנפרד זה מצוין. תודה.
 
למעלה