הולך אתך
מבחינתך, כלא מאמין, הראשון הוא יהודי שמאמין בנצרות. יש כאלה. (אגב, גם עפ"י היהדות זה כך). השני סתם אונס את השפה, כמו מי שקורא למטוס נעל. כלוימר, אין סתירה מוחלטת ומובנית בין להיות "דתי" לבין הליכה לפאב (חוץ אולי מזה שהדבר לא מקובל בחוגים הדתיים). אדם יכול לחטוא ובכ"ז להישאר דתי. ולהיפך, אדם יכול לקיים מצוות ולהגדיר את עצמו חילוני. שלא כ"צמחוני" אוכל בשר שזה אוקסימורון