מתחשק לי



הצחקת אותי, מעולה!

תודה על השיר.
אני ואביב זה סיפור אהבה :)
 
לו הייתם

יכולים לראות את עצמכם בעיניים שלי, הייתם ממש אוהבים את עצכם אקסטרא.
ריגשתם אותי.
אתם נפלאים!


(ומשום מה תפוז מחק לי תגובות, הגבתי לכל אחד מכם)
 
נכון

ואל תראי אותי ככה, אני עקשנית!
הגבתי מחדש לכולם.
כי מגיע לכם :)
תפוז, אתם לא תמחקו לי תגובות!!!
 

ebi83

New member
בוט של הצפה..

כותרת זהה בזמן קצר אז המערכת מוחקת.

ככה זה שגם פה המיחשוב מוציא את ההקשר
 

ebi83

New member
בוט של הצפה...

את צריכה להשקיע קצת פחות ולדייק קצת יותר


ותנסי רק אייקון (אותו אייקון) בכמה הודעות ברצף בזמן קצר ותראי שזה יימחק.
 

ebi83

New member
בוט של הצפה...

רק כדי שלא תאשימי אותי בהריסת הרצף
 

puma141

New member
אל תתיחסי

ביזי...
כנראה הם רוצים להשאיר אותך בבאסה בתפוז
החארות האלה!


צאי מזה, דווקא!
 

puma141

New member
על הפרינציפ

חחחחחחחחח הם כאלה סתומים!
כשדברים כתובים בנועם-הם מוחקים!

כשכותבים שטויות זה נשאר..

כנראה לבוט שלהם יש IQ של -מינוס 1
 
למעלה