Golf Bravo
New member
נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.
נוסטלגיה לחג
נוסטלגיה עולה בפורום שוב ושוב והחגים הם הזדמנות נהדרת לעשות זאת, שהרי מתי אחרת יש זמן לבקר בניחותא את המשפחה, לעבור על התמונות הישנות ולהיזכר. בביקור כזה היום חשפתי קופסת פח ישנה מלאה בתצלומים נלהבים משנת 1967 בעלי היבט תח"צי מסוים. לדאבוני, תצלומי רכבות לא מצאתי ולכן אשמח אם מי מכם מוצא באלבום המשפחתי תצלומי רכבות, לסרוק ולהעלותם להנאת הרבים.