וואו, מחיאות כפיים על החנפנות!
אגב מידת ההתנשאות היא מולדת או נרכשת בעקבות היציאה? כי אצלינו בבית יעקב לימדו שזוהי מידה אסורה לו לאדם - עכשיו אני מבינה למה... מה נרעשת ככה מהביקורת שלי, מה קרה? זה לא נעים לשמוע? לייזר ילד גדול ואם הוא נפגע מדבריי אני בטוחה שהוא יכול להגיב לבד, אבל כל הכבוד על הלויאליות. תקראי שוב דברי ותביני שלא התכוונתי שאנשים פוחדים מהמנהל (אגב כשאת מצטטת תשימי לב מה את מצטטת...) אלא שפוחדים לצאת נ ג ד המנהל - משמע בניגוד לדעתו. אני ואחרים (כן, תתפלאי לשמוע שיש עוד כמוני) לא פוחדים מלייזר, אלא פשוט לא מעונינים ליצור סנסציה בפורום ולהתקל בחנפנים כמוך שיוצאים להגנתו בעיוורון דבילי. גם אנשים שבתוכם יסכימו עם כל מילה אבל חלילה לא יגידו זאת בריש גלי... ואני מאד מבינה אותם. אז לפני שאת שופטת אותי ומרצה לי על יציאה בשאלה (קיבינימט את אפילו לא יודעת עלי דבר וחצי דבר... "אל תדון אדם עד שתגיע למקומו", אבל לך זה בטח לא משנה, את צריכה להפגין אחוות חברים, כל הכבוד - עשית את שלך!) תקראי שוב את ההודעה הקודמת שלי ותנסי להבין שאין לי שום דבר נגד לייזר, אלא רק נגד השימוש שהוא עושה במעמדו ע"מ לקדם דברים מסוימים, ואם תקראי את ה"תנאים למחיקת הודעה" - תראי שפרסום בפורום הוא אסור - אבל מה זה משנה כשאתה המנהל... ודרך אגב, אף אחד מעולם ולעולם לא ינהל לי את החיים... חוץ ממני!