נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

R E k

New member
גם אני רוצה שהם לא יעלו, אחי!

תראה שכל החמישה (אתה, אני, ליב ודאבל אבישי) לא איחלו בהצלחה לנבחרת! מת שהם לא ינצחו היום, אבל אין סיכוי שזה יקרה..גם אי העפלה זה טוב!
 

נִיסוֹ

New member
אין לי ספק...

שמכבי חיפה המחוזקת, הלו היא נבחרת ישראל, תנצח בהפרש של שניים או שלושה שערים לפחות, אולי גם יותר. לצערי שוויץ תצא בתיקו מול צרפת ואנחנו לא נשיג את שבעת השערים להם אנו זקוקים
 

TheWiseGuy

New member
התפרסם ההרכב...

ניר דוידוביץ', אריק בנאדו, טל בן-חיים, אלון חרזי, אדורם קייסי, וואליד באדיר, עבאס סואן, אבי נמני, יוסי בניון, יניב קטן, עומר גולן. 2 קשרים אחוריים+ 4 שחקני הגנה, זה מה שמכין גרנט להתקפה התותחית של איי-פארו.
 

nir2107

New member
שמע

אני מניח שהוא ישחק עם באדיר יותר קדימה, לא כקשר דפנסיבי קלאסי. 4 שחקני הגנה צריך בכל משחק. שני מגנים ושני בלמים כשאת המגנים צריך גם לצורכי התקפה. וקשר דפנסיבי קלאסי אחד גם תמיד צריך - למרות שאני הייתי הולך עם באדיר כקשר הדפנסיבי ומכניס את זנדברג להרכב במקומו. אני לא אגיד את דעתי על הכנסת סואן להרכב משחק אחרי משחק כי היא מאוד צינית ועלולה לפגוע בכמה אנשים.
 

TheWiseGuy

New member
מול פארו אפשר בשקט לשחק עם 3

שחקני הגנה, בעיקר כשיש לנו בלם כמו בן-חיים. במשחק כזה כשצריך לכבוש 7 שערים, הייתי משחק עם טל כקשר הכי אחורי במגרש, והייתי משחק עם זנדברג, בניון, קטן, נמני (רק כי ברקו לא בסגל), ארבייטמן ובלילי (כדי שיהיה לחץ על ההגנה הלא ממש מנוסה של פארו).
 

nir2107

New member
לא מסכים

תמיד צריך 4 שחקני הגנה. 2 מגנים, גם לצרכים התקפיים ושני בלמים. אתה מזלזל יותר מדי בנבחרת איי פארו. כן, הם חלשים אבל מספיק קרן אחת לא מוצלחת של הנבחרת ומתפרצת שלהם כדי ליצור צורך בהגנה מינימלית. לגבי בלילי אני מבין שלחץ יעזור, אבל גולן בכושר שיא ואם הוא יתן חצי מהמשחק שהוא נתן בבלגראד הייתי מעדיף אותו על ארבייטמן, רק בגלל המהירות שלו.
 

R E k

New member
שטויות אחי!

אנחנו צריכים לשלוט במשחק, להכניס 1, לגמור אותם מנטלית ולהכניס עוד 6.. המשחק צריך להיגמר בדקה ה-10 כבר!
 

TheWiseGuy

New member
השחקנים של איי-פארו חובבנים

אם הם יוצאים למתפרצת יותר מהר ממה שאנחנו יורדים להגנה, אנחנו בבעיה מאוד אבל מאוד רצינית. אין לי ספק בכלל שטל בן חיים בגיבוי של עוד שחקן הגנה טוב יספיק מול פארו, לקחתי אפילו עוד שחקן הגנה שיוכל אפילו לעלות בהתקפות שלנו. ארבייטמן הוא החלוץ הכי חלוץ של הנבחרת כיום. אם אתה רוצה את גולן זה צריך להיות על חשבון בלילי...לפחות בהרכב שלי.
 

nir2107

New member
אאההההביגיביגביגי

מספיק התקפה אחת מוצלחת שלהם, אפילו בפוקס, בהתחלה כדי להכניס את הנבחרת ללחץ ולדפוק לנו את הקמפיין. מספיק כדור ארוך אחד שבן-חיים מפספס אם אין שני בלמים. בהרכב המקורי שלי לא הייתי שם את בלילי, אבל שכנעת אותי בקטע של הלחץ והוא חלוץ לחץ מצוין. אבל לא הרבה יותר טוב מזה. ארבייטמן עדיין לא מספיק יציב כדי לשחק בנבחרת הבוגרת. תן לו עוד שנה.
 

AKAKAK

New member
נימני וגולן???

טוב נו לכל מאמן יש את השטויות שלו. עדיף טל וזמברג או ארבטמן.
 

AKAKAK

New member
יש לו שם מסובך, בחייאת אבישי

שיקבל כינוי מהקהל וזהו, יהיה הרבה יותר פשוט.
 
למעלה