נשבע לך לא בוגד
(או:
)
אני מספיק לרשום ביקורת!
מי היה מאמין!!
למרות שהיא לא תהיה הביקורת הרגילה עם הנושאים וזה..
אז ככה.
היה אחלה פרק.
התקדמות? כמעט ולא הייתה,
אבל לפחות דברים הושלמו.
הדמות של זוהר ליבה מקבלת את התפנית שלפחות אני ציפיתי לה..
בפרקים הראשונים היה נראה שזוהר לוהק לתפקיד משטרתי לכיוון היותר קומי או פחות פעיל,
ובפרקים האחרונים זה נראה שהוא יותר מקביל תפנית לדמות פעילה ורצינית יותר.
וככה הכי טוב.
אז..עד עכשיו העלילות של ההווה והעתיד היו מקבילות..
עכשיו נראה ששתיהן(לפחות בקטע של המחקר) מתפצלות.
רק הקטעים המשניים מקבילים(נגיד, בעבר עידו היה רעב לטוסט עם גבינות, עגבניות מיובשות וביזיליקום, בהווה הוא לא
) אבל לפחות זה משעשע כזה.
חייב לאמר שכמו שהדמויות מתושות קצת,
כך גם אני.
מקווה שדברים יתחילו עכשיו להסתבך יותר ולעניין יותר..
זה כאילו בשתי העלילות הם נתקעו.
בעבר עם התמונה של גיורא,
בהווה בכלל החבורה התפצלה לאחים שחושדים באלון ובתכלס תקועים כזה, ולחבורה עצמה שלא מצאה כלום עם המספר שהיה נראה להם כמו מספר רישוי(וזה בכלל המספר של הנשק. הלוואי שהם יגלו על זה היום בפרק.)
אז בקיצור..אם היום תהיה התקדמות בעלילות הללו זה יהיה מעולה.
אחח יובל יובל..
חוזרת לקרשים של העבר..
איבדה את החבר שלה,
ואת המעמד שלה(הלו, איפה ''הלהיטים הגדולים'' ש''את כתבת'' פעם??)
מגיע לה.
את האמת, לפחות היא הודתה בפני איתי מה הייתה המטרה שלה,
למרות שהוא היה עולה על זה לבד יחסית מהר אני חושב.
אפילו איימי הייתה יותר רשעית, אז ניחא
(תהיה בכלל יותר רשעית ממנה?)
והסוף..
את האמת, לא כזה מותח,
אבל בתכלס מעניין מה יקרה מהרגע שהצלצול ייפסק.
או בעצם..מה יקרה שעידו יגלה את אמה(שזה בעצם לפי מה שנראה 100% יקרה)
וישר יחשוב שהיא בוגדת..אלא אם היא תטען אחרת...(
נשבעת לך לא בוגדת!
)
ובכלל, הוא בעצמו כנראה בוגד.
וזה כבר תקשרו לשיר שבחרתי לשים בסוף של הביקורת..
בקיצור,אחלה פרק, פחות התקדמות,
מעניין איך יהיה היום.
-והשיר? תסתכלו על השורות האחרונות שכתבתי..

כמובן שזה לא הסגנון שלי, אבל זה לגמרי מתאים לסיום, לפחות.
ובתכלס גם לזה שכנראה ועידו בעצמו בוגד.
אז...