טוב, אני רואה שאין סיכוי איתך.
אם אני לא מסכים איתך - אז אני שונא נשים נכון? מה השטויות האלה? אני לא חושב שאני אוהב נשים רק כדי לזיין אותן, אין לזה שום קשר. עכשיו כך, אני חושב שאת פשוט מסוממת, את פשוט מכורה ללהרגיש מקופחת, וזהו, אין איתך סיכוי. ועכשיו כדאי שתדעי, אני פמיניסט מובהק, אני לא מפריד משום סיבה בין גברים לנשים, מה הן העלילות האלה שאת מעלילה עלי? ומה הקשר לעולם החרדי? אדרבה, כיוון שבעולם החרדי הנשים זוכות ליחס מפלה, זו סיבה שאצלי זה יהיה אחרת, אני הלכתי משם, ויחד עם החסף האדיר, נסחפו להם כל הדעות הקדומות. לא נראה לך, שיערב לך. חברים חברים, אבל אני לא יכול להיות אדיש לאטימות המתנשאת הזו, את כל כך בטוחה שאני שונא נשים עד כדי שאת מצליחה להעביר אותי מדעתי. טוב, אבל זה קטע רגיש אצל בנות, ועדיף לא להיכנס אליו, אז סבבא, שיערב לך. את יודעת מה, ההבדל הזה שהבאת בין סבל לנשים, הוא זיון שכל מזעזע, מה אלה השטויות האלה. נכון, הזנות היום לא ממוסדת, וזה אסון נוראי, החברה דורשת (לצערינו) זנות, ומשאין להם את זה, הם הולכים לעברינים. צריך למסד את הזנות, זה דבר ברור, ובכלל, צריך לא להתעלם, ולעצור את כל פורעי החוק, את מציגה אותי כאילו אני איזה אחד שלא מעניין אותי כל המצב הזה, וזה ממש לא נכון. אבל בלי שום קשר, כשזונה עושה את זה מרצונה אין עם זה שום בעיה-ואת לא יכולה בגלל פורעי חוק למינים, למנוע מנשים כשירות לעמול לפרנסתן. ובעניין התמונות והסרטים הפורנוגרפיים, שם, יש פחות בלאגן. אם כי גם שם העסק לא ממש כשר. אבל מה הקשר, בגלל יש פשעים אז גמרנו? יש פשעים, צריך לטפל בהם, בשביל זה יש משטרה, (שאגב לא עושה ממש את העבודה שלה) טוב, אין לי עצבים היום להתעסק בזה, יהיה טוב.
אם אני לא מסכים איתך - אז אני שונא נשים נכון? מה השטויות האלה? אני לא חושב שאני אוהב נשים רק כדי לזיין אותן, אין לזה שום קשר. עכשיו כך, אני חושב שאת פשוט מסוממת, את פשוט מכורה ללהרגיש מקופחת, וזהו, אין איתך סיכוי. ועכשיו כדאי שתדעי, אני פמיניסט מובהק, אני לא מפריד משום סיבה בין גברים לנשים, מה הן העלילות האלה שאת מעלילה עלי? ומה הקשר לעולם החרדי? אדרבה, כיוון שבעולם החרדי הנשים זוכות ליחס מפלה, זו סיבה שאצלי זה יהיה אחרת, אני הלכתי משם, ויחד עם החסף האדיר, נסחפו להם כל הדעות הקדומות. לא נראה לך, שיערב לך. חברים חברים, אבל אני לא יכול להיות אדיש לאטימות המתנשאת הזו, את כל כך בטוחה שאני שונא נשים עד כדי שאת מצליחה להעביר אותי מדעתי. טוב, אבל זה קטע רגיש אצל בנות, ועדיף לא להיכנס אליו, אז סבבא, שיערב לך. את יודעת מה, ההבדל הזה שהבאת בין סבל לנשים, הוא זיון שכל מזעזע, מה אלה השטויות האלה. נכון, הזנות היום לא ממוסדת, וזה אסון נוראי, החברה דורשת (לצערינו) זנות, ומשאין להם את זה, הם הולכים לעברינים. צריך למסד את הזנות, זה דבר ברור, ובכלל, צריך לא להתעלם, ולעצור את כל פורעי החוק, את מציגה אותי כאילו אני איזה אחד שלא מעניין אותי כל המצב הזה, וזה ממש לא נכון. אבל בלי שום קשר, כשזונה עושה את זה מרצונה אין עם זה שום בעיה-ואת לא יכולה בגלל פורעי חוק למינים, למנוע מנשים כשירות לעמול לפרנסתן. ובעניין התמונות והסרטים הפורנוגרפיים, שם, יש פחות בלאגן. אם כי גם שם העסק לא ממש כשר. אבל מה הקשר, בגלל יש פשעים אז גמרנו? יש פשעים, צריך לטפל בהם, בשביל זה יש משטרה, (שאגב לא עושה ממש את העבודה שלה) טוב, אין לי עצבים היום להתעסק בזה, יהיה טוב.