נושא לדיון..די חשוב לי

SoFibar

New member
נושא לדיון..די חשוב לי

בקשר לשרשור הקודם שהיה..מה בא אחרי המוות..בסוף כבר התחלתם לדבר על אלוהים..אז טוב..יש כאלה שמאמינים ויש כאלה שלא..אז לי יש כמה דברים להגיד בנושא: 1.בכל האמונות (נצרות, יהדות..ועוד איזה 5) מבחינתם אלוהים קיים..והכל מבוסס עליו..כל התנכים ועוד..כמובן שיש עוד איזה מישהו..שהוא המנהיג..אני לא אכנס לזה..אבל העיקר שלרוב אלוקים כן קיים 2.הבעיה שמטרידה אותי..זה ..יש כאלה שלא מאמינים שאלוהים קיים והם אומרים שאנחנו באנו מקופים..שלדעתי זה דבר כל כך כל כך לא נכון!!!חחחח..אבל ממש לא נכון..מה דעתכם?
 

antreprize

New member
אין אפילו אדם אחד שאומר שאנחנו באנו מקופים.

זה נחמד מאוד שאתה חושב ש"זה דבר כל כך כל כך לא נכון!!!חחחח..אבל ממש לא נכון..", אבל כדי שנוכל להתחשב בדעה שלך אתה צריך להביא משהו שתומך בה.
 

SoFibar

New member
:(

יש אנשים כאלה..אבל ברח לי השם..אני אנסה להזכר
 

antreprize

New member
לא,

אנחנו צאצאים של חיה שלא הייתה קוף ולא הייתה אדם.
 

antreprize

New member
איך זה קשור לדיון?

מה שחשוב זה שכמו שאתה לא יכול להיות האבא של עצמך כך גם הקופים לא יכלו להתפתח מעצמם. אם זה ממש מעניין, אתה יכול לבדוק בגווגל או ויקיפדיה.
 

asmati

New member
גם הקופים התפתחו מיצור אחר.

אני לא מבין אותך, אתה עונה כי אתה אוהב להתווכח? אמרת לא קוף ולא אדם, אז ממה? תענה ברור וחד משמעי בלי בלבולי מוח. ואם בלבולי מוח זה מה שיש לך אז עדיף שלא תענה.
 

antreprize

New member
אם הקופים התפתחו מייצור אחר ואנחנו והקופים

התפתחנו מאותו ייצור, אז אנחנו לא התפתחנו מהקופים.
 

אייני

New member
תקשיב, זה לא וויכוח

בני האדם והקופים שניהם התפתחו מאב קדמון משותף, שנכחד בינתיים. זה הכל. אנחנו מעיין "בני דודים" של הקופים. ותכלס - זה בהכרח נכון. לפי הגנטיקה, אם אתה קורא לכל הקופים קרובי משפחה - אתה חייב לכלול אותנו בקבוצה הזאת, כי תכלס, קופי האדם יותר קרובים אלינו גנטית מאשר לקופים אחרים...
 

asmati

New member
אני אחדד את דבריי

שיעור ביולוגיה? ידועה לי ההתפתחות האבולוציונית של האדם, הקופים התפתחו מאב קדמון משותף. אם אתם שמים דגש על דקויות אז יש חלוקה גם לפריים אייפ, קוף עליון, כמו השימפנזות והגורילות שלהן יש מוח יותר גדול משאר הקופים ובעלי אינטליגנציה רבה יותר מהקופים הרגילים. אנחנו סוג של קוף עליון שהתפתח בצורה יותר מתקדמת. או שהתכוונתם לאב יותר קדמון? זוחלים? חסרי חוליות??
 

אייני

New member
קודם כל

להגיד "בצורה יותר מתקדמת" באבולוציה, זאת שגיאה. אין כזה דבר משהו "מתקדם" לעומת משהו אחר. התפתחנו בצורה שונה מהקופים. מי יקבע בסופו של דבר מה היה יותר טוב? מי שישרוד אחרון. ועכשיו - בני האדם והקופים - שניהם התפתחו מאב קדמון משותף. לא מבין מה מסובך. אותו אב קדמון לא היה קוף לגמרי, אבל גם לא אדם לגמרי. הוא היה משהו באמצע גם הוא, כמובן, התפתח ממשהו מוקדם יותר שגם הוא התפתח ממשהו מוקדם יותר וכד'. כאילו, מה לא ברור בדיוק?
 

אייני

New member
לא יודע, נראה שקודם לא היה ברורXD

שאלת כל הזמן מה הוא בדיוק אותו היצור, ואף בהתחלה כתבת שבאנו מקופים. מה שבכלל לא נכוןXD
 

asmati

New member
אכן באנו מהמין הזה קוף.

שכולל בתוכו עשרות זנים של קופים שונים(רגילים ועליונים),אנחנו ביניהם, שהתפתחו מאותו קוף קדמון. שאלתי מהו אותו יצור כדי שהבחור יסביר את עצמו ולא יזרוק דברים לאויר. שתדעו לכם, ויקיפדיה זה מקור מידע טוב מאוד לבסס עליו את הדברים או לפחות לבדוק את נכונות הטענות שלכם.
 

morobo

New member
מה היינו עושים בלי וויקי? (;

תכלס הקופים שונים מאיתנו בדבר אחד- יש להם שכל ואין דאגות P:
 
למעלה