נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

R E k

New member
ביזיון! זנדברג חייב לשחק..

אנחנו צריכים גולים וההתלהבות שלו בטוח תוביל למינימום 3-4 גולים ב-70 דקות שהוא יתן חחחח ההרכב שלי: דווידוביץ', בנאדו, בן-חיים, שיהיה חרזי - אין מישהו אחר, קייסי, באדיר, נמני, בניון, זנדברג, קטן (כחלוץ) וגולן.
 
בהצלחה

סעמק הגרנט הזה עוד פעם משאיר את טל על הספסל... אני במקומו פשוט פורש מהנבחרת, תראו שאחר כך גרנט יחזור אליו על ארבע במידה ונעלה להצלבה
 

nosferatu zodd

New member
בהצלחה! ../images/Emo104.gif

לדעתי את העלייה פיפסנו בשני המשחקים בבית מול אירלנד ושוויץ.
 

ה מרקיז

New member
גרנט עושה פוזות לעידן טל

רק בגלל שהוא משחק נגד איי פארו. נגד נבחרת אחרת היו עושים מזה הרבה יותר רעש. הימור שלי בכל אופן 4-0 ישראל.
 

ronaldinho170

New member
דעה אישית/שלומי

רציתי להעביר את הדעה לשאר האחים הירוקים...אז ככה...אני דוגל בנבחרת ישראל ומאמין שיכולות להיות תוצאות טובות בשנים הבאות.אבל אנ'לא מבין על מה כל המהומה של התקשורת... הסיכויים של הנבחרת להגיע להצלבה...נמוכים וקשים להשגה ובמקרה הטוב ונצליח לעלות להצלבה...נקבל בראש מקבוצה כמו צ'כיה 4-2 בסיכום שני המשחקים...אז על מה כל הרעש?אנ'לא מבין.. וגם במקרה הטוב שאנחנו עולים מההצלבה?אתם באמת ובתמים חושבים שנעשה משהו במונדיאל?ישראל אינה מעצמת כדורגל וגם לא תיהיה עד שלא יבוא שינוי דרסטי...כבר מהשורשים...מהילדים.. תודה על ההקשבה
 

R E k

New member
ברור!

אבל בשביל ישראל לעלות למונדיאל העיקר הוא בשביל החוויה והניסיון..ובצדק! כל הרעיון הוא להגיע לשם ובצורה מעוררת כבוד..לא כמו הקמפיין הזה!
 

ronaldinho170

New member
תגובה

מה יוצא לך שאתה מגיע למונדיאל אחרי קמפיין מחורבן עם בונקר מסריח
 

ה מרקיז

New member
באמת מזל שאוטו ריהגל חשב

כמוך.. מה יצא ליוון מזה שהיא עלתה ליורו??.. הרי היו שם לפחות 10 נבחרות טובות ממנה.. בטח סתם בזבזה את הזמן שם.. ומה יצא לארגנטינה מזה שהיא השתתפה באולימפידה, בטח ארה"ב לקחה בהליכה.. ומה יצא לליברפול מלהשתתף בליגת האלופות, סתם קבוצה משעממת שכנראה לא אין לה סיכוי לזכות בכלום, בטח לא לעבור את יובנטוס , צלסי ומילאן.. אנשים פה לא מבינים את מהות הספורט. מה ז"א בשביל מה לשחק??!?!?! לשחק בשביל להנות ולנצח זאת מטרת הספורט ותו לא. אם יש לך סיכוי או אין לך סכוי תשאיר זאת למומחים. תפקיד של כל צוות או קבוצה הוא לנצח כמה שיותר ולסות להגיע כמה שיותר. איזו מן טענה ....... (תשלימו את המילה החסרה) היא להגיד מה ייצא לנבחרת אם היא תעלה להצלבה?? או למונדיאל??
 

ronaldinho170

New member
התקשורת בישראל

התקשורת עוסקת...באיך לנצח ולעבור עוד משחק בשלום...ולא בדרך המגעילה של גרנט....
 

ה מרקיז

New member
אז אתה לא קורא או רואה מספיק

כי יש מספיק אנשים בעיתונות או בטלויזיה שאומרים שהדרך של גרנט מגעילה. ויש כאלה שאומרים שהתוצאות הן נהדרות . בכל מקרה זה לא נכון מה שכתבת. הרוב יוצא נגד גרנט.
 

ronaldinho170

New member
אני רואה את העיתונות

הבעיה היא מהיסוד....זה מתחיל מהנוער של היום...צריך להעביר רפורמה בספורט
 

R E k

New member
אני אומר שאם ישראל עולה למונדיאל

הקמפיין הזה הוא הצלחה ולא משנה מה אני חושב ומה היה! העניין הוא שהם לא יעלו ואנחנו עושים מזה הצלחה!
 

R E k

New member
אבל זה לא שאנחנו לא שיחקנו בכלל

ופשוט חיכינו שהם יעשו 10 משחקים ובגלל שכולם גרועות אז אנחנו עולים! גם ישראל השתתפה והם היו גרועים בדיוק כמו צרפת, אירלנד ושוויץ! השאלה מי הייתה הכי פחות גרועה ואם ישראל תעלה סופסוף למונדיאל, זאת תהיה הצלחה בדיוק כמו שיוון שיחקו מגעיל וזכו ביורו וזה נחשב להצלחה!
 
למעלה