נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

R E k

New member
אם אני לא טועה..

אם יש מצב של שוויון נקודות בינינו לבין שוויץ, מה שקובע זה הפרש שערים. כרגע שוויץ מובילים עלינו ב-7 שערים..אה, רגע, אז ישראל צריכים 8 שערים! כי בשוויון נקודות ושוויון שערים מה שיקבע זה בית וחוץ והמצב של שוויץ יותר טוב.. אני חושב שזה 8 שערים!
 
מיותר לציין ש..

הנבחרת עדיין חלשה איי פארו עדיין סימפטית וממש אבל ממש היה מצחיק במחצית הזאת סואן ובאדיר חושך, ובכלל טל בן חיים מאכזב ברמה שאי אפשר לתאר. יאללה פארו!
 

crazy Chihuahua

New member
אתה נגד הנבחרת שלנו? זה עצוב

זה כמו שישראלי יגיד יאאלה פלסטין תנצחו את הכיבוש!(לא אותו דבר אבל אותו עיקרון) אני בטוח שתשנא את הבנאדם את טליפחמה אתה אוהב?
 

R E k

New member
מה הבעיה בזה?

בדיוק כמו שאמרת - יש ישראלים שהם בעד הפלסטינאים, אז מה זה לעודד את איי פארו?
 
אני לא נגד ישראל

במשחק הזה, ובקמפיין הזה אני נגד העליה של ישראל. תסלח לי שאני לא מסכים עם הדרך של הנבחרת. חוץ מזה, יאללה איי פארו!!
 

R E k

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif ניצחון שכולו הפסד ../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

למרות השער שנכבש לפני 2 דקות בשוויץ, אני מאוד שמח שככה נגמר הקמפיין..ישראל מנצחת בקושי את איי פארו ואנחנו כנראה הולכים הביתה כרגיל.. לי יש רק כמה דברים לומר: אנגולה, טוגו, חוף השנהב, גאנה, אוקראינה, סרביה (כנראה אוטומטית) וסלובקיה (הצלבה) עולות או בדרך לעלות למונדיאל תוך כדי העפת ניגריה, דרום אפריקה, קמרון, סנגל, ספרד (מקום 2), דנמרק, יוון, טורקיה (מקום 2 כנראה) ורוסיה.........ואנחנו מדברים על סנסציה? לא עשינו כלום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם ראיתם את המשחק של אירלנד מול קפריסין ואת המפגש השני בברן? זה נבחרות שלא שוות הרבה, בבית אחר הסיפור היה נגמר הרבה יותר מהר וגם צרפת היו כבר בבית..
 

R E k

New member
הרזומה של גרנט..

6 ניצחונות (קפריסין 3 פעמים, איי פארו פעמיים, מלטה פעם 1) 9 תיקו (2 צרפת, 2 אירלנד, 2 שוויץ, סלובניה פעם 1, קפריסין פעם 1, מלטה פעם 1) 3 הפסדים (2 צרפת, 1 סלובניה) שימו לב לניצחונות - אין שום קבוצה "גדולה"
 
אני לא מבין איך אנשים קוראים לזה

מאמן מוצלח. ל"תחת של גרנט" אין שום דרך, שיטה, או סגנון משחק מסוים כדי לפחות להתגאות בזה. גרנט השאיר את הנבחרת ממש כמו איך שהיא היתה שהוא הגיע.
 

R E k

New member
השאיר אותה יותר גרוע!

כי הוא גרם לשחקנים לחשוב שתיקו זה טוב..ולא רק להם, אלא גם לעוד כ-50% מאוהבי הנבחרת!
 
ביזיון!

המטרה בכדורגל היא לכבוש שערים-ובזה לנבחרת שלנו היה ניצול מצבים של אולי 2 מ-10!!! דוידוביץ' ממשיך להוכיח שאלמדון צריך להיות השוער שלנו. תארו לכם אם לא השער של זנדברג, המשחק היה מסתיים ב-1:1!!! חבל מאוד אבל עדיין יאללה צרפת והכי חשוב, שוויץ ואירלנד, יאללה בונקר!
 
דוידביץ' היה מעולה כל המשחק

והציל 3 שערים בטוחים. מה האשמה שלו בשער הזה? ממתי שוער שומר על פינה הקרובה מכזה מרחק? זה רשלנות של המגן שלא שמר את השחקן שלו, דוידוביץ' היה הברירת מחדל של אחרי.
 

R E k

New member
גם למה לחפש אשמים תמיד?

2-0, 2-1, מה זה משנה? לשכוח את זה מהר!
 
מצאתי זר חמישי טוב לחיפה

שיחליף את לורפיסו. הויסטד הזה(מס' 14) שחקן ענק, כל המשחק התרשמתי ממנו. בקשר למשחק, איך הלכה השיחה של בן שמעון ואינשטיין: אינשטיין:זאת מכבי חיפה מחוזקת בן שמעון:אתה בטוח שזה חיזוק? הנבחרת בלי שיטה, בלי דרך, בלי שום דבר. חבל לי על האנשים שבאמת מאמינים שאפשר לעשות משהו.
 
ואתה אפילו לא ראית אותו

הוא אפס, לא דומיננטי, לא משפיע, לא עושה כלום, לא שחקן בכלל. 3 משחקים הוא נכנס מחליף בכולם הוא לא נגע בכדור בכלל.
 

TheWiseGuy

New member
ראיתי אתמול הקלטות של כל המשחקים

שפיפסתי, והוא שחקן מעולה. יש לי טביעת עין טובה בכל מה שקשור לקשרים אחוריים, ואני אומר לך שהוא שחקן מצוין.
 

TheWiseGuy

New member
ראיתי בחלקים, אבל אין לי מושג

מי זה הוסטייד. אל תדאג, אנחנו לא צריכים קשר אחורי...לורפיסה אחלה שחקן, באחראיות.
 
למעלה