רבותיי המלומדים.../images/Emo41.gif
אני מודה לכל מי שטרח להגיב, גם למי שהעביר ביקורת. כולנו בני תמותה בשר ודם, וככאלה יכולים גם לעשות טעויות. לא שאני חושב שעשיתי טעות, אבל ברור שכל דבר יש לו הקשר ולא כל דבר יכול להתאים לכל מקום. אני רוצה להבהיר לכולם שאני לא שונא נשים - נהפוך הוא, אני תומך במאבקם של נשים לשיויון זכויות והזדמניות מלא. זה אבסורד שבמאה העשרים ואחת גבר מרויח יותר מאשה על אותו מאמץ. גברים אלימים מצידי תגרשו אותם ללבנון ואם הם ינסו לחצות את הגבול בחזרה תירו בהם. סרבני גט תשכיבו אותם על השולחן, ותכניסו להם מכות רצח עד שהם יתנו גט או עד שהם יפחו את נשמתם, מה שיבוא קודם. מצד שני, לבוא ולומר שנשים שמצטלמות בעירום הן מנוצלות זה ממש ממש לא נכון, הרי אף אחד לא מכריח אותן. אנחנו חיים בעידן מתירני, זה בכלל לא בושה להצטלם בעירום, אלא אם כן קיבלת חינוך דתי או אתה או את ביישנים מטבעכם. ואם נדבר על פורנו, כוכבות פורנו רבות עושות מיליונים! הן חיות כמו מלכות. נהנות גם מן הסקס... וגם מרמת חיים. האם ידעתם שברוב המקרים גברים שמופעים בסרטים כחולים לא מקבלים כל תשלום? ואילו הנשים מקבלות אלפי דולרים לסצינה! (כמובן יש יוצאים מן הכלל כמו גברים עם כלי מפותח במיוחד...) אז מי כאן מקופח?! נכון שמפעם לפעם יש מקרים של ניצול, הדוגמה הבולטת לכך היא השחקנית הראשית בסרט הפורנו המצליח ביותר בכל הזמנים "גרון עמוק" הסרט הכניס 700 מיליון דולר! ואילו היא - לא קיבלה אפילו אגורה שחוקה אחת! (היא נהרגה לא מזמן בתאונת דרכים הייתה מתנגדת תקיפה לפורנוגרפיה מעניין למה?...) אבל אלו מקרים חריגים שלא מלמדים על הכלל. אני רוצה לחזור ולהדגיש שאין לי דבר נגד פמיניזם או פמניסטיות. אני לא "שובניסט" מעולם לא הייתי. וחוצמזה, אני בכלל חושב שנשים חזקות הן "סקסיות"... בתמונה - אחת "המנוצלות" קלאודיה שיפר (מסכנה "נאבעך" רק חמש מיליון דולר לשנה היא מרוויחה אולי נאסוף לה כסף באיצקוביץ?!...)