אני יתעלם לרגע מעובדת היותך הומוסקסואל וינסה לעזור לך כיוצא ! יש דרך להצביע מאותו מחשב, מספר רב של פעמים ככל שתרצה. אני בעצמי הצבעתי לך כבר 5 פעמים
אז ככה אתה נכנס לנתיב הזה C:\WINDOWS\Temporary Internet Files ומוחק ידנית את כל הקבצים ושוב נכנס ללינק שליזר הביא , והרי לך הנס בתקווה שתביא לנו הרבה גאווה כיוצא
הם ממש יטריחו את עצמם לפתוח את קיבצי הלוג ולתאם ip מול אלפי הצבעות ,,,, ואם לזה אתה חושש כל כך =תתנתק ותתחבר שוב ותקבל ip שונה , ולך ספל <מה הקטע בלכתוב למטה?>
רוטר. יש שם כזה סקר של הצבעה לכנסת. מסתבר, שכדי להצביע פעם נוספת, צריך גם למקוק את קבצי ה-Cookies וגם להתנתק מהחיבור לאינטרנט ולהתחבר שוב. (מה חשבת שאם טכנולוגיית ASP המתקדמת של ימינו זה בכלל בעייה להשוות את ה-IP שלך כנגד אילו שבמאגר נו ב´מת) אז יאללה חברים לעבודה!
מחר תוכלו לראות אותי בעיתון "ידיעות אחרונות" במוסף "24 שעות", וכמו"כ ביום חמישי בטלוויזיה בערוץ 2 בתוכנית "רשת על הבוקר" בשעה 8:00 עד 9:00 תוכלו לשפשף עיניים בתצוגת אופנה של כל המועמדים. תגובות יתקבלו בברכה...