נושא לדיון..די חשוב לי

antreprize

New member
טוב, בסדר, עכשיו אני מאמין לך.

יש לך משהו יותר טוב "באמת.."?
 

Dragonaut

New member
צודקת,

הוכחות קונקרטיות הן לרוב בולשיט. סיפורי עם ישנים על ברברים בשמלות ששוחטים ילדים קטנים וחיות, זו האמת לפיה כולנו צריכים ללכת.
 

אייני

New member
תקשיבי, קודם כל

את צריכה להבדיל. את אומרת "חח, זה לא הגיוני שבאנו מקופים". כאן מקור הבלבול שלך. את מבלבלת בין האמונה שלך לבין ההיגיון שלך. אם את רוצה ללכת לפי היגיון - אין לך ברירה, אנחנו בהכרח קרובי משפחה של הקופים. זה גנטיקה לכל דבר. אנחנו קרובים לקופים מבחינה גנטית. אין כאן שום קשר לאמונה או לרצון או משהו - זה היגיון בריא ומוחלט. האמונה שלך - היא שאלוהים ברא את העולם, וכך את בני האדם, ואת מאמינה שהוא עשה את זה בדיוק כמו שעשה, והוא לא ברא את בני האדם מהקופים או מה שלא יהיה. זאת אמונה, ואין בה שום היגיון שהוא (אני לא אומר את זה בנימה רעה - אני מציין עובדה. אמונה והיגיון אלו שני דברים שונים לחלוטין). אני אישית מכיר אנשים שמשלבים את האמונה באלוהים ואת ההיגיון בצורה לא רעה, והם מאמינים גם באלוהים וגם באבולוציה. את בחרת באמונה באלוהים ובאי אמונה באבולוציה - סבבה לך, רק תזכרי שאי האמונה באבולוציה היא פשוט - חסרת כל היגיון. זה הכל:)
 

morobo

New member
עונה על השאלות-

אני מאמין שכולנו נוצרנו מהקוף, לא חלקנו מהקופים וחלקנו מהדגים וחלקנו מהאלוהים. מי יצר את הקוף וכל השאר? המפץ הגדול, איך זה קרה? צירוף מקרים! מה כ"כ מגעיל בזה שבאת מהקופים? רוצה לשמוע משהו יותר מגעיל? את באת מהאיבר מין של אמא >.> גם זה מגעיל כשחושבים על זה.
 

SoFibar

New member
0_0

מה מגעיל?...וכשמקיימים יחסי מין זה גם מגעיל?..אני לא חושבת
 

Dragonaut

New member
אף מדען לא יכול להסביר את זה?

צר לי לעדכן אותך, רוב האמונה שלך בנויה על בורות. נתחיל מזה שההוכחות לקרבה בינינו לבין הקופים היא גנטית, לא מבוססת על 'אנחנו דומים וזה'. גם לחזיר יש 90 ומשהו אחוזי התאמה גנטית איתנו. עיניים? מה גורם לך לחשוב שהעיניים שלך כל כך מפותחות ועליונות? תלמדי קצת על האבולוציה, אף תרצי לחקור את עניין העין לעומק, תוכלי לדעת בדיוק כיצד היא נוצרה וממה. +אם האמונה שלך מבוססת על הסיפור הזה, את צריכה עזרה מקצועית.
 

SoFibar

New member
...

למה נראה לך רק על זה?...מי לדעתך ברא את העולם?..הוא נברא בעצמו?..אני לא חושבת ככה..וכל מה שרשמתי זה סתם סימנים שלדעתי מראים משהו..אבל לא משנה
 

SoFibar

New member
...

והאמנוה שלי לא בנויה על בורות..כי אני לא הייתי אומרת שיש לי אמונה..אני פשוט יודעת שיש מישהו שברא את העולם..וזה לא משנה אם קוראים לו אלוהים או כל דבר אחר..ואני לא מבינה איך אנשים שלא מאמינים באלוהים חיים בעולם הזה ואומרים שאין אלוהים..מה בדיוק נראה להם?..שהעולם ברא את עצמו?
 
לצערך כל אמונה באה מתוך בורות

כל אמונה מנסה להשלים את חלק המידע החסר לה בעזרת אמונה - דבר שהוא אינו בטוח ולכן נקרא אמונה .
 

SoFibar

New member
,,,

כן..אבל לא בדיוק הבנתי את התשובה לשאלה שלי..=\
 

Snow fairy

New member
ואני לא מבינה איך אנשים יכולים להאמין באלוהים

יופי, באותה מידה אני יכולה לשאול אותך מי ברא את אלוהים...
 
למעלה