נוסטלגיה לחג

מצב
הנושא נעול.

Golf Bravo

New member
נוסטלגיה לחג

נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
 
אני מבין שמצאת אוטובוסים. מתי

נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
אני מבין שמצאת אוטובוסים. מתי
אתה מעלה תמונות?
 

Golf Bravo

New member
טיול בגולן - ספטמבר, 1967

נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
טיול בגולן - ספטמבר, 1967
לא מצאתי איזכור לאוטובוס "דן" 36-670 בארכיון הפורום. אין ספק שהאוטובוס השתתף בצורה זו או אחרת בקרבות ששת הימים, הכיתוב "הבֹקעים" וכן "עזה - אל עריש" מבהירים זאת. לידו עומד אוטובוס מרצדס(!) 06-065. האם האוטובוס הזה היה בתח"צ אי פעם? ולבסוף אוטובוס אגד אלמוני.
 
המספר 06-065 הומר אח"כ ל-593-065

טיול בגולן - ספטמבר, 1967
לא מצאתי איזכור לאוטובוס "דן" 36-670 בארכיון הפורום. אין ספק שהאוטובוס השתתף בצורה זו או אחרת בקרבות ששת הימים, הכיתוב "הבֹקעים" וכן "עזה - אל עריש" מבהירים זאת. לידו עומד אוטובוס מרצדס(!) 06-065. האם האוטובוס הזה היה בתח"צ אי פעם? ולבסוף אוטובוס אגד אלמוני.
המספר 06-065 הומר אח"כ ל-593-065
עם אות בצידו הימני. האגד הוא גמל.
 
מרצדס O3500 כמובן - מרכב תוצרת

טיול בגולן - ספטמבר, 1967
לא מצאתי איזכור לאוטובוס "דן" 36-670 בארכיון הפורום. אין ספק שהאוטובוס השתתף בצורה זו או אחרת בקרבות ששת הימים, הכיתוב "הבֹקעים" וכן "עזה - אל עריש" מבהירים זאת. לידו עומד אוטובוס מרצדס(!) 06-065. האם האוטובוס הזה היה בתח"צ אי פעם? ולבסוף אוטובוס אגד אלמוני.
מרצדס O3500 כמובן - מרכב תוצרת
ירדנית או רמאללה, שם היה מוסך שבנה מרכבים לפני 67.
 
פרטים על 36-670:

טיול בגולן - ספטמבר, 1967
לא מצאתי איזכור לאוטובוס "דן" 36-670 בארכיון הפורום. אין ספק שהאוטובוס השתתף בצורה זו או אחרת בקרבות ששת הימים, הכיתוב "הבֹקעים" וכן "עזה - אל עריש" מבהירים זאת. לידו עומד אוטובוס מרצדס(!) 06-065. האם האוטובוס הזה היה בתח"צ אי פעם? ולבסוף אוטובוס אגד אלמוני.
פרטים על 36-670:
36-670 891/ 4 מרופדת קו 61 ליילנד רויאל-טייגר מרק 2 מודל: 1958 מס' שלדה: 589452 תאריך רישוי: 11.09.1958
 

אורי404

New member
יופי של תמונות. בעיקר, הספציפית הזו

טיול בגולן - ספטמבר, 1967
לא מצאתי איזכור לאוטובוס "דן" 36-670 בארכיון הפורום. אין ספק שהאוטובוס השתתף בצורה זו או אחרת בקרבות ששת הימים, הכיתוב "הבֹקעים" וכן "עזה - אל עריש" מבהירים זאת. לידו עומד אוטובוס מרצדס(!) 06-065. האם האוטובוס הזה היה בתח"צ אי פעם? ולבסוף אוטובוס אגד אלמוני.
יופי של תמונות. בעיקר, הספציפית הזו
 

Golf Bravo

New member
ירושלים - ספטמבר, 1967

נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
ירושלים - ספטמבר, 1967
רחוק מכדי לזהותם, אבל הנוף נחמד.
 

Golf Bravo

New member
עמית תודה!

חיפוש באינטרנט העלה
את זה (לא יודע מתי צולם), והנה עוד אתר עם תמונה מזווית דומה (נראה יותר עדכני).
עמית תודה!
אם אכן זו אותה זוית (ואתה כירושלמי יודע זאת טוב ממני) אז נראה שסגרו את הכביש עליו האוטובוס הקרוב וגדרות האבן משני צידיו התקרבו לכביש באופן משמעותי. מעבר לזה, יפה לראות שהנוף בעקרון נשמר ללא שינוי.
 

mucool2

New member
לא צריך להיות ירשלמי כדי לראות

עמית תודה!
אם אכן זו אותה זוית (ואתה כירושלמי יודע זאת טוב ממני) אז נראה שסגרו את הכביש עליו האוטובוס הקרוב וגדרות האבן משני צידיו התקרבו לכביש באופן משמעותי. מעבר לזה, יפה לראות שהנוף בעקרון נשמר ללא שינוי.
לא צריך להיות ירשלמי כדי לראות
שהתמונה בקישור הראשון צולמה מזווית כמעט זהה לזו של הצילום שהעלית. התמונה השניה צולמה מזווית שונה, אבל די קרובה.
 

Golf Bravo

New member
מפגש שמשון הבלתי נשכח

נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
מפגש שמשון הבלתי נשכח
איפה הקוף? היה כאן דיון במהלך השבוע על פיאט 500/600. הנה האחוריים שלה מתחת לסככה של שטוק '84.
 
מרק הגולש הטעים בעולם נמכר שם

מפגש שמשון הבלתי נשכח
איפה הקוף? היה כאן דיון במהלך השבוע על פיאט 500/600. הנה האחוריים שלה מתחת לסככה של שטוק '84.
מרק הגולש הטעים בעולם נמכר שם
מימין לפיאט קונטסה ובצד שמאל עוד קונטסה. טומי: אתה אתה? זוכר את הגולש של המפגש הזה ? בפעם האחרונה שאכלתי שם מרק גולש היה זה בפברואר 73 עם אבא ז"ל, אבל הטעם עדיין על השפתיים...
 
אתה אתה? = איפה אתה?...

מרק הגולש הטעים בעולם נמכר שם
מימין לפיאט קונטסה ובצד שמאל עוד קונטסה. טומי: אתה אתה? זוכר את הגולש של המפגש הזה ? בפעם האחרונה שאכלתי שם מרק גולש היה זה בפברואר 73 עם אבא ז"ל, אבל הטעם עדיין על השפתיים...
אתה אתה? = איפה אתה?...
 

orensaab

New member
הפיאט הוא פיאט 600

מרק הגולש הטעים בעולם נמכר שם
מימין לפיאט קונטסה ובצד שמאל עוד קונטסה. טומי: אתה אתה? זוכר את הגולש של המפגש הזה ? בפעם האחרונה שאכלתי שם מרק גולש היה זה בפברואר 73 עם אבא ז"ל, אבל הטעם עדיין על השפתיים...
הפיאט הוא פיאט 600
מצד שמאל זהו "טריומף פח" כמו של אייל עובדיה ולא קונטסה. מימין זוהי קונטסה 1300. הטריומף הורכב בארץ עם מנוע 1500 שהיה בעצם מוטציה של הטריומף 1300 האנגלי, חלק ממשפחת ה"דולומיט". רק יותר מאוחר החלו להרכיב את הטריומף בארץ גם עם מנוע 1300.
 
לדעתי אתה טועה: משמאל זו קונטסה.

הפיאט הוא פיאט 600
מצד שמאל זהו "טריומף פח" כמו של אייל עובדיה ולא קונטסה. מימין זוהי קונטסה 1300. הטריומף הורכב בארץ עם מנוע 1500 שהיה בעצם מוטציה של הטריומף 1300 האנגלי, חלק ממשפחת ה"דולומיט". רק יותר מאוחר החלו להרכיב את הטריומף בארץ גם עם מנוע 1300.
לדעתי אתה טועה: משמאל זו קונטסה.
 

אלון 58

New member
הנה לכם קונטסה מהימים ההם../images/Emo73.gif

לדעתי אתה טועה: משמאל זו קונטסה.
הנה לכם קונטסה מהימים ההם

נמצאה על-ידי ביום-העצמאות האחרון,כשחציתי רגלית את שכונת הצריפים המפורקת של ערד,גם הקונטסה נראית כמו השכונה שבה היא "נחה" לה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה