ביזזזזזזזזזזזזזזזזזזי!
כולם עלייך, אין לי מקום
אז הכל מתשנה מאוד מהר, יאללה נקסט! יהיה בסדר...
http://www.youtube.com/watch?v=pUddFf69s-w
כולם עלייך, אין לי מקום
אז הכל מתשנה מאוד מהר, יאללה נקסט! יהיה בסדר...
http://www.youtube.com/watch?v=pUddFf69s-w