נושא אחר לגמרי

rnavina

New member
הבנתי שלפעמים לוקחים כדורים כדי להתרומם

ולחזור לתפקוד נורמלי ובמקביל מתחילים טיפול. לא בהכרח פסיכולוגי. למיטב זכרוני יש רופאי משפחה שמורשים לתת כאלה כדורים. אם יש לך רופא משפחה שאת סומכת עליו אז הייתי פונה אליו להתייעצות ראשונה. עוד אפשרות היא ללכת ישירות לפסיכיאטר. הרבה בריאות!
 
גם אני בעד לפנות לפסיכיאטר ולא לרופא המשפחה

ובמקביל - כן לרופא המשפחה לעשות בדיקות דם. אבל - אני יודעת שכשנמצאים במקום שוב את נמצאת גם ההליכה לרופא וקביעת התור הופכת להיות מורכבת. מקווה שתרגישי טוב ותדאגי לעצמך
 
למעלה