נבחרת ישראלVSנבחרת איי פארו

ועכשיו אתה לא מרוצה?

כי אני כן. להבדיל מגרנט שאהב לרדת למטה והסתמך יותר על היכולות האישיות של השחקנים שלו ופחות על הקבוצתיות, ולהבדיל משום ששיחק עם חלוץ אחד אבל 7 קשרים התקפיים ולא ידע איך לנהל קבוצה עם הגנה אמיתית, רוני לוי בנה קבוצה עם עמוד שידרה יציב וביסס את הקבוצה סביב שלד מצויין שבנה לו מכונה משומנת ובריאה. אומנם יש כמה באגים למכונה הזאת..כמו כל מכונה רגילה. אבל רוני לוי לא עצלן והוא תמיד עמל על גירסא משופרת.
 

AKAKAK

New member
אני לא מרוצה? אתם/ן לא מרוצים/ות

בוכים על היכולת של ישראל ושל חיפה לא משנה מה קורה. לקחנו שני אליפויות ואולי שלישית רצוף ועדיין בוכים כאן על היכולת של חיפה אחרי משחק אחד לא טוב. (למשל המשחק מול פתח תקווה ה 3:2) ישראל מי חלם שנוכל לצאת מקום ראשון בסוף המוקדמות? אף אחד, זה מראה שגרנט עשה את העבודה בצד הכי טוב עם מה שיש לו. אני כן מרוצה רוב הזמן, היה לנו טורניר מצויין ואם במשחק מול צרפת כאן היינו מנצחים, היינו עולים בטוח והיה מגיע לנו לנצח אותה אגב. זה רק כדורגל וספורט, אנשים זה לא סוף העולם.
 

AKAKAK

New member
אין כזה דבר לשחק ב 150% כל העונה

שאוהדים יבינו זאת יהיה יותר קל לקבוצה לשחק.
 

R E k

New member
אין מאמן מושלם..

ועל החסרונות של שום הייתי מוכן לסלוח..לא יודע מה איתכם?
 

AKAKAK

New member
שום מאמן טוב לאירופה, אם נגיע כמובן

הייתי ממנה מאמן לליגה (לוי) ומאמן לאלופות בנפרד (שום) זה השילוב המושלם והכי בריא כמובן.
 

TheWiseGuy

New member
אני בטוח שקשטן הוא לא טיפש כמו

גרנט ושהדבר ראשון שהוא יעשה כמאמן הנבחרת יהיה לזמן את ברקוביץ. הדבר השני יהיה לזמן את קולואוטי, ולשחק עם ברקוביץ, קולאוטי, בניון, טל וקטן בהרכב אחד.
 

AKAKAK

New member
אם טל יעשה לקשטן מה שהוא עשה

לגרנט, הוא צלוי על האש היטב ומכל הצדדים מפחינת הנבחרת... קשטן סוגר חשבונות יותר גרוע מגרנט אם שכחת...
 

AKAKAK

New member
מקום ראשון בבית, אבל סיכוי פחות טוב

עכשיו יש לנו סיכוי לצאת גם מקום ראשון וגם מקום שני.
על כל מקרה זה היה קיימפין נהדר (לפי דעתי כמובן ומגיע לנו לעלות בצדק) והבא אם גרנט ימונה שוב למאמן אז נעלה כמעט בטוח לאליפות אירופה הבאה ולא נפצח פיסטוקים מול הטלויזיה כמו עם שלמה שרף.
 
חחחחחחחח איזה צחוקים

אני יושב בצבא עם כל החברים ורואים את המשחק...אחד מקלל את נמני,אחד את בן חיים,אחד את קייסי,בניון קטן ומי לא...אף אחד לא מבין מהמשחק,ואנחנו עושים הימורים מתי ישראל תחטוף את השער!!בסוף הוא הגיע,ומיותר לציין שהגיע להם!השמחה הייתה עצומה!רצינו להפסיד,אבל זנדברג המניאק ובניון הגמד הרסו לנו את החגיגה...90דקות חשבנו שאנחנו הצבא של איי פארו...איזה מאמן יש לישראלים!מוציא את יניב קטן המצוין,ושם את חיזבלילי...עומר גולן כנראה יודע לכבוש רק נגד סרבים...בתור אוהד איי פארו אני פונה אל הישראלים ואומר לכם תודה!תודה על זה שיש לכם קריין כזה דפוק,עם שיער מגעיל,ולא לנו!נתראה בתימן 2014...
 

אסִי

New member
דווקא קטן לא היה משהו אתמול

חוץ מכמה מסירות ופריצות עם הכדור הוא לא עשה כלום. רוב המשחק הוא עמד ולפעמים ניסה להעביר שחקנים.
 
המסירות והפריצות

היו אמורים להניב לפחות 3 שערים!!זה לא מספיק לך?כאילו מה בניון או נמני עשו?היחידים ששיחקו היו קטן וזנדברג...
 

Double DU

New member
וכך זה(כנראה) נגמר......

המשחק הזה כנראה מאפיין את כל הקמפיין:אפור,לא מלהיב והשגנו תוצאה סבירה,אך לא מספקת. אבל כמו שגרנט אמר בנינו בסיס טוב להמשך ואני מקווה שהוא ימשיך להיות שם כדי שבקמפיין הבא נשיג את המטרה שאנחנו חולמים עליה כבר שנים:עלייה לטורניר גדול!!
 
איזה אכזבה...

משחק הזוי קצת... ציפתי להרבה יותר!!! ההתחלה היתה מבטיחה... בהמשך סתם... לא דייקנו, יכלנו להכניס עוד 2 גולים בשקט... משחק מבוזבז. אה ו...גולן על הפנים, ממש...
 
למעלה