נמאס לי לשרשר

גל נעים

New member
אני וההלכה לא הולכים ביחד...אולי

כשאני עולה מאיילון להלכה. בכל מקרה קחי איזה דווו.
 

Le Fay

New member
חחח... ../images/Emo6.gif טובה בילי אחת ביד מכל

ההלכות גם יחד (אלא אם אתה מעדיף עתיקות). חת´כת ד(ז´ה)ווו זה היה (מכירה מטטרון אחד שלא יזיקו לו כמה שיעורים אצלך)!
 

Le Fay

New member
נפלא: הצליחו להימנע מאזכור של לילית

ראית? לא ייאמן, כמה הנמושות האלה פוחדים ממך! עשו שמיניות באוויר, הסתבכו ב"ואז באותה שעה על ידי כוחות הרע נעשה איזה גוף רוחני של משחית ומזיק (שד)", והצליחו להוליד מזיק שלם בלי אשה. לדעתי הם יכולים להוציא פטנט על לידת בתול (ואני חשבתי שהמעשיות הנוצריות הכי מופרכות).
 

לילית3

New member
אי אפשר להתעלם ממני

לא ממני ולא משכמותי... שימי לב שבכלל הם שכחו לדבר שם על נשים. רק "יצר הרע" הרי כל הנשים הם עבורם אוסף של ליליות - יפות מכוערות, רזות שמנות - לא משנה מה. כולנו נולדנו אך ורק כדי לפתות אותם.. אני למשל- פוקחת עיניים בבוקר - כדי לפתות גברים עושה פיפי - כדי לפתות גברים. מצחצחת שיניים כדי לפתות גברים. שותה - מפתה מתלבשת - מפתה מכבסת - תולה. אופס סליחה - מפתה (שכחתי לרגע מה תפקידי בעולם, עמכם הסליחה... <לילית מתפתה לכוס קפה וסיגריה>
 
פרח נבול?

מה שאת מבקשת מאיתנו הוא פשוט בלתי אפשרי, הפורום הזה בהגדרתו מיועד לאנשים שהצליחו לעבור מבחני תת אינטיליגנציה מפרכים ביותר. ברוב טיפשותנו אנחנו אפילו לא מצליחים לראות שיש אלהים והוא הרי מונח לנו פה ממש מתחת לאף. בכיצור עמ עט רוצא לאישטטף בפורום של עינתיליגנתים זא לו פו! >>למה כולם חושבים שאני לא רוצה? הם לא מבינים שאני פשוט לא יכול?!<< >>חננ בלי יה מתחיל לחזור לעצמו ונהנה למצוא שרשורים מתאימים לרמתו<<
 
לעמוד על כסא?

מי לא רואה אותי? <אלוהימית יודעת שכולם יכולים השאלה אם הם רוצים!>
 
אלוהימית שלי ../images/Emo14.gif../images/Emo26.gif../images/Emo23.gif

בתור חדשה בפורום לקחת לעצמך משימה קשה,אם תנסי להגיב בכל פעם שמישהו מערער על קיומך - תצטרכי לעבוד בזה במשרה מלאה, ואז לא ישאר לך זמן להרעיף עלינו מחסדייך (והם גדולים ורבים!), מצד שני בשביל מה את משלמת כ"כ הרבה לסגן שלך? שיעשה משהו, לעזאזל! ברצינות, אני מאוד מקווה שאת מאמינה במה שכתבת ובאמת יודעת ש כשרוצים משהו באמת - אז בסוף משיגים אותו!! ועכשיו כמתנת פתיחה להצטרפותך לפורום אני שולח לך במסר אישי את האמת היחידה - נא עייני
 

avidadon

New member
מעצבן לקרוא

איך הדתיים מצליחים להכניס את הידיים שלהם לכל מקום, גם לתחתונים של אנשים.
 

kochavit

New member
מי שראה אתמול את פרנס בטברנה

יכול לנסות להבין מה קורה כאן, אם דוסים מגיעים ל"האומן 17" אז ברור שהם מזמן התנחלו לנו בתחתונים.....
 
אין דוסים ב"אומן 17"

ולא בשום פאב או מועדון חילוני אחר. נקודה. מה שרואים שם, אלו חילונים בתחפושת. חלקם מודעים לזה וחלקם עוד לא הפנימו את זה....
 

על הגדר

New member
לא מצליחים לצאת באמת....

בבסיס התפיסה הדתית עומדת ההנחה, שהדת חלה גם על מי ששולל אותה. לכן הדתי מתעקש להגדיר בפרמטרים שלו גם את הלא מאמין. כנראה קשה להשתחרר מזה, ומה שקורה כאן הוא שרק הכיוון מתהפך. להמחשה אעתיק את הודעתך במדויק רק במהופך: "אין חילונים ב"אומן 17" ולא בשום פאב או מועדון חילוני אחר. נקודה. מה שרואים שם, אלו מאמינים בתחפושת. חלקם מודעים לזה וחלקם עוד לא הפנימו את זה".... שהרי בסוף כלם יחזרו בתשובה וכו´ וכו´ וכו´. מדוע אתה מתעקש להגדיר אנשים אחרים? תן להם להגדיר את עצמם. אם יש מישהו שמגדיר את עצמו כדתי ובא בכ"ז ל"אומן 17" או לכל פאב ומועדון חילוני - אז הוא דתי שמבקר בפאבים. מותר לו.
 
בוא נבדוק את ההנחה שלך

נניח שאתה צודק, וכל מה שחשוב זה איך הם מגדירים את עצמם, וכמו שכתבת: "אם יש מישהו שמגדיר את עצמו כדתי ובא בכ"ז ל"אומן 17" או לכל פאב ומועדון חילוני - אז הוא דתי שמבקר בפאבים. מותר לו." ומה אם מישהו הולך לכנסיה, משתחווה לצלם, אוכל את הביסקוויט הזה, אבל "מגדיר את עצמו יהודי" ? ומה אם מישהו מגדיר את עצמו צמחוני אבל אוכל בשר?
 

על הגדר

New member
הולך אתך

מבחינתך, כלא מאמין, הראשון הוא יהודי שמאמין בנצרות. יש כאלה. (אגב, גם עפ"י היהדות זה כך). השני סתם אונס את השפה, כמו מי שקורא למטוס נעל. כלוימר, אין סתירה מוחלטת ומובנית בין להיות "דתי" לבין הליכה לפאב (חוץ אולי מזה שהדבר לא מקובל בחוגים הדתיים). אדם יכול לחטוא ובכ"ז להישאר דתי. ולהיפך, אדם יכול לקיים מצוות ולהגדיר את עצמו חילוני. שלא כ"צמחוני" אוכל בשר שזה אוקסימורון
 
אתה מדלג על משהו....

אתא מתעלם ממשהו חשוב. נתחיל מזה שאתה צודק לגמרי, כשאתה כותב: "אדם יכול לחטוא ובכ"ז להישאר דתי. ולהיפך, אדם יכול לקיים מצוות ולהגדיר את עצמו חילוני." רק אתה מתעלם מההקשר הכולל של הדברים, אדם השייך לקהילה החרדית (דוסים), בשבילו ההליכה לפאב היא אמירה! היא זעקה! "אני לא רוצה להיום שם, אני רוצה להיות כאן". והיא אינה דומה לחטאים אחרים שיכול אדם דתי לחטוא ולהישאר דתי.
 

על הגדר

New member
הדילוג שלך גדול יותר

האמירה היא לאו דוקא "אני לא רוצה להיום שם, אני רוצה להיות כאן". סביר יותר שהוא אומר: "אני רוצה להיות גם שם וגם כאן". וכן, היא דומה לגמרי לחטאים אחרים. היא רק דורשת יותר תעוזה או פחות התחשבות ב"מה יגידו".
 

על הגדר

New member
דתי גנב?!!!

אוח, איזה יופי. אין דתיים רמאים. אם הוא רמאי אז ברור שהוא לא דתי. אין דתיים גנבים. אם הוא גנב, הוא לא דתי. אין דתיים סוטי מין. אם הוא סוטה מין, הוא לא דתי. החברה החרדית שולחת לך אלף נשיקות. טיהרת אותה. כל הדתיים הגנבים והרמאים והסוטים והמבלים בפאבים - הם בעצם חילונים.....
 
אלף נשיקות? בתחת!

ההבדל הוא, שאת כל הדברים שציינת, עושים החרדים בסתר (לא, לא כולם! ברור, זאת אומרת לא כולם עושים, אבל כל העושים זאת, עושים בסתר). וללכת לפאב או דיסקוטק זו הצהרה!
 
למעלה