הבנתי שלפעמים לוקחים כדורים כדי להתרומם
ולחזור לתפקוד נורמלי ובמקביל מתחילים טיפול. לא בהכרח פסיכולוגי. למיטב זכרוני יש רופאי משפחה שמורשים לתת כאלה כדורים. אם יש לך רופא משפחה שאת סומכת עליו אז הייתי פונה אליו להתייעצות ראשונה. עוד אפשרות היא ללכת ישירות לפסיכיאטר. הרבה בריאות!