נמאס לי לשרשר

Le Fay

New member
אל תגידי מכונה. תגידי מיתקן. ולא

קוראים, אלא בועטים בו. עכשיו הוא יעבוד כמו שצריך.
 
ביננו

ככה בשקט, אין לי שום בעייה שישאר מקולקל (המתקן). >ספל חמאה מסתדרת מצויין עם מרפקיות<
 

Le Fay

New member
עכשיו, בבוקר - גם לי אין.

אופס, והיתה עוד תמונה שהתכוונתי לצרף בארבע לפנות בוקר
מה זה מרפקיות? להתחיל להשחיז?
 
ספל חמאה חמודה : -P

תודה על התמונות הנפלאות! בעיקר התמונה הזאת. אני אוהב נשים חזקות! <אסטרו חושב שספל חמאה היא בחורה ליברלית עם ראש פתוח!>
 

גוראריה

New member
אוקי ../images/Emo70.gif

אני יתעלם לרגע מעובדת היותך הומוסקסואל וינסה לעזור לך כיוצא ! יש דרך להצביע מאותו מחשב, מספר רב של פעמים ככל שתרצה. אני בעצמי הצבעתי לך כבר 5 פעמים
אז ככה אתה נכנס לנתיב הזה C:\WINDOWS\Temporary Internet Files ומוחק ידנית את כל הקבצים ושוב נכנס ללינק שליזר הביא , והרי לך הנס בתקווה שתביא לנו הרבה גאווה כיוצא
בהצלחה
 

גוראריה

New member
אני הצבעתי כבר 6 פעמים

ומלמד חברים להצביע מאותו מחשב עשרות פעמים , ומה איתך? את נדיבה בללגלג על אנשים? או מה?
 
אתה בטוח?

אני חושב שהם מקבלים את ה-IP של המחשב, ממילא מחיקה של קבצי Cookies לא תעזור. אבל אני לא בטוח, אני אנסה לבדוק.
 

גוראריה

New member
ואו ,אתה חושב שהם בודקים כל קול?

הם ממש יטריחו את עצמם לפתוח את קיבצי הלוג ולתאם ip מול אלפי הצבעות ,,,, ואם לזה אתה חושש כל כך =תתנתק ותתחבר שוב ותקבל ip שונה , ולך ספל <מה הקטע בלכתוב למטה?>
 
תראה עשיתי עכשיו ניסוי באתר של

רוטר. יש שם כזה סקר של הצבעה לכנסת. מסתבר, שכדי להצביע פעם נוספת, צריך גם למקוק את קבצי ה-Cookies וגם להתנתק מהחיבור לאינטרנט ולהתחבר שוב. (מה חשבת שאם טכנולוגיית ASP המתקדמת של ימינו זה בכלל בעייה להשוות את ה-IP שלך כנגד אילו שבמאגר נו ב´מת) אז יאללה חברים לעבודה!
 

אבזץ

New member
עזוב אותך ממתחסדות ומאימפוטנטים

אני כבר תליתי את התמונה על הקיר, כוחך יישר! וחוש ההומור החדש שלך טוב כמו יין ישן. <בנימה פמיניסטית מתוך נים-ולא-נים>
 
השבוע בתקשורת...../images/Emo34.gif../images/Emo104.gif../images/Emo91.gif

מחר תוכלו לראות אותי בעיתון "ידיעות אחרונות" במוסף "24 שעות", וכמו"כ ביום חמישי בטלוויזיה בערוץ 2 בתוכנית "רשת על הבוקר" בשעה 8:00 עד 9:00 תוכלו לשפשף עיניים בתצוגת אופנה של כל המועמדים. תגובות יתקבלו בברכה...
 
למעלה