אני מסכימה עם הכותרת. האישי
הוא הפוליטי. וגם גם נושא הנישואים *הפרטיים* בישראל. העדר הפרדה משפיע על החרות האמונה האישית - קימת או ישנה. חרות אמונה או חרות יוק-גורנישט. ולמה כל אמונה זה עם נפרד? יש את עם הקונסרבטיבים, עם הרפורמים עם האורתודוקסים, עם האתאיסטים, עם המסורתיים, עם הדאואיסטים ועם האגנוסטיקנים? והרי גם באורתודוקסים יש זרמים יש את הציונות הדתית, ויש זרמים בחרדים, ובית אהרון זה לא החסידים והחסידים זה לא נטורי קרתא, וחצר חסידות א´ זה לא חצר חסידות ב´. ועל כולם לישר קו דווקא עם האורתודוקסים (איזה מהם?) אחרת לא נהיה עם אחד? says who?? ויש כאלה שלוקחים מונופול על החוכמה, ויודעים יותר טוב ממני ויודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך (שיר) אז זהו, שאני לא מסכימה עם זה, ואני לא מוכנה שיכריחו אותי.
הוא הפוליטי. וגם גם נושא הנישואים *הפרטיים* בישראל. העדר הפרדה משפיע על החרות האמונה האישית - קימת או ישנה. חרות אמונה או חרות יוק-גורנישט. ולמה כל אמונה זה עם נפרד? יש את עם הקונסרבטיבים, עם הרפורמים עם האורתודוקסים, עם האתאיסטים, עם המסורתיים, עם הדאואיסטים ועם האגנוסטיקנים? והרי גם באורתודוקסים יש זרמים יש את הציונות הדתית, ויש זרמים בחרדים, ובית אהרון זה לא החסידים והחסידים זה לא נטורי קרתא, וחצר חסידות א´ זה לא חצר חסידות ב´. ועל כולם לישר קו דווקא עם האורתודוקסים (איזה מהם?) אחרת לא נהיה עם אחד? says who?? ויש כאלה שלוקחים מונופול על החוכמה, ויודעים יותר טוב ממני ויודעים יותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך (שיר) אז זהו, שאני לא מסכימה עם זה, ואני לא מוכנה שיכריחו אותי.