נמאס לי לשרשר

י ל ד

New member
אני אומר לכם...

הצבא יכול להיות ס22ה גבר לו רק נעיף משם את הנגדים שחלקם נולדו בלי שכל וחלקם עברו שאיבת מוח... <אנרכיה קורא לנגדים להוציא את עצמם ל****> נ.ב:יחי המכלילים וההכללות לעולם ועד<!>
 
סגולה נפלאה! ../images/Emo6.gif בדוק ומנוסה!

בשם אחד מגדולי המקובלים שליט"א. סגולה נגד מחבתי"ם, ושאר מרעין בישין, לתלות תמונות של נקבות טובות מראה, בחליפות יום הולדת שלהן. <אסטרו חושב שגוף האשה זה ההוכחה הניצחת ביותר שיש אלוהים!>
 
../images/Emo92.gifבקשה לכולם ולכולן,גאווה

יום התחרות לתואר "גבר השנה 2003" ( ב- 17 בינואר או ב- 24 בינואר) מתקרב במהירות, ואין לדעת מה מצבו של נציגכם בתחרות. אחוזי ההצבעה באינטרנט זה נתון חסוי.אי לכך ובהתאם לזאת, אני רוצה לבקש מכולכם ומכולכן להצביע (אלו שלא הצביעו עדיין) ולהעביר לחברים וידידים את עניין ההצבעה. זה חשוב!
 
רבותיי היקרים

מעיון בפורום שלכם מסתבר שהוא לא מכובד(בלשון המעטה) אנה ממכם עלו ברמה.
 

אחר

New member
ונחשיך את המגמה עם בדיחה

נגד חכם, נגד טיפש ושלגיה הולכים ברחוב. פתאום הם ראו שטר של מאה ש"ח. מי הרים? תשובה: הנגד הטיפש. כי שלגיה ונגד חכם יש רק באגדות
 
מה עם כל הנשים שגולשות פה?

אני חושבת שזה מגעיל להשתמש ככה בגוף האשה להנאתך. אולי תשים את זה בבית שלך, אבל לא כל אחד שפותח את ההודעה שלך צריך לראות את זה. אולי תשים תמונות של גברים עם השמוליקים שלהם במקום.
 

חי אדר

New member
פרדוקס השגעון

קשה להאמין שהשגעון מגיע לגבולות כאלו. אך בכל אופן ייתכן כי אותם רבנים נמצאים בפרדוקס. כיצד ישכנעו את הצבור שזה עוזר. בהכרח יצטרכו לכתוב שזה בדוק ומנוסה. אבל אישור מסוג זה יאשר בדיוק את מה שהם עושים. אז אולי ישאירו זאת למלאך גבריאל שגילה להם מדריך מיוחד זה.
 
ומעשה שהיה, כך היה

פלוני עיין בספר סגולות, ומצא כתוב, שזה אשר זקנו ארוך מטפח, הרי הוא שוטה. הושיט הלה יד ללטף את זקנו, והנה שוד ושבר, שיער זקנו מציץ מעבר לטפח! ניגש הלה אל הנר, ובעודו מחזיק ושומר על טפח מזקנו, שרף את המיותר. אך בהתחמם ידו, הסירה מהר וכך נשרף זקנו כליל. לקח את ספר הסגולות, והוסיף בשולי הדף: בדוק ומנוסה
 

א נ י ה ו

New member
חחחחחחחחחחח ענק

כל המשרד כאן על הרצפה....... ואני חשבתי שהיתה סערה שבוע שעבר - כנראה זה היו כל הרוחות והשדים שעשיתי.....
 
או אהובתי יצירתי,

די קשה להעלות את הרמה שאת כאן בסביבה. ותזהרי שלא יעלה חרון לבבי וקצף אפי. אלוהימית פותחת את הספרים.
 
לא, אבל בשביל זה יש את המלאכים.

אולי עפם אחת אני אפרט לך מה התפקיד פה של כל אחד. אלוהימית. <גבריאל.... בוא רגע>
 

Le Fay

New member
אחחח, אילו מילאת תפקידך כהלכה...

תן לנו איזה דו נמוך, שנשמע (מה, ב´מת התחלת מ"מטטרון"?).
 
למעלה