אל תיקח ללב שטויות.
אחי, זה היה רעין יפה, כקראתי, אני ושניים מחבי צחקנו, היה משעשע וזה אחלה. כ זיוני השכל של "להשתמש בגוף של בחורה וכאלה", מקורם בכך שהחברה (המשמיצים) לא השתמשו בגוף של מספיק - בשכל שלהן, כן כן הוא גם חלק מהגוף. להשתמש בגוף להשתמש בגוף להשתמש בגוף, בהתחלה דברו על תעשית פורנו, כפורצת גדר, קטינות וכאלה. אבל תמנה בפרסומת, או חקנית בסרט, שהיא מסכימה תמורת כסף לעשת מה שהיא עושה, מה הבעיה עם זה לעזאזל, כבר דיברנו שאין הבדל בין הציצים לשכל, וכמו בשכל יש אנשים שמשכירים לך את כשרונם והשכלתם (עו"ד, יועץ וכו´)- כך בגוף, יש אנשים משכירים לך את הגוף שלהן לצורכי עינוגים. אין עם זה שום בעיה, וצריך רק למסד את הזנות, והההההההכל יהיה בסדר. לה פיי כותבת שהתנוחה היא לא מרצונן, תגידי, אני נהייתי בריא את נהית חולה? סבל שמעביר דירות כשהמקרר על גבו זה מרצונו? מה זה השטויות האלה. וחוץ מזה, האם זה במקרה שרק על תעשיית פורנו, שנעשה בה שימוש בגוף של נשים, אני שומע הערות, מה עם גוף של גברים? זה מותר? זה משגע אותי הקטע הזה, לפעמים נשים הורגות אותי, יש נשים שכשאני רואה אותן אני אמ אם כל הנשים היו כמוהם, אני הייתי שוביניסט. לפגוש ותם אפשר בפורום פמניזים ומעמד האשה - יושבות קבוצת נשים פלצניות, כל החיי הם במבחן, עשו לי את זה בגלל שאני אשה או בלי קשר - מסכנות, אם הם מגלותשכשנתנו להם סטירה זה היה בלי שום קשר לנשיות שלהם - אז הם מרגישות אשמות, אז הן חייבות להשתמש בנשיות שלהן כדי לחפות על כל הפאשלות שלהן. פימיניסטיות, נמאסתם - דאייייייייייייייייייי יש גבול כמה צומי אפשר לתת לבנדם בגלל שאין לו מספיק כח פיזי. קשה לכם לקבל את זה שמקבלים ומתיחסים אליכם כשוות בין שווים, ולכן אתם מעמידות את זה במבחן? דאייייי זה עד מעט יהיה דת, "פמיניזם" כל היום אדם ידרש לעבוד את האל "הפמיניסט" הוא ידרש לפקוח עיניי לראות שהעולם מתנהל כשורה ללא אפליה על רקע של מין. זה מזכיר לי את בניזרי, עד היום הוא עוד מדבר על אפליה, בשיא הלהט כאילו היה צ´רלי ביטון לפני שקיבל את הדירה שלו. ואני אומר מה צריך היותבמדיה כדי שיפסיק לחשוב שיש אפליה? שכל חברי הכנסת יהיו מזרחיים? שכל המזרחיים יהנו משכר מינימום של 5000 ש"ח והאשכנזים כמ היום 3200 מה מה לעזאזלצריך לעשות אחרי שרוב חברי הכנסת הם מזרחיים, שרים, עד לא מזמן רמטכ"ל, נשיא, מה עוד? עכשיו כך - אני את כל זה כתבתי כדי שתבוא מישהי, וסביר לי,במילים קצרות ברורות ומדויקות, מה ההבדלים שיש בין הכתף לכתף - בין כתפו של הסבל הרוסי מראש העיין לבין כתיפה של ביתו, כדי לענג בה בני אדם. < מה קרה בזמן האחרון הרבה אנשים מתפטרים מהפורום? מה לא כיף כאן? > < שבתאי לא היה ועולם לא יהיה אצל זונה >