נעלמים שבוע 4

שיר m

Well-known member
אז עידו חוטף מקצועי?

הוא חוטף ילדים סקרניים להנאתו?

סתם נו

&nbsp
וכן, כל הכבוד לאיתי. נקווה שהוא יוכל להחזיר את שירה...
 

panda0zombie

New member
מי יודע


עם כל הסדרות שראיתי די קרה כבר הכל אז אני משתדלת לחשוד בכל מי שיש סיבה לחשוד בו. XD אני מקווה אבל שצדקת לגבי התמונה והיא סתם הייתה חתוכה אבל מי יודע אולי בעקבות החקירה של אמה ואלון נגלה עליו דברים אחרים.
 

dar dahan

Member
סוף כל סוף יובל חוטפת!

שתלך לעזה, כלבה מהגהנום, ואיך ציקי הזה הפיל אותה, בטח היא תחפש שיר של שאולי ותהפוך אותו לשיר בגרסא נשית.
הריי זה כל כך צפוי שהיא תעשה את זה הכלבה מהגהנום הזאת...
&nbsp
&nbsp
 
ממשיכים בשבוע

אני מרגיש ששאולי עומד לתת לנו משהו ממש מטומטם כתירוץ. הדובי הזה מסתיר משהו, אין מצב שהוא כזה מטומטם.
&nbsp
האמת שכן, אלון, דריה ממש לא יכולה בלי עידו. אלון כזה ווירדו קורא יומנים. אלון ייתן שעתיים? אני מריח חפירה.
&nbsp
עטלפים. ידעתי שזה יהיה משהו דבילי.
&nbsp
אוי, אמה... פורצת מקצועית.
&nbsp
רוגז בקיבה. בחייאת.
&nbsp
דניאלה ואיתי היו חברים טובים? מוזר... דריה טובה בפריצות כמו אמה.
&nbsp
אלון כזה שקוף. רגע, אלון, אין לך רוגז בקיבה?
&nbsp
איזה קטע, לא רעב, ולפני שנה... כן. מדהים.
&nbsp
עומר ברינדר...כמה שירים באמת יש ליובל? אפס? חוץ מ"פה, בוקר, איכס"?
&nbsp
מעניין מתי שירה חוזרת.
&nbsp
"טוסטונים"?! אבל יובל קורעת. ענבל קורעת. מה שתרצו.
&nbsp
יובל לא גנבה את השיר, הנה ההוכחה. שאולי נתן לה את השיר, אז זאת לא גניבה. זה פשוט שהיא לא כתבה מאז.
&nbsp
איזה מזל שאלון דיבר על הכאב בבטן שלו, יש לו סיפור כיסוי לאכילה איטית. אוי... הטוסט. נו, הצליח לאלון.
&nbsp
איתי יותר ישר מהדמות של דניאל גורן, ויותר טוב ממנו. גיורא אטום. לגמרי. אגב, איתי יאלץ לפרוש בגלל שאין לו מורה למתמטיקה... שיחה קשה.
&nbsp
מפתיע שציקי האמין ביובל כבר אז... וכוכבת נולדה. היי, הנה שירה!
&nbsp
אמה, לא שמת לב לזמן. בחייך. לא רצינית. אתם יודעים שתקעתי יד בראש כשהטלפון של אמה צלצל?
&nbsp
סיום קצת דבילי ולא מותח... אבל היי, קיבלנו הצצה ליובל הופמן!
 

panda0zombie

New member
באמת מוזר שדניאלה ואיתי היו חברים טובים

לא נראים קשורים במיוחד.
הסיום באמת לא מותח במיוחד ולא הייתה התקדמות פה אבל לפחות ראינו יותר מיובל.
 

שיר m

Well-known member
מה זה כל הטוסטים האלה בפסח!


טוב אז לפי הפרק הזה דובי הוא חשוד.
&nbsp
אוהבת ממש את הסצנות של איתי וגיורא ביחד. הם מעולים.
&nbsp
אז יובל לקחה את הקרדיט לעצמה. אני מניחה שכשהשיר יצא שאולי ודניאלה כבר לא היו...
&nbsp
אלון גאון

&nbsp
טוב עכשיו אמה תספר לעידו את האמת, והוא יזהה את התמונה ויגיד לה שזה צולם בטיול עם אריק או משהו כזה...
 

panda0zombie

New member
בעיירה הזאת כולם חשודים


נראה שלכולם יש קשר.. לכל המבוגרים לפחות
דובי בהחלט חשוד.. אין מצב שמראים דמות בסדרה כזאת לכמה שניות רק בתפקיד משני של צחוקים בטוח יש בו יותר.
 
מתי מוטי ייחשף...?

זו השאלה שלי.
אני ממש מקווה שהוא חלק מכל זה, אם לא הראש. שיהיה מעניין קצת יותר. בטח הוא בקושי הופיע עד כה, נכון?
יש לי הרבה פרקים להשלים, ליתר דיוק - עוד מאז פרק 8. אני לוקחת את הסדרה הזאת הכי באיזי... לא בוער לי בכלל.
 

panda0zombie

New member
לא הייתה התקדמות בחקירה אבל טוב נו

לפחות זכינו לראות קצת מהעבר של יובל. הופתעתי כשציקי היה שם מההתחלה והאמין בה. תכלס אני מבינה למה היא לא הביאה לשאולי קרדיט באיזה שהוא מקום למרות שהיא הייתה יכולה לפחות לתת לו קצת בשותפים לכתיבה. רק כשהם הוציאו את השיר שלה לא שאלו אותה לגבי שירים נוספים ודיבור על אלבום?
העומר הזה די עצבן אותי.. מניחה שככה זה הכוכבים ביקום של הסדרה.
שירה!! התגעגעתי.. למרות שהיו לה שתי שורות קצרות. חמודה.
אני מתחילה לאהוב את איתי... איך שהוא מגן ככה על שירה ומנסה לתפוס אותה בטלפון כל הזמן. זה ממש מקסים. מתחיל לעמוד על שלו.
בסוף גיורא יחזיר אותה כדי שאיתי יחזור לתחרות

שאולי הזה חמוד. עטלפים
אחלה תירוץ.
מעניין איך דובי קשור לכל הסיפור הזה.
אז השלישייה הנעלמת הולכת לפרוץ למקום של שוטר.. בהצלחה שיהיה.
דניאלה ואיתי היו חברים טובים? מחכה לפלאשבקים על זה. מעניין איך הם קשורים.
אלון הזה חמוד.. עם הבטן והאוכל והעניינים. די הצחיק אותי שאלון אכל בדיוק את מה שעידו ודריה הכי אהבו. ושהוא התחמק מזה שפלט שבטח כיף להיות עידו.
לא חבל על הטוסט אבל? בקושי אכל ממנו
אמה הזאת חמודה. אבל בסוף שמתי לב שהיא לא קראה הרבה ביומן והיו לה שעתיים כך שהייתה אמורה להספיק לקרוא לפחות את הרוב.

אז אין ממש סוף מותח או התקדמות עלילתית אני מרגישה שהפרק הזה היה יותר קומי אבל היה חמוד סך הכל.

למה זה מרגיש כאילו ממש קל לפרוץ למקומות בעיירה הזאת?
 

panda0zombie

New member
כמו כולנו


אבל הייתי מצפה שבשעתיים היא תספיק לקרוא יותר מחצי.. או שהיומן באמת היה ארוך יותר ממה שנראה.
 

שיר m

Well-known member
נכון

גם אני הופתעתי מציקי. מעניין איך היא הגיעה אליו. וכנראה שחוץ מהלהיט הזה היא שרה רק קאברים....
 

panda0zombie

New member
תכלס..

הגיוני שהיא שרה קאברים אבל מוזר שלא היה דיבור לגבי עוד להיטים ושלא ביקשו ממנה לראות עוד. אולי היא התחמקה תמיד
 

שיר m

Well-known member


וגם מוזר שהעומר הזה הגיע כל כך מהר. עבר רק יום אחד...
 
למעלה