נעלמים שבוע 4

panda0zombie

New member
וגם זה שהיא חשבה שתצליח למרוח אותו כל כך הרבה

אני מתכוונת.. היא רצתה לקחת את הזמן עם האוכל וסיבוב בעיירה ומה אז? היא הייתה אמורה להראות לו חומר בכל מקרה ולא היה לה כלום.. זה לא שיהיה לה בקסם ומזל שיר טוב בלוקר כמו קודם
 

שיר m

Well-known member


כשאלון נכנס חשבתי שאולי היא תראה את השיר של אלון והוא ישמע... אבל הם לא הלכו לכיוון הזה כרגע
 

rubmwue1234

New member
נשבע לך לא בוגד
(או:
)

אני מספיק לרשום ביקורת!
מי היה מאמין!!
למרות שהיא לא תהיה הביקורת הרגילה עם הנושאים וזה..

אז ככה.
היה אחלה פרק.
התקדמות? כמעט ולא הייתה,
אבל לפחות דברים הושלמו.
הדמות של זוהר ליבה מקבלת את התפנית שלפחות אני ציפיתי לה..
בפרקים הראשונים היה נראה שזוהר לוהק לתפקיד משטרתי לכיוון היותר קומי או פחות פעיל,
ובפרקים האחרונים זה נראה שהוא יותר מקביל תפנית לדמות פעילה ורצינית יותר.
וככה הכי טוב.
אז..עד עכשיו העלילות של ההווה והעתיד היו מקבילות..
עכשיו נראה ששתיהן(לפחות בקטע של המחקר) מתפצלות.
רק הקטעים המשניים מקבילים(נגיד, בעבר עידו היה רעב לטוסט עם גבינות, עגבניות מיובשות וביזיליקום, בהווה הוא לא
) אבל לפחות זה משעשע כזה.
חייב לאמר שכמו שהדמויות מתושות קצת,
כך גם אני.
מקווה שדברים יתחילו עכשיו להסתבך יותר ולעניין יותר..
זה כאילו בשתי העלילות הם נתקעו.
בעבר עם התמונה של גיורא,
בהווה בכלל החבורה התפצלה לאחים שחושדים באלון ובתכלס תקועים כזה, ולחבורה עצמה שלא מצאה כלום עם המספר שהיה נראה להם כמו מספר רישוי(וזה בכלל המספר של הנשק. הלוואי שהם יגלו על זה היום בפרק.)
אז בקיצור..אם היום תהיה התקדמות בעלילות הללו זה יהיה מעולה.
אחח יובל יובל..
חוזרת לקרשים של העבר..
איבדה את החבר שלה,
ואת המעמד שלה(הלו, איפה ''הלהיטים הגדולים'' ש''את כתבת'' פעם??)
מגיע לה.
את האמת, לפחות היא הודתה בפני איתי מה הייתה המטרה שלה,
למרות שהוא היה עולה על זה לבד יחסית מהר אני חושב.
אפילו איימי הייתה יותר רשעית, אז ניחא
(תהיה בכלל יותר רשעית ממנה?)
והסוף..
את האמת, לא כזה מותח,
אבל בתכלס מעניין מה יקרה מהרגע שהצלצול ייפסק.
או בעצם..מה יקרה שעידו יגלה את אמה(שזה בעצם לפי מה שנראה 100% יקרה)
וישר יחשוב שהיא בוגדת..אלא אם היא תטען אחרת...(נשבעת לך לא בוגדת!
)
ובכלל, הוא בעצמו כנראה בוגד.
וזה כבר תקשרו לשיר שבחרתי לשים בסוף של הביקורת..

בקיצור,אחלה פרק, פחות התקדמות,
מעניין איך יהיה היום.

-והשיר? תסתכלו על השורות האחרונות שכתבתי..:)
כמובן שזה לא הסגנון שלי, אבל זה לגמרי מתאים לסיום, לפחות.
ובתכלס גם לזה שכנראה ועידו בעצמו בוגד.
אז...

 
רעיון חכם, אמה... חכמה יותר ממה שאתה חושב. היה מצחיק אם עידו היה מתקשר מהטלפון של אמה ואז הוא היה אומר "נו אמה, קראת?". זה היה מתאים לטמטום שלו...
&nbsp
למה אני מרגיש שבסוף הלהיט שיובל תביא יהיה הפתיח של הסדרה?
&nbsp
"חוסר יכולת לנשום זה לא תירוץ לאחר". אה, דובי צופה בנשיונל ג'אוגרפיק? מוזר ובכלל, יהיה קל להסיח את דעתו בכל מקרה. שאולי מפחיד. הגניבה הכי גרועה אבר. השומר הכי גרוע אבר.
&nbsp
תגידו, במספר של התיק לא היה לוכסן? למה במספר שהם מצאו אין? אגב, זה די דבילי שעידו הוא אשם. כי אז מה? אז הוא פיתה את אמה ואלון לחקור כדי שהוא יוכל להעלים אותם? למה שהוא יפתה מישהו לחקור אם הוא מעורב?
&nbsp
מי אמר שקל באופן מגוחך לפרוץ למקומות באשמורת? כי כן.
&nbsp
יפה, איתי, טריק נחמד. אבל לא עבד יפה.
&nbsp
באמת הלוח חצוי...
&nbsp
לא נראה לי, אמה, שרק בחלומות לא שולטים על המחשבות שלנו. נגמרה הבטרייה, שיט. אלון ירוץ בצרחות ויתקוף את עידו. שכל משפט שלו נשמע ממש הזוי...
&nbsp
אני לא נרגע מהצלצול של יובל... איזה ענק זה. מסכנה יובל.
&nbsp
הכל היה בשיתוף פעולה של שאולי. מעניין.
&nbsp
יובל תעתיק עוד שיר משאולי... אבל אין לה מפתח, אז מה?
&nbsp
"מבצע באופטיקה שימי"? איך אני שונא כשזה קורה...
&nbsp
בהחלט קל לפרוץ באשמורת. כנראה זה נגזרת מבעיית המים. מסתבר שיובל דווקא יודעת להלחין. גם כישרון.
&nbsp
למה הם קוראים להם "הנעדרים" כל הזמן? הם אמורים להיות "הנעלמים". אולי זה היה השם המקורי של הסדרה? "השמש"? ומים זאת הצורה הכי קלה לרצוח באשמורת.
&nbsp
למה כל חשוד חייב לפלוט כל מיני משפטים הזויים?! סיום מבהיל, למרות שיש כאן שתי אפשרויות:
&nbsp
1) אלון רץ ברוח וצלצולים וניסה להציל את אמה, ועידו פשוט משך אותה מהדרך.
&nbsp
2) מכונית (ה-מכונית?) ניסתה לדרוס אותה.
 

panda0zombie

New member
נראה לי אבל שזה האפשרות השנייה או שעידו ראה משהו חשוד והחליט להסתתר בלי להודיע לאמה
ולגבי הלחן.. לא נראה לי שיובל באמת הלחינה כי שאולי אמר שיש גם תווים במחברת
 

שיר m

Well-known member
שמעו מכונית בסוף...
&nbsp
וכן, השם המקורי היה "הנעדרים".
 

ny22

New member
מנהל
כדי להבין על איזה שיר מדובר....
&nbsp
אז על איזה שיר מדובר...
 

שיר m

Well-known member
אז אולי שאולי נתן ליובל שיר אחד (למרות שאני בספק שהוא ויתר על קרדיט), אבל אין ספק שיובל גנבת.
&nbsp
אלון, יכולת פשוט להתקשר לעידו...
&nbsp
הסוף מקפיץ, אבל זאת רק מכונית שכמעט דרסה את אמה... או שזאת המכונית שהם מחפשים.
 

panda0zombie

New member
במקום לקום וללכת לחפש בכל העירה. גם אם עידו באמת היה חוטף את אמה אלון לא היה מוצא אותה.
 

panda0zombie

New member
הרעיון של אמה עם הטלפון היה טוב. למרות שעידו היה צריך לחשוד קצת בכל זאת כי הוא כנראה היה שם לב לטלפון גדול ליד המיטה שלו עם מגן ורוד מאז אתמול.
איך שאמה ניסתה להוציא מידע מעידו הרגישה לי שקופה מידי עם כל השאלות והעובדות האקראיות על חלומות והלחץ הבולט מכל תזוזה חדה שלו. לפחות עידו קלט שהיא מוזרה.
הסוף הקפיץ אותי. הוא לא חטף אותה אבל מעניין לדעת מה קרה. האם מכונית באה, האם הוא ראה מישהו חשוד.
חמודים הם דריה שאולי ודניאלה עם הפריצה. אמרתי קודם ואני אומרת עכשיו, כל כך קל לפרוץ למקומות באשמורת. יופי על החכה, פחות יופי על דובי שבזמן משמרת לילה מתי שהכל קורה הוא היה עסוק בסדרה על כרישים עם אוזניות. לפחות הם גילו שאין לגיורא דברים ביום שני בשעה ארבע.
מסכן איתי, איך ששירה מסננת אותו אבל כן עונה ליובל. ודווקא היא הרעה פה. למרות שגם איתי היה לא בסדר שהוא סיפר ליובל.
אז טכנית יובל לא גנבה את השיר מישהו כמוני.. ובכל זאת לפרוץ ככה לסוג של אנדרטה ולגנוב בשביל צורך אנוכי זה מגעיל. ושהיא מנסה להשתמש במניפולציות רגשיות וניצול המצב של הנעלמים לטובתה.
שאולי הזה חמוד שהוא ככה מנסה לעזור ליובל למרות מה שהעתיד צופן. בפרק הזה זה נראה כאילו שאולי דלוק על יובל. אבל לא יודעת.. אולי רק אני.
מעניין על איזה שיר יובל תלך בסוף.
אלון היה ממש אח מגונן בפרק הזה. מקסים אבל לוחץ מידי..
 

שיר m

Well-known member
לא רק שהם שלושה מעל הראש שלו, ועוד מדברים, גם החכה הזאת מתנדנדת בדיוק בזווית של העין, לי זה היה מציק

חוץ מזה שהחדר של גיורא נמצא ממש שם, מצד ימין של דובי. קצת קשה לפספס שלושה ילדים נכנסים...
&nbsp
בסוף עוד יתברר שיובל העלימה את כל מי שקשור לשיר של שאולי

&nbsp
מתי כבר שירה תחזור.
 

panda0zombie

New member
בפרק הבא לפי התקצירים (אני מסתכלת כי אני עד כדי כך מסוקרנת לדעת על הפרקים הבאים) רשום שיובל נסחטת. אולי (וסביר להניח) שזה קשור למחברת של שאולי?
 

שיר m

Well-known member
אפשרויות:
עומר ברינדר רוצה את השיר לעצמו בלבד.
איתי רוצה שהיא תחזיר את שירה (אולי הוא יודע שהשיר של שאולי? או שהיא גנבה מהלוקר?).
 
למעלה